2013-07-24, 00:20
  #2989
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Nej, det är rimligt att anta att avlusningskamrarna ska uppvisa mer spår av HCN än gaskamrarna där människor gasades ihjäl, därför att det var mycket längre exponeringstider med minst lika höga, ja sannolikt ännu högre koncentrationer av HCN i avlusningskamrarna, och dessa rengjordes inte lika ofta och på samma sätt, samt dessa har inte varit alls lika exponerade för väder och vind under 70 år som gaskamrarna där man gasade ihjäl människor.

Struntprat som vanligt från din sida. Faktum är att "gaskammarna" inte bara måste ha varit utsatta för liknande koncentrationer av HCN som avlusningskammarna för att gasningar på 10-15 min ska vara möjliga, de måste även ha varit utsatta för dessa koncentrationer under längre tid då ventilationen i "gaskammarna" var icke existerande eller undermålig. Det skulle alltså ha tagit flera timmar att vädra ur gaskammarna om inte dagar. I jämförelse så var ventilationen i avlusningskammarna alldeles utmärkt.

Att väder och vind skulle ha haft någon inverkan stämmer inte heller. HCN koncentrationen är likadan för de delar av byggnaderna som exponerats för väder och vind som för de delar som varit skyddade. Vidare så är formationen av iron blue närmast helt okänslig för väderpåverkan och den finns det inget spår av i gaskammarna, hur kommer det sig?

Ditt trams om rengöring är rent struntprat, att det skulle ha kunnat påverka är något som du förmodligen har hittat på själv. Oavsett vad så faller din invändning platt av samma orsak som väderpåverkan är irrelevant.
__________________
Senast redigerad av Skoll 2013-07-24 kl. 00:24.
2013-07-24, 01:06
  #2990
Medlem
surfacings avatar
Jag skiter fullständigt i huruvida "förintelsen" ägt rum (ungefär lika lite som jag bryr mig i religion, Illuminati eller liknande typer utav dumheter). Förgången historia har egentligen ej central mening åt min nuvarande korta vistelse på den här fåniga planeten och jag begriper heller inte varför alla hetsar upp sig. Miljoner eliminerade judesvin för över 70 år sedan? Spela roll? Jag är ju ändå död om ytterligare 70 år.
2013-07-24, 03:14
  #2991
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skoll
Faktum är att "gaskammarna" inte bara måste ha varit utsatta för liknande koncentrationer av HCN som avlusningskammarna för att gasningar på 10-15 min ska vara möjliga
Vad baserar du dessa siffror på?

/VV
2013-07-24, 03:16
  #2992
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surfacing
Jag skiter fullständigt i huruvida "förintelsen" ägt rum

-:"Dom säger jag skiter i allt, men det skiter jag i." - M Uggla

/VV
2013-07-24, 13:01
  #2993
Medlem
surfacings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
-:"Dom säger jag skiter i allt, men det skiter jag i." - M Uggla

/VV

Haha! Ja exakt, visa ord från ett annat stolpskott.
2013-07-24, 17:40
  #2994
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Vad baserar du dessa siffror på?

/VV

Germar Rudolf (2003). Dissecting the Holocaust, s 366-367.
2013-07-24, 19:19
  #2995
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surfacing
Jag skiter fullständigt i huruvida "förintelsen" ägt rum (ungefär lika lite som jag bryr mig i religion, Illuminati eller liknande typer utav dumheter). Förgången historia har egentligen ej central mening åt min nuvarande korta vistelse på den här fåniga planeten och jag begriper heller inte varför alla hetsar upp sig. Miljoner eliminerade judesvin för över 70 år sedan? Spela roll? Jag är ju ändå död om ytterligare 70 år.
Om du skiter i om "förintelsen" skett eller inte så varför är du inne på Revisionism forumet och skriver i en tråd som handlar om varför tror du på förintelsen?
Det spelar visst en stor roll. Tänk på alla de som blev oskyldigt dömnda på grund av att denna förintelse saga fantiserats ihop och de från familjer till angöriga som avrättades, och som idag stämplas på grund av de är barn eller barnbarn till dessa personer.
Förintelsen är den mest katastrofala lögnen, som lever som sanning i de flesta människor och som aldrig egentligen kommer att dö bort så länge som det propaganderas ut om den i litteratur, film osv.
2013-07-25, 09:21
  #2996
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skoll
Germar Rudolf (2003). Dissecting the Holocaust, s 366-367.

Men han är ju som bekant full med en massa skit som vi tex kan se här.

https://www.flashback.org/sp5571235

Germar Rudolf tror alltså att en människa kan befinna sig i ett utrymme med 10000PPM i 5min. Det är ju "BlizzardKing-varning" på ett sådant uttalande.

Tillåt mig att idiotförklara honom (och alla de som blint tror på vad han säger).

/VV
2013-07-25, 14:32
  #2997
Medlem
surfacings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molly62
Om du skiter i om "förintelsen" skett eller inte så varför är du inne på Revisionism forumet och skriver i en tråd som handlar om varför tror du på förintelsen?
Det spelar visst en stor roll. Tänk på alla de som blev oskyldigt dömnda på grund av att denna förintelse saga fantiserats ihop och de från familjer till angöriga som avrättades, och som idag stämplas på grund av de är barn eller barnbarn till dessa personer.
Förintelsen är den mest katastrofala lögnen, som lever som sanning i de flesta människor och som aldrig egentligen kommer att dö bort så länge som det propaganderas ut om den i litteratur, film osv.

Du, du kan dra åt helvete din jävla idiot. Jag skriver var jag vill, gör vad jag vill samt hotar vem fan jag vill. Ligger du och runkar om nätterna till dina meningslösa konspirationsteorier också? Skänker det dig drägligare levnadsstandard alternativt formar vår värld till en bättre plats? Nej. Om tusen år när allt är borta så bryr sig ingen om vare sig låtsasnazisten' molly62 eller judesvinen som utrensades under andra världskriget.
__________________
Senast redigerad av surfacing 2013-07-25 kl. 15:12.
2013-07-25, 23:22
  #2998
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Men han är ju som bekant full med en massa skit som vi tex kan se här.

https://www.flashback.org/sp5571235

Germar Rudolf tror alltså att en människa kan befinna sig i ett utrymme med 10000PPM i 5min. Det är ju "BlizzardKing-varning" på ett sådant uttalande.

Tillåt mig att idiotförklara honom (och alla de som blint tror på vad han säger).

/VV

Jaja din pajas, vi vet redan att du gnisslar tänder i din ilska över att Rudolf som trots alla era vågar komma med fakta som kastar tvivel över er absurda pseudoreligion. Hur vore det att du kom med belägg för dina anklagelser för en gångs skull?

Innan du idiot förklarar honom så kanske kan du utveckla ditt resonemang ovan och komma med källa och dylikt? Det blir lättare att bemöta när jag vet vad du pratar om.
2013-07-26, 01:01
  #2999
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skoll
Jaja din pajas, vi vet redan att du gnisslar tänder i din ilska över att Rudolf som trots alla era vågar komma med fakta som kastar tvivel över er absurda pseudoreligion. Hur vore det att du kom med belägg för dina anklagelser för en gångs skull?

Innan du idiot förklarar honom så kanske kan du utveckla ditt resonemang ovan och komma med källa och dylikt? Det blir lättare att bemöta när jag vet vad du pratar om.

Du tror alltså på fullt allvar att man överlever 10000 PPM i 5minuter?
Jösses.

/VV
2013-07-26, 01:36
  #3000
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Men han är ju som bekant full med en massa skit som vi tex kan se här.

https://www.flashback.org/sp5571235

Germar Rudolf tror alltså att en människa kan befinna sig i ett utrymme med 10000PPM i 5min. Det är ju "BlizzardKing-varning" på ett sådant uttalande.

Tillåt mig att idiotförklara honom (och alla de som blint tror på vad han säger).

/VV


Charlatanen Rudolf m fl.... kanske skulle läsa igenom denna länk, i alla fall fram till sidan 9. Men det är väl bara att bortförklara det med den påstådda enorma judiska konspirationen som vanligt...

http://www.hse.gov.uk/foi/internalops/hid_circs/technical_osd/spc_tech_osd_30/spctecosd30.pdf

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in