Citat:
Ursprungligen postat av
AllaHoror
Får SD makten tror jag inte att svenskarna kommer dö ut, då föds det väl fler svenska barn än invandrare som kommer hit? Blir invandrarna integrerade tror jag att deras barn kommer föda lika många ungar som den generella svensken och håller sig till sin egna ras. Jag ser ytterst få ungar som är rasblandade ute.
Mycket "tror" i ditt svar. Varför skulle invandrarna ens själva vilja bli assimilerade? Det funkar med närstående folkgrupper, alltså "det västerländska genetiska och kulturella arvet" som du citerar, men resten har - som kollektiv - knappast något intresse av att bli assimilerade. De arbetar för sina egna, som alla folkslag gjort i alla tider, alla utom dagens västerlänningar.
För att citera den kurdiska nationalisten Özz Nujen: "Jag flydde inte hit ifrån Turkiet för att bli svensk. Jag flydde hit för att få fortsätta vara kurd."
SDs politik går ju ut på att assimilera dessa trots allt, fastän de egentligen vill leva i parallella samhällen, där svenskarna bara finns för att serverar dem bidrag. Du nämner att det redan finns enorma mängder icke-svenskar i Sverige. SDs assimileringspolitik blir därmed ett värre hot än vad sjuklöverns splittringspolitik är. Om invandringen tvärstannar imorgon, men Sveriges nuvarande befolkning assimileras och smälter ihop till en smet, så innebär det svenskens död. Folkmord heter det på svenska, men den engelska termen, genocide, är kanske mer träffande: genmord, utrotandet av en biologisk gen. Detta är konsekvensen av det nya nolltoleranta SDs politik.