Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-07-25, 08:23
Medlem
Wosps avatar
Godaste snuset: General White
Äckligaste snuset: Ettan Vit

General White för att man får en så härlig salt smak i munnen, och den smakar helt enkelt jävligt gott.
Testade en dosa Ettan Vit för över ett år sedan nu. Helvete alltså, får den äckliga jävla lukten i nästan bara av att tänka på skiten och vill nästan spy.

Röker inte.
Citera
2013-07-25, 10:52
Medlem
Godaste snusen: Kronan Lös

Min absoluta favorit; stark, enkel och god tobakssmak. Billig och traditionsenlig

Äckligaste snusen: Allt av Catch. Särskilt mini-portionerna.

Blaskiga och svaga tepåsar, passar tjejer och möjligtvis festsnusare. Det ska vara redigt snus i en Norrländsk mun, inte något smaksatt elände som fjollträskarna kastar under läppa för att verka tuffa.

Godaste cigaretten: John Silver utan filter

Denna har nog lovordats tillräckligt här på FB, jag lämnar det därhän.

Äckligaste cigaretten: Level i alla färger

Plastig skitfimp som tyvärr ska feströkas överallt. Maken till vidrigare, osmakligare rökverk får man leta efter!
Citera
2013-07-25, 18:21
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RatosPipa
Godaste snusen: Kronan Lös

Min absoluta favorit; stark, enkel och god tobakssmak. Billig och traditionsenlig

Stark är den väl inte?
Citera
2013-07-25, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Stark är den väl inte?

Stark tobakssmak; borde kanske ha förtydligat
Citera
2013-07-26, 13:10
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Stark tobakssmak; borde kanske ha förtydligat

Aha, då håller jag med dig, Kronan lös är ett väldigt gott snus dessutom.
Citera
2013-08-11, 00:20
Medlem
regndroppens avatar
Äckligaste snuset: Knekt fyfan vad vidrigt!

Äckligaste ciggen: Level alla färger.
Citera
2013-08-11, 08:11
Medlem
Äckligaste snuset är alla white varianter.

Godaste snuset tycker jag är General och Ettan.
Citera
2013-08-11, 18:05
Medlem
failures avatar
Godaste snus: grov, general, ettan
Äckligaste snus: catch mini laktrits, något mintsnus som jag inte kommer ihåg och göteborgs rapé portion lingon är ganska illa.

Godaste cigg: John silver, Sobranie black russian, camel blå.
Äckligaste cigg: Level (alla varianter) och Pall Mall (alla), Belomorkanal ryska cigg som fanns under sovjettiden och finns på vissa ställen i gamla östblocket, är som att röka kärnavfall blandat med sopor och är förmodligen världens starkaste cigg.
Citera
2013-08-11, 21:03
Medlem
Äckligaste snusen tycker jag är kronan vit, lukten och smaken ger mig fan kväljningar..

Godaste snusen.. just nu granit lös! Lätt att baka, billig, bra hållbarhet och jävligt god.
Citera
2013-08-19, 20:13
Medlem
skrudiss avatar
Äckligaste är Kronan (vit och original, främst den sista) och Knox (stenhårda, stora, torra och otympliga).

Godaste är General White.
Citera
2013-08-20, 20:55
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Blaskiga och svaga tepåsar, passar tjejer och möjligtvis festsnusare. Det ska vara redigt snus i en Norrländsk mun, inte något smaksatt elände som fjollträskarna kastar under läppa för att verka tuffa.
Du är medveten om att Ettan och "eran" så kallade norrländska stolthet Grovsnus är från Stockholm?
Jag ogillar också portioner, lappjävel.
Citera
2013-08-20, 21:24
Medlem
wilts avatar
Visste inte att jag snusade för att verka tuff. Trodde jag snusade för att jag gillar det. Sen kan man ju diskutera om det är tufft eller bara fult att gå omkring och dregla snus.

Godaste snusen är nog General. Gillar både white och lös.

Godaste ciggen har jag nog ingen åsikt om. Köper Camel själv av nån anledning om jag nu köper cigg. Vet inte om jag ens märkt någon större smakskillnad när det gäller olika ciggsorter. Visst, billig cigg kan ju smaka lite udda och brinna lite snett och light cigg (som det inte får heta längre) smakar ju mindre. Sen finns det ju sån där mint cigg som alkoholiserade medelålders kärringar röker. Finns säkert nån riktigt stark cigg som alkoholiserade medelålders gubbar röker också. Annars så känner jag väl ingen större skillnad på standard cigg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in