hehe, den godaste ciggen är naturligtvis den jag själv röker och det är (som så många andra) marlboro lights (eller gold som dom heter numera)
Jag har aldrig förstått varför man röker dessa, ser ingen större skillnad mellan dessa och de röda för utom att de är mindre nikotin vilket jag inte ser som någon fördel, är det någon smakskillnad jag inte har upptäckt kanske?
Själv föredrar jag Prince röda eller Lucky Strike. Är ingen storsnusare men favoritsnuset torde sig vara General eller Rapé.
Jag har aldrig förstått varför man röker dessa, ser ingen större skillnad mellan dessa och de röda för utom att de är mindre nikotin vilket jag inte ser som någon fördel, är det någon smakskillnad jag inte har upptäckt kanske?
Själv föredrar jag Prince röda eller Lucky Strike. Är ingen storsnusare men favoritsnuset torde sig vara General eller Rapé.
atz och st0ckis: det är just det, smakskillnaden, jag tycker "marlboro lights" smakar mycket bättre än "marlboro röda" annars skulle jag nog röka "marlboro röda"... det bästa är väl att man röker en cigg man tycker om, eller?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!