Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-15, 11:29
  #937
Medlem
deathofyous avatar
Godaste snuset: Knekt Vit, General Vit och General Portion.
Äckligaste som jag smakat är Knox Vit, det går an, men ovanstående är bättre. Knox funkar, men når inte helt upp.
Citera
2016-12-15, 17:27
  #938
Medlem
killenmedkexs avatar
Godaste snuset: General, Ettan och Grov
Äckligaste snuset: Blå Knox och Lundgrens mojito.
Citera
2017-09-02, 00:28
  #939
Medlem
Köpte ett snus idag som heter IPA... Fy fan så vidrigt !!!!
Citera
2017-09-02, 00:43
  #940
Medlem
.Chloes avatar
Godaste ciggen må nog vara Marlboro Gold medan äckligaste är Winston.

Göteborgs Rapé White Large Strong är en bra snus till vardags och absolut värsta snusen är alla varianter på Gotlandssnusen.
Citera
2017-09-02, 22:12
  #941
Medlem
Kolreds avatar
Godaste snuset: Lundgrens förbakt. Ja, jag vet att det finns mycket spännande att upptäcka i lössnusets fantastiska värld, men det här är en helt okej kompromiss.

Äckligaste snuset: Göteborgs Rapé 22! Torrt, intetsägande och nästintill obefintlig prilla. Såldes med ett ordentligt lockpris i somras på nätet och efter en stock med skiten var jag tillfullo införstådd med vad prissättningen berodde på.
Citera
2019-02-06, 07:37
  #942
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Godaste: Göteborgs Rapé då smaken är gudalik och smaken håller väldigt länge. Otroligt läcker snus.

Äckligaste: Kaliber Original är fruktansvärt torr och vidrig, sedan är det dåligt till och med för budgetsnus. Usel smak. Jag gillar knappt lakritssmaken heller. Då är LD salmiak bättre på alla sätt.
Citera
2019-02-17, 14:44
  #943
Medlem
General-snuss avatar
Godaste snuset: general lös
Godaste ciggen: lucky strike light/blå

Äckligaste snus: kaliber , tycker den är smaklös o sen räcker den inte särskilt länge heller.
Äckligaste cigg:level röda fyfan va snuskiga asså
Citera
2019-02-17, 15:11
  #944
Medlem
Magnituds avatar
Godast cigg:blå blend
Godast snus:catch dry eucalyptus

Äckligast snus:general
Äckligast cigg: marlboro
Citera
2019-02-18, 21:31
  #945
Medlem
Godaste lössnuset : ettan
Godaste portion : ettan
Godaste white : granit.

Om jag får välja helt tar ettan lös priset.

Äckligaste lössnuet : x2 lakris
Äckligaste portion : general
Äckligaste white : kaliber vit
Citera
2019-02-18, 23:50
  #946
Medlem
Godaste köpesnuset: Grov lös
Godaste köptobak: john silver original

Äckligaste snuset: odens extremt starka

Äckligaste ciggen: tyvärr kommer jag inte ihåg namnet på den men det var ett ciggpaket jag köpte i Sydamerika. Minns bara att det var en palm och nåt annat på paketet.
Smakade inte ens tobak och när jag öppnade upp en cigg så såg det mer ut som halm än tobak i den.
Citera
2019-04-10, 00:49
  #947
Medlem
General Classic Portion Extra Strong

Dyrt men ska man snusa ska man göra det med klass!
Gifter sig mycket bra ihop med en sexa skotsk single malt eller varför inte en amerikansk bourbon on the rocks?
__________________
Senast redigerad av BourbonStreet 2019-04-10 kl. 01:01.
Citera
2019-04-20, 21:40
  #948
Medlem
Vad tycker ni om Expressnus och deras utbud? Kör just nu deras Ré portionssnus XL och tycker den är ganska så god. Gillade däremot inte deras Klassisk något värst. Skulle vara kul att höra vad någon finsmakare tycker.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback