Snus har jag ingen större erfarenhet av så på den punkten håller jag käften.
Men när det gäller cig är min favorit Camel utan filter.
Nackdelen är dock att de är svåra att få tag på, och när man väl hittar dem är de så torra att det knastrar om dem.
Kan dock avhjälpas med att lägga paketet i kylen över natten med en fuktig Wettextrasa över.
Granit har aldrig varit en höjdare. Godaste måste va Grov och Skruf.
Har aldrig varit en stor rökare men LM röd brukar sitta fint. Level och Jin Ling ( bara rökt dom import) är nog dom äckligaste jag rökt.
Har ingen bred erfarenhet av cigaretter, men det äckligaste snuset jag har provat är Skruf Strong White. Jag köpte det på fyllan och det tog min 3 dagar att plåga mig igenom det. Aldrig mer
Godaste snuset: Probel lös, General lös, Göteborgs Rapé lös, Grov lös och Ettan lös.
Kan verkligen inte välja det ena eller det andra när det kommer till denna punkt. Jag har ingen absolut favorit utan de är alla min favoriter. Jag håller en stadig rotation emellan sorterna och slumpen avgör vad jag tar med mig hem, vad jag är sugen på för dagen.
Senast redigerad av Cornholio. 2013-09-09 kl. 10:15.
Bästa Snus: Gillar general, även börjat uppskatta tre ankare Äckligaste Snus: Jag tycker Rapé saknar den där stickiga känslan under läppen som snus ska leverera. Känns typ som en sliddrig bananbit som ligger o glider under läppen (Om ni förstår).
Bästa cigg: Gillar lucky strike. Ingen stor beundrare av klick cigg (hatar camel activate) men marlboro beyond röda kan sitta jävligt fint. Äckligaste cigg: Coronas Clasico, en kompis köpte dessa äckliga jävla spanska ciggareterna på resa och fyfan vad dom smaka skit!
Jag har snusat sedan 1971, i många år bara Grov lös, sedan har jag provat olika varianter, och nu pendlar jag mellan Grov, Göteborgs, General, alla lösversioner. och jag tror nog att Generalen vinner, helt klart är att Rape inte vinner. men ändå Göteborgs rape är inte dålig. den är inte min Favorit helt enkelt, Ettans gav jag upp i tidiga tonåren, röda lacket också , det var kanske synd, men jag har aldrig mer försökt med de två.
För mej är General det snus som jag gillar bäst.
Jag har snusat sedan 1971, i många år bara Grov lös, sedan har jag provat olika varianter, och nu pendlar jag mellan Grov, Göteborgs, General, alla lösversioner. och jag tror nog att Generalen vinner, helt klart är att Rape inte vinner. men ändå Göteborgs rape är inte dålig. den är inte min Favorit helt enkelt, Ettans gav jag upp i tidiga tonåren, röda lacket också , det var kanske synd, men jag har aldrig mer försökt med de två.
För mej är General det snus som jag gillar bäst.