2013-07-24, 16:49
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Jag är i Velanda nu. Helt stilla..
Är det rätt Velanda, det finns tydligen två Velandor.
Citera
2013-07-24, 16:50
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etnisal
Mycket troligt, tänkte inte så långt! :-)
Får be till gudarna att fyndet är av stort värde både för anhöriga och polisutredningen.

Ja verkligen, även om man inte hoppas finna henne i det skicket så kanske det går att få svar på allt och För anhöriga att veta istället för att gå och grubbla och våndas varje dag om hon inte hittas. Tar väl bara tio minuter att åka till Velanda från Trollhättan såg jag. Nu håller vi alla tummar och tår att detta fynd är av värde.
Citera
2013-07-24, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silbersky007
det är därför polisen har kissat på sig i det här målet, igår går polisen ut med det har spårat teletrafiken .

exempel på BAJS BEVIS ÄR JUST POLISENS TELETRAFIK . DET ÄR DET JAG TROR I DET HÄR FALLET.

Ja, eller så önskar du att det är så. Jag tror mer på polis och åklagare än på dig och att "polisen har kissat på sig". Hur gammal är du? Kiss och bajs-humor brukar gå över efter 13...
Citera
2013-07-24, 16:55
Medlem
IroniskJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
OK Jag förstår. Är Velanda för dig då enbart Velanda tätort eller Velanda tätort + Velanda säteri, för något annat område som skall gå under Velanda känner jag inte till, eller???

Finns också velanda gård som ligger i Åsaka (en av dom största gårdarna häromkring med mycket jaktmark, skog och åkrar)
Citera
2013-07-24, 16:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Är det rätt Velanda, det finns tydligen två Velandor.

Här är den andra:
http://kartor.eniro.se/m/nl58r

Ligger inom räckhåll för GM, nästan på "fyllevägen" mellan Trollhättan o Grästorp
Citera
Medlem
bokfodrals avatar
Giove skrev ju nåt om tänkbar fyndplats, är det runt där i Velanda?

https://maps.google.se/maps/ms?msid=217083814073752706279.0004e087d9f2ff6f80f7 f&msa=0
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja verkligen, även om man inte hoppas finna henne i det skicket så kanske det går att få svar på allt och För anhöriga att veta istället för att gå och grubbla och våndas varje dag om hon inte hittas. Tar väl bara tio minuter att åka till Velanda från Trollhättan såg jag. Nu håller vi alla tummar och tår att detta fynd är av värde.

Den senast postade velanda ligger ju lagom lägligt på vägen till Jkp dessutom. Rätt öde där ute på nätterna, iallafall de gånger jag själv åkt där nattetid. Åker rätt ofta sträckan Jönköping-Trollhättan och har man bråttom är 42:an betydligt smidigare och öde än Falköpingsrutten (47:an?).
Citera
2013-07-24, 16:57
Medlem
MGM har tydligen många meriter på sitt CV
Citera
2013-07-24, 16:57
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskJag
Finns också velanda gård som ligger i Åsaka (en av dom största gårdarna häromkring med mycket jaktmark, skog och åkrar)
Jag trodde det var det Velanda, men det är alltså vid ett annat Velanda fynd har gjorts.
Citera
2013-07-24, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diskbanken
BTW.

Min tanke är att miggafrii vet mer än polisen tror.
Sätt denna uppmärksamhetskåta brud i ett RIKTIGT förhör.
Jag tror hon pissar på sig av skräck och kan ge polisen mer ledtrådar än vad de anar om AJs beteende dagen efter mordet. Han skulle nog aldrig avslöja vad han gjort för henne, men just vart han verkligen var och ledtrådar runt omkring samtalet hade vart intressanta.

Hon är medlem på varenda forum på hela internet. Miggs, miggafrii..

Blåstare brud är nog rätt svårt att hitta.

Ja, jag har också varit inne på den linjen. Pressa frk T*r*z så tror jag hon lär läcka som ett såll...
Citera
2013-07-24, 17:00
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etnisal
Hur vet kompisen att det är just kroppsdelar som hittats och inte något annat?

Om din vän ringde, ring då tillbaka och fråga din vän mer specifikt var detta skulle vara!
Senast redigerad av ReimerDenYngre 2013-07-24 kl. 17:03.
Citera
2013-07-24, 17:00
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Finns det inget om dessa nazister på Exponerat eller liknande sajter? skulle vilja ha en bild på 36-åringen.

.
Varsågod den blonda är Aj gm och sjärtpojken är. Dpd http://korturl.com/voe329 Nu lär dom få det lika mysigt i häktet och på hall som jag förutspådde. Bjuder även på denna är dock tveksam till att dom får ha gemensamma aktiviteter som här i häktet. http://korturl.com/egv540
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in