2013-07-24, 08:53
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Ser att du och även någon annan diskuterat detta... Grejen är att jag sett spår och rapporterat spår till polisen häromdagen. Jag trodde då att man mätte från däckens utsida och fick det till 145 cm. Det passar perfekt på en S40, men sedan blev jag korrigerad i tråden och fick veta att man mäter från insidan ena däcket till utsidan andra däcket. Då hamnar man på cirka 130...

Det är en Amazon...
Allvarligt, passar det på en Amazon?

Är DBs körbar?
Citera
2013-07-24, 08:53
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Någon som vet var DB:s Amazon står? Med lite tur har den dragit på sig en repa på sidan pga en sten som ligger mitt ivägen och stoppar fordon.... Det går dock att köra upp i en slänt så att bilen lutar kraftigt och det har mina bilspår gjort...

Meegamind, du trodde ju att Id* ligger så att bara sniglar kan äta henne och du sökte åt Hjärtum, Örejöhållet.... kan det vara så tror du att de bytt bil och kört in på ett område där det finns en gräskompost i närheten av Öresjö? Passar det din teori?
Citera
2013-07-24, 08:55
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Allvarligt, passar det på en Amazon?

Är DBs körbar?

Japp, det är en intressant fråga.
Citera
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Han stängde sin Facebook-sida igår, men den kanske finns kvar för hans vänner.

Men det skulle inte förvåna mig om han går in på stationen igen.

Vad synd att han har stängt sitt fönster mot omvärlden hur ska han få veta att polisen vill prata med honom.

Jo, men frågan är vilken polisstation?
Citera
Medlem
Grymt123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolk
Vet inte vilken tid man beslutade att anhålla honom men kan ju va så att han inte nåtts av det ännu. Förmodligen har han väl hållit sig undan och sovit någon annanstans än hemma då han blivit lite känd på sistone.

Kan visst vara så men någon troligtvis AJ stängde ner sin facebook i natt den är borta så jag tror att han visste vad som var på gång.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Kan det vara Trollhättan i Västra Götaland?

Du vet om att A.J bor i Jönköping va?
Citera
2013-07-24, 08:58
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Jag har googlat mig fram till att spårvidden på en Amazon är 1315mm. Men det är ingen uppgift jag är säker på. Spåren ned till komposten är 145 cm från däckens ytterkant. När jag mätte andra gången mätte jag med en pinne jag tänkt känna i komposten med. Den pinnen plus min fot mätte jag med och fick det vid mätning mot tumstock till cirka 130 cm.
Citera
2013-07-24, 09:00
Medlem
silbersky007s avatar
Tommy Nilsson säger att han inte vet var 36-åringen befinner sig.
– Nej, han vilar väl upp sig. Genom media har han mer eller mindre utpekats som gärningsman av utredare och åklagare och det bedrivs hatkampanjer på nätet mot honom. Jag hade inte heller gått omkring öppet hemma.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17183148.ab
Citera
2013-07-24, 09:04
Medlem
123komoses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Jag har googlat mig fram till att spårvidden på en Amazon är 1315mm. Men det är ingen uppgift jag är säker på. Spåren ned till komposten är 145 cm från däckens ytterkant. När jag mätte andra gången mätte jag med en pinne jag tänkt känna i komposten med. Den pinnen plus min fot mätte jag med och fick det vid mätning mot tumstock till cirka 130 cm.

precitionsinstrument!
Citera
2013-07-24, 09:06
Medlem
karlinges avatar
Finns det inget om dessa nazister på Exponerat eller liknande sajter? skulle vilja ha en bild på 36-åringen.

.
Citera
2013-07-24, 09:07
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silbersky007
Tommy Nilsson säger att han inte vet var 36-åringen befinner sig.
– Nej, han vilar väl upp sig. Genom media har han mer eller mindre utpekats som gärningsman av utredare och åklagare och det bedrivs hatkampanjer på nätet mot honom. Jag hade inte heller gått omkring öppet hemma.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17183148.ab

Sen är han ju förmodligen en lumpen kvinnomördare som kommer brinna en evighet i helvetet...

.
Citera
2013-07-24, 09:08
Medlem
Quarrels avatar
TTELA rapporterar fortlöpande från häktningsförhandlingen: http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.2263234-just-nu-man-begars-haktad-for-mord
Citat:
- Jag kommer att begära honom häktad för mord, säger [EJ] till TTELA strax innan förhandlingarna inleds.
Även 36-åringens advokat är på plats, dock utan sin klient.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in