Citat:
Ursprungligen postat av
wamielan
Hallå, Har nu kört Testo Depo 250 ml Ed 5 i 2 månader, fått bra svar ökat minst 20 % i allt, jag beställde 5 stycken " Kartor " med ampuller alltså 50 stycken, till min förvåning häromdagen när jag skulle sticka så var dom sissta 2 kartorna Testo Jet 100 ml ? ! ? !
Det är dessa som kallas " Proppar " va ? . . Då till min fråga då jag är nybörjare, Det är ju lika mycket i flaskan och dom är lika stora, hur kan det vara 100 ml i dessa och 250 i dom ja använde förut, och var är skillnaden på Jetten och vanliga Testo 250 ? . .
Tacksam för svar . . .
Enda bieffekten jag fått är väll att håret börjat klia utav helvete nu efter 2 veckor, och att jag tror jag kommer förlora det hår ja har kvar, och till det lustiga hör att det klia inte en gång och ja tappa inte ett strå innnan ja för 10 dagar sen började med " Proppen " . . .
En fråga till har jag, är Propparna ett vassare eller mildare Testo ?
Mvh !
Om det nu är propp, vilket det förefaller vara, så är skillnaden estern, vilket styr hur fort det tas upp av kroppen. Denna bör du sätta eod, och ja, 100mg per ml är vanligt. Den stora skillnaden är att testo p börjar verka snabbare och har kortare detekteringstid. Kolla upp halterna i blodet på roidcalc och dosera därefter. Kom ihåg att du fortfarande har bra halter av det långsammare testot i kroppen.