2013-07-23, 23:19
Medlem
Gibsones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gymme
Fick tag på Bisprolol, men skall nog inte använda dessa.

Det har varit så i nästan 1.5v nu, så låter trycket vara högt kuren igenom, lär sänkas direkt efter.
Blodtrycket kan bättras. Tar ett tag för kroppen att anpassa sig. Men finns beta blockers annars.
Citera
2013-07-24, 00:16
Medlem
ChuckyOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Kommer självklart byta NÅL, men samma pump pratar jag om. Det är väl verkligen inte samma infektionsrisk eller samma risk att vara smutsig osv? Använder alltid allt endast 1 gång, MEN frågar nu för att jag bara har 1 pump kvar, och många shoppar säljer ju inte verktyg separat. Kan köpa lokalt också men vill inte outa mig för några fler.

Pumpen är det mer lugnt med men försök ha hemma så du slipper sådana bekymmer. Man vet ju aldrig Ja får panik när ja ska använda samma verktyg, känns så jävla smutsigt efteråt, vet fan inte men känns inte rätt bara.

Lycka till!
Citera
2013-07-24, 00:19
Medlem
ChuckyOnes avatar
[quote=Gibsone|44448274]
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckyOne
Ne ser en del med helt sjuka doser typ en deciliter i varje ben

Ja en del glömmer att man behöver träna, sköta kosten och sova som man ska också. Så de får för sig att det är en doseringsfråga att de krymper. AAS är mycket men det är inte en önskning på kanyl. Man får kriga också för förtjänsten. Annars blir man en bitch titt haha!
Citera
2013-07-24, 01:31
Medlem
BlueEyedDevils avatar
[quote=ChuckyOne|44449330]
Citat:
Ursprungligen postat av Gibsone

Ja en del glömmer att man behöver träna, sköta kosten och sova som man ska också. Så de får för sig att det är en doseringsfråga att de krymper. AAS är mycket men det är inte en önskning på kanyl. Man får kriga också för förtjänsten. Annars blir man en bitch titt haha!
Haha så sant, så sant så.
Citera
2013-07-24, 01:59
Medlem
ChuckyOnes avatar
Funderar som fan på en sak, alltså nästa kur man ska ta som absolut inte är nu. Men funderar på att testa en sak men måste fråga om det rent utsagt är möjligt.

Vecka 1-3 Snabb testosteron/ snabbdeca/snabbtren tillräckligt för att matcha övergången till 200mg
Nandrolone Decanoate EW. så räknar man ut dosering för att landa så det är ungefär samma som en nivå av det långsamma lagom tills det drar igång. Som kickar in i samband med när man gå av de snabba. Så man landar jämt med blodnivån. Sen lika så med säg de 500mg testosteron man ska köra per stick EW till exempel.
Lika så med Trenbolanen först snabb som matchar de långsamma man kliver på i dosering sen, så blodnivåerna är jämna även där när man drar igång med 100mg Tren EW ..

Låter detta ske under vecka 1-8 sen Masteron / Power PCT med HCG. mellan vecka 9-12..

Avslut Vettig dos Clomid, Vettig dos Nolvadex i sammband med när masteronen/HCG gått ur och det blir läge att hjälpa upp sin egen produktion från kemiskt LH. Peptider igen månad 1-3 (fortfarande låga doser, mest där för att ge mig effektiv avgång, sen ren träning igen minst 4-6 månader

Power PCT kommer ju ge mig kemisk LH även ger mig testosteron att arbeta med under gympassen, Masteronen tar ju bort Östrogenet mer eller mindre hjälper att bli hård i kroppen. Går ur redan efter ett par dagar liksom HCG. Sen bara in med Clomid / Nolva Dra nytta av att kunna äta mycket men ändå ha svårt att lägga på sig, både med masteronens hjälp och med peptiderna lite senare. Så man får behålla hårdheten med hjälp av både masten, HCG och sen med hjälpa av peptiderna och successivt ha eget testosteron för att upprätthålla sina muskler bra när man är färdig med Nolvadexen och clomiden.

Utnyttja effekterna av dem helt enkelt.

Vad tror ni, ganska intressant upplägg egentligen. Gillar inte steroider som ska tas oralt, renare med oljor, så sätter hellre snabb testo/snabb deca/ snabb tren i väntan. Sen se till att blod nivåerna bli jämna och fina. Att blodtrycket går med på doseringar sen köra bara.. Kuren bli avslutad för PCT redan någon dag efter vecka 12 med en 4 veckors förberedelse inför att gå av och val att skippa de tunga preppen den perioden. Inför PCT Nolva / Clomid.. peptider.

Berätta mer än gärna vart ja skulle vara ute och cykla och varför.
Senast redigerad av ChuckyOne 2013-07-24 kl. 02:07.
Citera
2013-07-24, 03:05
Medlem
Testo E första kur, 12 eller 14 veckor?
250 e5d eller 500 e5d?
Hcg?
Citera
2013-07-24, 09:39
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckyOne
Funderar som fan på en sak, alltså nästa kur man ska ta som absolut inte är nu. Men funderar på att testa en sak men måste fråga om det rent utsagt är möjligt.

Vecka 1-3 Snabb testosteron/ snabbdeca/snabbtren tillräckligt för att matcha övergången till 200mg
Nandrolone Decanoate EW. så räknar man ut dosering för att landa så det är ungefär samma som en nivå av det långsamma lagom tills det drar igång. Som kickar in i samband med när man gå av de snabba. Så man landar jämt med blodnivån. Sen lika så med säg de 500mg testosteron man ska köra per stick EW till exempel.
Lika så med Trenbolanen först snabb som matchar de långsamma man kliver på i dosering sen, så blodnivåerna är jämna även där när man drar igång med 100mg Tren EW ..

Låter detta ske under vecka 1-8 sen Masteron / Power PCT med HCG. mellan vecka 9-12..

Avslut Vettig dos Clomid, Vettig dos Nolvadex i sammband med när masteronen/HCG gått ur och det blir läge att hjälpa upp sin egen produktion från kemiskt LH. Peptider igen månad 1-3 (fortfarande låga doser, mest där för att ge mig effektiv avgång, sen ren träning igen minst 4-6 månader

Power PCT kommer ju ge mig kemisk LH även ger mig testosteron att arbeta med under gympassen, Masteronen tar ju bort Östrogenet mer eller mindre hjälper att bli hård i kroppen. Går ur redan efter ett par dagar liksom HCG. Sen bara in med Clomid / Nolva Dra nytta av att kunna äta mycket men ändå ha svårt att lägga på sig, både med masteronens hjälp och med peptiderna lite senare. Så man får behålla hårdheten med hjälp av både masten, HCG och sen med hjälpa av peptiderna och successivt ha eget testosteron för att upprätthålla sina muskler bra när man är färdig med Nolvadexen och clomiden.

Utnyttja effekterna av dem helt enkelt.

Vad tror ni, ganska intressant upplägg egentligen. Gillar inte steroider som ska tas oralt, renare med oljor, så sätter hellre snabb testo/snabb deca/ snabb tren i väntan. Sen se till att blod nivåerna bli jämna och fina. Att blodtrycket går med på doseringar sen köra bara.. Kuren bli avslutad för PCT redan någon dag efter vecka 12 med en 4 veckors förberedelse inför att gå av och val att skippa de tunga preppen den perioden. Inför PCT Nolva / Clomid.. peptider.

Berätta mer än gärna vart ja skulle vara ute och cykla och varför.

Usch vad du tror att vissa prepp bara är till för vissa saker, men du är nog inne på rätt spår i mycket. Tex sätter du snabbtesto i hög dos dag ett och sätter långsam testo samtidigt, och sedan sänker dosen av det snabba efter hand, så bör du kunna hålla jämna nivåer. Roidcalc kan nog hjälpa dig räkna ut det.
Citera
2013-07-24, 09:41
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greenfreshmint
Testo E första kur, 12 eller 14 veckor?
250 e5d eller 500 e5d?
Hcg?

Får jag föreslå testo P 100mg eod i 6v? Då vet du både vad testo ger dig för effekt och hur jobbigt du får att kliva av (vilket inte borde vara så farligt på 6v). Efter det kan du planera längre kurer.
Citera
2013-07-24, 12:59
Medlem
Hallå, Har nu kört Testo Depo 250 ml Ed 5 i 2 månader, fått bra svar ökat minst 20 % i allt, jag beställde 5 stycken " Kartor " med ampuller alltså 50 stycken, till min förvåning häromdagen när jag skulle sticka så var dom sissta 2 kartorna Testo Jet 100 ml ? ! ? !

Det är dessa som kallas " Proppar " va ? . . Då till min fråga då jag är nybörjare, Det är ju lika mycket i flaskan och dom är lika stora, hur kan det vara 100 ml i dessa och 250 i dom ja använde förut, och var är skillnaden på Jetten och vanliga Testo 250 ? . .

Tacksam för svar . . .

Enda bieffekten jag fått är väll att håret börjat klia utav helvete nu efter 2 veckor, och att jag tror jag kommer förlora det hår ja har kvar, och till det lustiga hör att det klia inte en gång och ja tappa inte ett strå innnan ja för 10 dagar sen började med " Proppen " . . .

En fråga till har jag, är Propparna ett vassare eller mildare Testo ?

Mvh !
Citera
2013-07-24, 13:08
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wamielan
Hallå, Har nu kört Testo Depo 250 ml Ed 5 i 2 månader, fått bra svar ökat minst 20 % i allt, jag beställde 5 stycken " Kartor " med ampuller alltså 50 stycken, till min förvåning häromdagen när jag skulle sticka så var dom sissta 2 kartorna Testo Jet 100 ml ? ! ? !

Det är dessa som kallas " Proppar " va ? . . Då till min fråga då jag är nybörjare, Det är ju lika mycket i flaskan och dom är lika stora, hur kan det vara 100 ml i dessa och 250 i dom ja använde förut, och var är skillnaden på Jetten och vanliga Testo 250 ? . .

Tacksam för svar . . .

Enda bieffekten jag fått är väll att håret börjat klia utav helvete nu efter 2 veckor, och att jag tror jag kommer förlora det hår ja har kvar, och till det lustiga hör att det klia inte en gång och ja tappa inte ett strå innnan ja för 10 dagar sen började med " Proppen " . . .

Mvh !

Gissar på att dina Testo depo är Testosterone enanthate och Testo Jet är Testosterone propionate. Sök på dessa så får du reda på vad skillnaden är.

Enanthate doseras oftast i 250 mg/ml och Proprionate i 100 mg/ml.
Citera
2013-07-24, 13:11
Medlem
Citat:

Tacksam för svar . . .

Mvh !

I det du har är där 250mg respektive 100mg, inte ml, varje ampull är fylld med 1ml olja som i ditt fall har 250mg respektive 100mg per ampull. Jag hade inte rört någonting jag inte visste vad det var, det ska inte klia i ditt hår. Propionate är varken 'vassare' eller 'mildare' det är mer testosteron per mg baserat efter estervikten än t.ex testosterone enanthate men i grund och botten är det precis samma substans.
Citera
2013-07-24, 13:12
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:

Tacksam för svar . . .

Mvh !

Om det nu är propp, vilket det förefaller vara, så är skillnaden estern, vilket styr hur fort det tas upp av kroppen. Denna bör du sätta eod, och ja, 100mg per ml är vanligt. Den stora skillnaden är att testo p börjar verka snabbare och har kortare detekteringstid. Kolla upp halterna i blodet på roidcalc och dosera därefter. Kom ihåg att du fortfarande har bra halter av det långsammare testot i kroppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in