Citat:
Ursprungligen postat av
Cerise
Har han skaffat tjej än?
Nej, det tror jag inte men
jag är gift.
Citat:
Ja, mördades av MKO. I början av 80-talet likviderades många av IRI främsta figurer. De "iranska muslimer" som du anser ha invändningar är välkomna att presentera sin kritik.. Jag har inte sett något som på allvar underminerar IRI.
Den tung kriminellt belastade oppositionen kommer att avslöjas för dina barn.
Det är en stolthet att ha stått på IRIs sida kocholo. Medan MKO och Iraq rensade kurdiska områden. Du kan hälsa den människa/källa som har hjärntvättat dig..
Den som är hjärntvättad är du azizam.
Du behöver inte dra upp oppositionen i vartenda inlägg du skriver till mig. Jag är inte intresserad av oppositionen heller. Visst tyckte jag Iran var mycket bättre under Khatami och hoppades att Musavi skulle vinna men egentligen är det same same allihopp. Seriös.
Jag har redan i ett tidigare inlägg skrivit att om man ska vara realistisk så är det enda som funkar i Iran idag är ett islamisk styre annars lär väl Israel och Saudi sluka landet på mindre än en sekund.
Jag kan hoppas på en mer reformvänlig regim men det är bara en önsketänkande från min sida och många med mig.
Säg mig, vem mördade Ahmad Khomeini?
Jag vet att ni skyller Beheshtis död på Mudjaheddin men ni lurar er själva om ni tror någon köper skitsnacket.
Hur var det nu med Taleghani?