2013-07-19, 23:14
Medlem
Swe1227s avatar
Kan dom inte släppa Online-trailern snart!!?? Sjukt sugen på att få information om det. Dom har sagt att det kommer vara något utöver det vanliga, men dom har knappt visat eller sagt något om det än..
2013-07-20, 00:50
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Kan dom inte släppa Online-trailern snart!!?? Sjukt sugen på att få information om det. Dom har sagt att det kommer vara något utöver det vanliga, men dom har knappt visat eller sagt något om det än..
Den som väntar på något gott... är själv också extremt nyfiken på hur det kommer vara. Att spela online på IV var/är fruktansvärt kul och jag kan bara drömma om hur kul det kommer vara på V
Senast redigerad av Bert-Ljung 2013-07-20 kl. 00:53.
2013-07-20, 22:57
Medlem
WalterSullivans avatar
Inte alls intresserad av online särskilt mycket, spelar nästan aldrig multiplayer förutom spel som endast är till för det.

Vill bara se mer av världen
2013-07-20, 23:25
Medlem
fearreapers avatar
Jag undrar vilka easter eggs det kommer finnas,Plus kanske någon hemlig rätt så sällsynt bil kanske. Vem vet ?
2013-07-21, 00:09
Medlem
LasPenguinoss avatar
Jag har hört ett rykte, som inte behöver vara sant alls, och jag kommer heller inte ihåg vart jag sett detta någonstans.

Att man kommer att behöva tanka bilen, man kan få parkerings böter och att man kan få virus på datorn ifall man tittar på skumma internet sidor. Låter otroligt, och låter stundtals lite jobbigt faktiskt.
2013-07-21, 00:38
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasPenguinos
Jag har hört ett rykte, som inte behöver vara sant alls, och jag kommer heller inte ihåg vart jag sett detta någonstans.

Att man kommer att behöva tanka bilen, man kan få parkerings böter och att man kan få virus på datorn ifall man tittar på skumma internet sidor. Låter otroligt, och låter stundtals lite jobbigt faktiskt.
Dan Houser har redan konstaterat att man inte kommer behöva tanka bilen för att kunna köra vidare. Han förklarade att det är en onödig detalj som tar spelaren ut ur sitt spel, och därav förstör spelupplevelsen.

Parkeringsböter och datorvirus har jag dock inte hört någonting om.
2013-07-21, 01:14
Medlem
LasPenguinoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Dan Houser har redan konstaterat att man inte kommer behöva tanka bilen för att kunna köra vidare. Han förklarade att det är en onödig detalj som tar spelaren ut ur sitt spel, och därav förstör spelupplevelsen.

Parkeringsböter och datorvirus har jag dock inte hört någonting om.
Tror verkligen inte det är något att bry sig om faktiskt.
2013-07-21, 01:43
Medlem
reazzors avatar
Helt sjukt hur lång tid det känns som att 2 månader är. Sitter och lirar igenom EFLC IV och SA för att hålla abstinensen nere, fast knappt så att det hjälper heller

finns det förresten något flashback crew?
2013-07-21, 03:18
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Inte alls intresserad av online särskilt mycket, spelar nästan aldrig multiplayer förutom spel som endast är till för det.

Vill bara se mer av världen
Har inte heller varit något större fan av online-delen tidigare men efter senaste trailerns smygkik så tror jag Rockstar har något på gång som kommer få även oss skeptiker att fastna.
2013-07-21, 15:40
Medlem
albostyles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Jag undrar vilka easter eggs det kommer finnas,Plus kanske någon hemlig rätt så sällsynt bil kanske. Vem vet ?

WOW Det vore ju helt sjukt!!
2013-07-22, 01:27
Medlem
fearreapers avatar
Vilken ironi. Nej men seriöst jag tänkte på det. Vilka myter och så som ratman i gta iv Big foot i san andreas och så vidare,
Citat:
Ursprungligen postat av albostyle
WOW Det vore ju helt sjukt!!
2013-07-22, 01:55
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Vilken ironi. Nej men seriöst jag tänkte på det. Vilka myter och så som ratman i gta iv Big foot i san andreas och så vidare,

Men var det ens Rockstar som började sprida de myterna överhuvudtaget?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in