2013-07-21, 13:14
Bannlyst
en av bajens allra största profiler ska sluta gå på matcher bara för att han är sur på ub och sb. nån bajare här inne måste bara kommentera detta.

Citat:
Namn: TyrBaj
Sänt: 2013-07-20 22:46
Akustiken var det inget fel på. Men som väntat drog UB och SB ned stämningen. Lite som Kindlund, vill Bajens bästa men blir helt fel.
Mummelramsor, otakt trumma, klapp och ingen sång förutom när vi på långsidan piskade på stämningen. Däremot är dom som vanligt bra på det visuella. Men sången är ju en faktiskt en katastrof och då är ändå akustiken bra.
Skulle inte kortsidan vara 100% sång och röj och att inga gamla Bajare skulle dra ner stämningen? Ni lyckades inte.
Precis som att vi hade fått fullsatt utan Kindlund så hade vi fått bättre drag utan UB och SB.
Och precis som jag skrev för några dagar sedan så skulle dif flyga ett plan med ett försök till provocerad text. Om ni inte tror mig, kolla upp alla mina inlägg senaste veckan. Har alltid rätt.
Nu ska det bli skönt att ta semester och börja den planerade bojkotten. Den hade jag börjat med även om vi hade vunnit. Därför jag skrev om det tidigare så det inte blev några missförstånd.
Ingen mer Bajenmatch(fotboll) för mig i år. Och håller det även om vi skulle lyckas klättra upp till en kvalplats.
Ha så kul nästa match. Kommer garva åt er ner ni står och suger Kindlunds kuk

helt sjukt hur många internbråk ni har. men så blir det när ni kommer från olika landskap.
Senast redigerad av bustusgbg 2013-07-21 kl. 13:16.
2013-07-21, 13:20
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bustusgbg
en av bajens allra största profiler ska sluta gå på matcher bara för att han är sur på ub och sb. nån bajare här inne måste bara kommentera detta.

helt sjukt hur många internbråk ni har. men så blir det när ni kommer från olika landskap.
Fast sådär lät det på GF efter AIK-Syrianska också. Du som är blåvit borde väl om ngn städa efter egen dörr först med tanke på hur lite makt era ultras har på läktaren.
2013-07-21, 13:27
Medlem
Wads avatar
Citat:
gårdarna är ju röststarka, det är inte ni, taket är borta. så tror garanterat dom kommer gynnas av nya arenan.

Och du var inte där igår, så du vet inte hur det lät. Du stör dig verkligen på Bajen. Blev du mobbad av en bajare i flickskolan eller vad är det frågan om?

Citat:

Vare inte du som häromdagen sa att du och dina vänner skulle sluta gå om det gick lika dåligt för Blåvitt som det gör för Bajen?

Snälla försvinn från forumet, du skämmer ut både dig själv och dina blåvita bröder.
2013-07-21, 13:28
Medlem
TGTNs avatar
Jag vet inte vad jag ska säga om den nya arenan. Men jag blev ändå positivt överraskad av ljudet, för vi fick till det riktigt jävla bra vid vissa tillfällen.
Och ja, en sån här match lockar till sig turister. Dom har skumma dialekter och skeva tänder, och man ska inte ta dom på allvar. Dom är just bara turister (parasiter).
2013-07-21, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TGTN
Jag vet inte vad jag ska säga om den nya arenan. Men jag blev ändå positivt överraskad av ljudet, för vi fick till det riktigt jävla bra vid vissa tillfällen.
Och ja, en sån här match lockar till sig turister. Dom har skumma dialekter och skeva tänder, och man ska inte ta dom på allvar. Dom är just bara turister (parasiter).
Framförallt så har dem mobiler som tar slut på minne efter en match...
2013-07-21, 13:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Och du var inte där igår, så du vet inte hur det lät. Du stör dig verkligen på Bajen. Blev du mobbad av en bajare i flickskolan eller vad är det frågan om?

Vare inte du som häromdagen sa att du och dina vänner skulle sluta gå om det gick lika dåligt för Blåvitt som det gör för Bajen?

Snälla försvinn från forumet, du skämmer ut både dig själv och dina blåvita bröder.

jag såg matchen på tvn, det räcker bra så för att bilda sig en någorlunda uppfattning hur trycket var. jag vet att ni är fjolliga där uppe, men att män går på flickskolor var något nytt.

varför jag stör mig på bajen? ett ex är aftonbladets klipp från eran "marsch". typ alla som blev intervjuade hade nån form av bonde-dialekt.
2013-07-21, 13:38
Medlem
Wads avatar
Citat:
jag såg matchen på tvn, det räcker bra så för att bilda sig en någorlunda uppfattning hur trycket var. jag vet att ni är fjolliga där uppe, men att män går på flickskolor var något nytt.

varför jag stör mig på bajen? ett ex är aftonbladets klipp från eran "marsch". typ alla som blev intervjuade hade nån form av bonde-dialekt.

Haha ja för tvn speglar verkligen verkligheten. Ska du trolla kan du väl försöka göra det med lite stil?
2013-07-21, 13:44
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medicineraren
Framförallt så har dem mobiler som tar slut på minne efter en match...
De eller dom din jävla hora.

Det kommer bli mäkta roligt att se DIFs utlovade utskåpning av resten av supporterSverige ikväll förövrigt, jag förväntar mig massor av plastflaggor och spruckna målbrottsramsor.
2013-07-21, 14:01
Moderator
easy_dans avatar
Potentialen finns iaf, när klacken kommer på plats och man vant sig kan det bli bra. Mycket avundsjuka i tråden igår, man riktigt myser när man läser det.
2013-07-21, 14:15
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intenu
När ska Hammarby inse att de bara skämmer ut sig mer och mer för varje säsong som går?
Rent läktarmässigt är det väl ändå raka motsatsen?

Personligen skulle jag knappt stå ut med dom sportsliga resultaten men att dom är så trogna är beundransvärt och det kan ingen oavsett lagtillhörighet säga nåt om.

Tele2 verkar bättre än Friends men då har man knappast lagt ribban högt, återstår att se hur stämningen är när ungefär 10k är på besök men att första intrycket är bra förvånar en inte.
2013-07-21, 14:18
Medlem
UMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intenu
När ska Hammarby inse att de bara skämmer ut sig mer och mer för varje säsong som går?

Det enda som är skämmigt med Hammarby är deras fotboll. Supportermässigt har man varit över förväntan med tanke på hur pissig sportslig situation man sitter i.

Allt annat är bara skitsnack. Alla Sthlm-lag har varit bra supportermässigt på olika sätt i år tycker jag.
2013-07-21, 14:19
Moderator
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Inga nyheter om hur det går med defendandet förövrigt?

Jag drar på mig blåränderna nu och ska ta cykeln till söder. Ska bli intressant att uppleva defendandet Rapporter kommer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in