2013-07-21, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Jag promenixar till hemmamatcherna din lilla trosflytning.

"Okej"
2013-07-21, 11:58
Medlem
SoderortFTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Våran vd såg jag inte inte till. Jag kan möjligtvis ha missat det, men jag tror inte det.
Akustikmässigt tror jag nog att det kan bli ett lyft för er. Men det kommer ta några matcher innan man blir van.

Han hade sitt tal, hörde dock inte ett endaste ord men såg att han stod och snackade.
2013-07-21, 12:00
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoderortFTW
Han hade sitt tal, hörde dock inte ett endaste ord men såg att han stod och snackade.
Haha ja där ser man. Före eller efter musikframträdandet?
2013-07-21, 12:09
Medlem
Läst igenom gårdarforum lite från igår och oj vad det klankas ned på vår stämning (TV-bedömning oh yeah) och att de idag verkligen ska visa hur det går till både med tifo och stämning som de tydligen är bäst på i Sverige.

Ska bli mycket intressant att se nu när det utlovats fantastisk inramning.
2013-07-21, 12:11
Medlem
JohnniePumas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mayhem
Haha okej, min fråga blir då: vart finns burgaren?
På försäljningsställena märkta Restaurang tror jag. Det finns ju bar, pub, fast food och restaurang (?). De alla ser i princip likadana ut och är rejält trista. Det ska väl inte vara så svårt att fixa till så att det inte känns som någons lokala Sibyllagrill.
2013-07-21, 12:27
Medlem
Mr.Mayhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Erik Niva:

"Gillar Tele2 Arena klart mer än Friends. Det betyder inte att jag gillar den sådär överdrivet mycket. Tele2 Arena är ju också byggd enligt samma prefab-principer som drösvis andra nybyggen, ser i princip likadan ut. Väldigt lite egen karaktär."

När Erik Niva talar lyssnar man. Hans ord är lag.
Han är objektiv, kunnig och proffsig ut i fingerspetsarna.

Erik Niva kan dra åt helvete likt alla andra journalister.

Citat:
Ursprungligen postat av FuckReality
Bajen, blev det något tal från Kindlund igår som det snackades om på förhand? I så fall, vad sades och hur var reaktionerna?

Svar ja.

Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Läst igenom gårdarforum lite från igår och oj vad det klankas ned på vår stämning (TV-bedömning oh yeah) och att de idag verkligen ska visa hur det går till både med tifo och stämning som de tydligen är bäst på i Sverige.

Det är klart.

Det har alltid varit svårt för djurgårdare att förstå hur katastrofalt dåliga de är som fans, därför ger de sig på sina bästa rivaler och projicerar sina egna svagheter på oss. Djurgårdare är helt enkelt psykiskt störda. Brutalt sådana.

Citat:
Ursprungligen postat av JohnniePuma
På försäljningsställena märkta Restaurang tror jag. Det finns ju bar, pub, fast food och restaurang (?). De alla ser i princip likadana ut och är rejält trista. Det ska väl inte vara så svårt att fixa till så att det inte känns som någons lokala Sibyllagrill.

2013-07-21, 12:32
Bannlyst
Citat:

gårdarna är ju röststarka, det är inte ni, taket är borta. så tror garanterat dom kommer gynnas av nya arenan.
2013-07-21, 12:34
Medlem
Netos avatar
Citat:

Och hur mycket kommer ni klanka ner på vår stämning? (TV-bedömning oh yeah)
2013-07-21, 12:49
Medlem
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/djurgarden/article17167907.ab

Känns inte som att profilen Erton riktigt har koll på hur dif löst biljettbiten va..

Biljetter plockas fortfarande av supportrar till dif.
2013-07-21, 12:55
Medlem
Mr.Mayhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SittnerHallkaft
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/djurgarden/article17167907.ab

Känns inte som att profilen Erton riktigt har koll på hur dif löst biljettbiten va..

Haha, vi varnade Södermalms invånare för vad som komma skall.

En sjukdom, en smitta, en djurgårdsfitta!
2013-07-21, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neto
Och hur mycket kommer ni klanka ner på vår stämning? (TV-bedömning oh yeah)
Jag kommer inte vara på plats så kommer inte kunna ge någon mer bedömning än att jag jämför TV-ljudet från våra två matcher. Hur skevt det nu än må vara. Kukmätartävlingar är mysiga.

Finns dock säkert en del som kommer såga er, oavsett hur bra eller dåliga ni är ikväll.
Precis som att det finns många gårdare som sågar oss oavsett om vi skulle varit grymma igår eller usla.
2013-07-21, 13:13
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SittnerHallkaft
[url]

Det blir lite pinsamt när du sj sitter på flashback.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in