2013-07-19, 10:50
Medlem
BiggieSmalls avatar
Fortfarande svårt att se kommer spela Fabregas till United då både Cesc, Tito och Wenger har sagt att han ska stanna i minst ett år till. Kommer fortfarande ha svårt att se honom gå dit nästa sommar med. Kanske bara jag som fått för mig men att han bara vill spela i Arsenal eller Barcelona och om han skulle bli tillgänglig så tror jag inte Arsenal backar för att få hem honom igen!

Men ja, vi får allt se!
2013-07-19, 10:51
Medlem
Alligator_Gundes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Bara jag som tycker det är lite "konstigt" att Moyes går efter Fabregas efter att Thiago har lämnat för Bayern? Känns ju extremt orealistiskt att Barca skulle sälja av alla sina mittfältare och endast ha Xavi, Iniesta, och oprövade yngre spelare kvar. Jag går med på att de möjligtvis hade släppt Fabregas om detta hade hänt innan Thiago såldes, men jag undrar lite hur Man United tänker när de vet att Barca redan har det lite tunnt på mittfältet efter att de sålde Thiago, och förväntar sig att de ska släppa en mittfältare till.

Tror faktiskt att det finns en möjlighet att de skickade hem representanten som "ska ro hem Fabregas", för att istället fixa sitsen med Rooney. Eventuellt snacka med Chelsea, Madrid eller vilket lag det nu blir.
2013-07-19, 10:58
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Bara jag som tycker det är lite "konstigt" att Moyes går efter Fabregas efter att Thiago har lämnat för Bayern? Känns ju extremt orealistiskt att Barca skulle sälja av alla sina mittfältare och endast ha Xavi, Iniesta, och oprövade yngre spelare kvar. Jag går med på att de möjligtvis hade släppt Fabregas om detta hade hänt innan Thiago såldes, men jag undrar lite hur Man United tänker när de vet att Barca redan har det lite tunnt på mittfältet efter att de sålde Thiago, och förväntar sig att de ska släppa en mittfältare till.

Håller med. Det känns inte allt för trovärdigt. Hur bra är han nu då? Håller han samma klass som när han lämnade? Riktigt vass, men jag tror att en Modric-typ hade passat United bättre.

Men ska man tro de senaste dagarnas rykten så är det inte omöjligt att uniteds mittfält i premiäromgången kommer se ut så här:

Bale - Fabregas - Modric - Ronaldo då kanske man klarar den där CL-platsen trots allt...
2013-07-19, 11:20
Medlem
Alligator_Gundes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
Håller med. Det känns inte allt för trovärdigt. Hur bra är han nu då? Håller han samma klass som när han lämnade? Riktigt vass, men jag tror att en Modric-typ hade passat United bättre.

Men ska man tro de senaste dagarnas rykten så är det inte omöjligt att uniteds mittfält i premiäromgången kommer se ut så här:

Bale - Fabregas - Modric - Ronaldo då kanske man klarar den där CL-platsen trots allt...

Låter trovärdigt
2013-07-19, 11:49
Medlem
Marquinhos på väg till sin medical i Paris. https://pbs.twimg.com/media/BPhSuArCIAAljmn.jpg
2013-07-19, 11:52
Medlem
OG-lovers avatar
Sluta hoppas nu alla Utd-fans.

Citat:
Bartomeu (vice president): "Barça can assure we wont listen to any offers for Cesc. It is totally ruled out, he's not for sale." [sport]

Citat:
Despite interest from Man United and Arsenal and the fact the player had some doubts, Barcelona won't sell Cesc Fabregas (26) this year [md]
2013-07-19, 11:56
Medlem
Cambijaos avatar
Har svårt att se den förlorade sonen lämna Barcelona efter två år och se tillbaka på sin sejour i hemlandet som ett misslyckande.
2013-07-19, 12:10
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
barcastuff ‏@barcastuff 1h

PSG gave centre back Thiago Silva a 1.5M payrise after Barcelona's interest this summer. He now has a year salary of 11M. [via l'equipe]

Är inte det lika mycket som Messi, om jag inte minns fel? Och bara typ Galna Anzhi betalar Etoó mer? (Ren lön alltså, inga reklampengar inräknade)
2013-07-19, 12:22
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaEliten
Hur fan då? :S Han marknadsvärde måste ju ligga upp emot 2-3 gånger mer.. Hur långtid hade han kvar på kontraktet?

Nja, hade han noppat ögonbrynen hade han gått för det dubbla. Men allvarligt talat, han är problem. Hör man hans namn, tänker man problem.
2013-07-19, 12:27
Medlem
NirvanAs avatar
Negredo officellt klar för City
http://www.mcfc.co.uk/News/Team-news/2013/July/Negredo-signs-for-City
2013-07-19, 12:45
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
CITY IN THE MEDIA: Eduardo Salvio becomes the latest talent to be linked with the Blues - according to The Independent.
2013-07-19, 13:53
Medlem
dd4ankeNs avatar
Bernard klar för Arsenal enligt ESPN Brazil, £21m ryktas det om.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in