Nåja, dussinspelare är ju såklart att ta i, men han är absolut inte vad han en gång varit.
Napoli har ju redan tagit in Rafael som är en väldigt duktig målvakt, dessutom verkar ju Julio Cesar vara oerhört nära (även om det snackas om att affären kan spricka).
Låter som en bra målvaktsplan enligt mig.
Jag tror helt enkelt inte att Reina, Albiol och Callejon är spelarna som skall ta Napoli mot nya höjder.
Varför skulle man värva Julio Cesar också, om man nu redan har värvat en landslags mediterat målvakt?
Higuain sägs ha sagt att Chelsea vill ha honom. de Laurentiis sade också att Chelsea vill ha argentinaren.
Som jag har skrivit många gånger så anser jag att det är dags att Real Madrid och Higuain går skilda vägar så jag hoppas att han säljs om ett bra bud kommer.
Bara jag som tycker det är lite "konstigt" att Moyes går efter Fabregas efter att Thiago har lämnat för Bayern? Känns ju extremt orealistiskt att Barca skulle sälja av alla sina mittfältare och endast ha Xavi, Iniesta, och oprövade yngre spelare kvar. Jag går med på att de möjligtvis hade släppt Fabregas om detta hade hänt innan Thiago såldes, men jag undrar lite hur Man United tänker när de vet att Barca redan har det lite tunnt på mittfältet efter att de sålde Thiago, och förväntar sig att de ska släppa en mittfältare till.