2013-07-19, 13:55
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
26 miljoner + 4 miljoner i bonus. Bra affär för Fiorentina. Är det månne Ilicic som skall komma in och fiska bakom Gomez?

Vad tycker man om Citys affärer då? Känns som att man är en nivå under top tier och metar. Fernandinho, Navas, Negredo och nu Jovetic. Bra spelare men inte riktigt den där världsklassen.

Alla de fyra kostar £93-95m så det är ett överpris. Det är troligtvis bara Jovetic som har mer än tre år kvar av sin prime.

Vi (Real Madrid) får förövrigt €4m av Negredo-försäljningen.
Senast redigerad av TKD_1337 2013-07-19 kl. 14:34.
2013-07-19, 13:59
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dd4ankeN
Bernard klar för Arsenal enligt ESPN Brazil, £21m ryktas det om.
Mycket bra signing, om det skulle vara sant, men det tvivlar jag på.
2013-07-19, 14:18
Medlem
Seppo1337s avatar
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/221620_629529830399383_60122113_n.jpg

Dem tankegångarna känner jag igen här inne... haha!

Tror inte det finns en chans i helvetet att Cesc lämnar.
2013-07-19, 14:31
Medlem
Alligator_Gundes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seppo1337
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/221620_629529830399383_60122113_n.jpg

Dem tankegångarna känner jag igen här inne... haha!

Tror inte det finns en chans i helvetet att Cesc lämnar.

Hehe touché!

Men tror sanningen ligger någonstans mittemellan. När en spelare är påväg till United brukar den hypas upp pga av faktumet att den är på väg till just United.

Nu får vi hoppas på Fabregas underskrift. Annars spelar det ingen roll, han sitter ändå på Barcas bänk
2013-07-19, 14:59
Medlem
Kan ju vara så att United spelar inför media också, de går ut med nobbade bud på Fabregas och liknande för att lägga rökridåer sen om en månad så står Fellaini, Baines och Kroos på planen.
2013-07-19, 15:02
Medlem
Alligator_Gundes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BumbiBeer
Kan ju vara så att United spelar inför media också, de går ut med nobbade bud på Fabregas och liknande för att lägga rökridåer sen om en månad så står Fellaini, Baines och Kroos på planen.

Håller absolut med. Rökridån kan lika gärna vara för att få bort blickarna kring Rooney.
2013-07-19, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alligator_Gunde
Håller absolut med. Rökridån kan lika gärna vara för att få bort blickarna kring Rooney.
Visst passar tidpunkten bra in för Rooney men hur många trodde på allvar en månad innan RvP blev klar att han skulle gå till United ? Nu tror jag inte Cesc kommer men det är enbart för att jag tror han vill vara kvar i Barca och vet att inom 2 år kommer han ha tagit över Xavi's plats.

Skulle Barca däremot inhandla något stort namn på mittfältsposten så är det möjligt han lämnar nästa sommar.
2013-07-19, 15:58
Medlem
snillet_1s avatar
Vad i helvete?

Citat:
Ursprungligen postat av Di Marzio (min översättning via google translate)

Yellow Marquinhos home PSG. The defender has played this morning a medical with French club, but something did not go the right way. According to some sources, the deal would be to jump to a dental problem. In fact, it seems that the values ​​of the blood test results are abnormal. This is because the Brazilian suffered a bout of flu lasted about 5 days. And so they are parallel during examination to check everything. According to leaks from the PSG, only more thorough checks and nothing particularly worrisome. We await developments.

http://www.gianlucadimarzio.com/calciomercato/marquinhos-e-il-giallo-delle-visite-i-dettagli/

Går nog igenom ändå, då det verkar hänga ihop med influensan på något sätt. Men lite udda är det.

---

Napoli förhandlar med Julio Cesar som inte vill sänka sin lön från den han har haft i QPR. Verkar som han hade £80.000 i veckan där vilket väl blir ungefär 5M euro.
2013-07-19, 16:09
Medlem
Alligator_Gundes avatar
Lite spekulationer, vad tror ni händer med:

Suarez, Rooney och Ibrahimovic?
2013-07-19, 16:22
Medlem
gurka5OOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alligator_Gunde
Lite spekulationer, vad tror ni händer med:

Suarez, Rooney och Ibrahimovic?
Suarez tror jag stannar. Om Cavani går för 60 ich mille så är 35-40 skambud från arsenal. Arsenal kommer inte hosta upp dom stålarna som krävs.

Rooney kommer även han stanna tror jag, möjligtvis till Chelsea som är intresserade. Såg även ett uttalande från Wenger igår att det inte skulle vara några problem att betala hans lön i arsenal.

Zlatan kommer gå till Napoli känns det som. Real har ju som policy att dom inte ska köpa spelare över 30. Chelsea kanske lockar för Zlatan då morinho är där. Tycker dock Chelsea ska lira med Lukaku
2013-07-19, 17:21
Medlem
keranos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka5OO
Suarez tror jag stannar. Om Cavani går för 60 ich mille så är 35-40 skambud från arsenal. Arsenal kommer inte hosta upp dom stålarna som krävs.

Rooney kommer även han stanna tror jag, möjligtvis till Chelsea som är intresserade. Såg även ett uttalande från Wenger igår att det inte skulle vara några problem att betala hans lön i arsenal.

Zlatan kommer gå till Napoli känns det som. Real har ju som policy att dom inte ska köpa spelare över 30. Chelsea kanske lockar för Zlatan då morinho är där. Tycker dock Chelsea ska lira med Lukaku

Zlatan går inte till en klubb som inte har chans att vinna ligan.. Det talar emot Napoli. Juve är för starka i Italien.
2013-07-19, 17:31
Medlem
Jag undrar vilka källor som Expressen har använt sig vid skrivandet av denna artikel...

http://www.expressen.se/sport/fotboll/la-liga/fyra-klubbar-vill-betala-miljard-for-leo-messi/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in