Det är samma typ av jacka men det är också en väldigt vanlig typ av sportjacka i USA så jag skulle inte säga att det är en direkt referens till Snuten i Hollywood
Tror även att denna typ av Jacka fanns med i Gta IV
Det är samma typ av jacka men det är också en väldigt vanlig typ av sportjacka i USA så jag skulle inte säga att det är en direkt referens till Snuten i Hollywood
Tror även att denna typ av Jacka fanns med i Gta IV
Fy fan, nu är jag trött på den här skiten. Folk som rent av ignorerar modmeddelandet och tjatar om samma skit om och om igen, ot både till höger och vänster. Vi tar och låser här tills det att vi mods rensat, fixat och donat. Sen låser vi upp när det passar oss! (så pm:a gärna och fråga när den öppnas igen, det kommer säkert motivera oss att göra det fortare...)
Då försöker vi igen. Nolltolerans så det skriker om det. Läs modmeddelandet innan ni postar, där finns dom vanligaste frågorna besvarade, annars kommer ni säkerligen få en varning för 0.03, ett par varningar så får ni en 2.01:a på halsen och således en avstängning från forumet. Håll nivån på tråden hög så blir alla glada och nöjda.
Hur förbereder sig alla nu när det är mindre än två månader kvar till släpp? Själv spelade jag igenom gamla goda Manhunt för någon vecka sen . Och började varva Max Payne 3 igår så man kommer i lagom form till release.