Citat:
Ursprungligen postat av GulaGrodan
Kanske försäljningen tryter och de försöker återuppliva MAX på marknaden?
Donken måste ju vara minst 1000 ggr effektivare än Max. Var inne på ett Max idag för omväxlings skull och herregud vilken pajasrestaurang Max är! Vad då
snabbmat??

Deras system är ju krångligare än megakrångligt. Fick nog stå minst 20 minuter i kö, trots att det inte var extremt mycket folk.
Först beställa framför en jättehög disk, jag är nästan 1,90, men stackars de som är kortare..folk som inte förstår när det är dags att gå till kassan..., sedan beställa igen vid kassan och allt tog jättelåååång tid...lång kö till "expresskassan"
Tränga sig fram bland folk, tanka läsk själv..inga lock..inga sugrör...ingen ketchup..skit samma jag äter så jag kommer ut i alla fall. Hamburgaren var flottigare än flottigast. Alla dessa problem, all denna tid, en fetsliskig hamburgare för 70 spänn. Prisvärt? Nej inte det minsta.
Men om vi nu ska tänka på Max. Hur i helvete får de ekonomi i detta idiotsystem? Folk sprang ju som yra höns bakom "Berlinmuren". Skrek på varandra, krockade med varandra, det verkade inte vara genomtänkt för fem öre. Det måste kosta multum pga extremt låg effektivitet. Men en effektivitetskonsult skulle inte ha så svårt att förbättra det hela..Max är ett riktigt fett prospekt för en sådan!