Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Nej, det krävs att man inkluderar gratiskaffet på Max i jämförelsen för att få kalkylen att gå ihop. Men dricker man inte kaffe efter måltiden kan man lika gärna gå till McD.
Trodde inte någon hade kaffet på Max som en motivering att välja just Max eftersom kaffet där, enligt min mening, är de sämsta av alla snabbmatssällen. Själva idén med gratis kaffe till maten gillar jag men så är kaffet på Max sånt där automatkaffe som brukar kosta 5:- och man enbart dricker om man är i akut behov av koffein och aldrig för det är gott.
Men sure, smaken kan vara olika även om jag vill tro att McDonalds kaffe håller betydligt högre kvalité. (När jag är utomlands blir jag alltid glad om det finns en McDonalds just för att jag då hittat ett ställe som kan erbjuda mig bra kaffe, väljer hellre McDonalds kaffe framför tex Starbucks)
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
är det bara jag som reagerar på att max är så jävla dyrt? För att bli mätt lär man ju lägga runt 120 spänn.
donken är klart prisvänligare.
Oh fan, konstigt, läste i Aftonbladet eller Expressen att Max var de enda som behållit det lägre priset efter momssänkningen medans både McDonalds, Sibylla och BK hade höjt priset lite grand i taget så de är som innan momsen sänktes.