2012-06-24, 18:06
Medlem
Har de inga 150-grammare på Max, varför? Verkar ju jättekonstigt.
Citera
2012-06-24, 18:12
Medlem
Blurgarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ivey
Har de inga 150-grammare på Max, varför? Verkar ju jättekonstigt.

Dom har ist Gran De Luxe som ligger på 160gram och jag inte missminner mig.
Citera
2012-06-24, 18:58
Medlem
AngerHardys avatar
Föredrar max alla dagar i veckan!
Citera
2012-06-24, 21:02
Medlem
boll-svantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blurgaren
Dom har ist Gran De Luxe som ligger på 160gram och jag inte missminner mig.

Och dessutom kan man beställa till extra 160-grammare i burgaren för 22 kr per styck.

Första gången jag beställde en low-carb meal med 3x160 gram blev de lite förvånade.
Citera
2012-06-24, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngerHardy
Föredrar max alla dagar i veckan!
Indeed!

Har frågat mig själv, vem skulle må bäst. Den som äter McDonals i 1 månad eller den som äter på Max. Känns som den som äter Max skulle må bättre, känns om det är mer "riktigt" på Max än McD.
Citera
2012-06-24, 22:30
Medlem
AcneAttacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yard
Indeed!

Har frågat mig själv, vem skulle må bäst. Den som äter McDonals i 1 månad eller den som äter på Max. Känns som den som äter Max skulle må bättre, känns om det är mer "riktigt" på Max än McD.

Utveckla tack?
Det är samma skräp på båda ställena.
Citera
2012-06-24, 22:34
Medlem
Max har riktigt goda hamburgare men pommes samt småhamburgarna (cheesburgare tex) är riktigt dåliga om man jämför med de större. Där vinner mcdonalds om man ska ha bara cheesburgare så är de oslagbara.
Citera
2012-06-24, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivey
lol

Ursäkta?

Citat:
Ursprungligen postat av AcneAttack
Utveckla tack?
Det är samma skräp på båda ställena.

Tru dat. Det var inte det jag frågade om, vem mår bäst efter att ha ätit på dessa resturanger i 1 månad.
Din egna åsikt kan du göra ett eget inlägg och inte citera mig, tack.

puss
Citera
2012-06-25, 00:47
Medlem
Citat:
Ursäkta?

Tru dat. Det var inte det jag frågade om, vem mår bäst efter att ha ätit på dessa resturanger i 1 månad.

puss
Va? Varför skulle han inte få citera dig? Vad var det du frågade om då? Kan du inte ens argumentera för det påståendet behöver du ju inte skriva tillbaka heller.
Citera
2012-06-25, 03:04
Medlem
Citat:
Ursäkta?

puss

Du sa att max kändes mer riktiga? wtf menas med det.

Men har alltid undrat 1 sak. Är det någon som vet hur det går till i max och bks resturanger? Nej de är så hemlighetsfulla med sina microvågsugnar osv. Men däremot visar ju donken allt de gör man får till och med gå in i resturangen och kolla. Tycker det väger in stort i mitt val när jag äter. Vill jag äta en burgare med orginalsås och ica köpta kött gör jag det själv
Citera
2012-06-25, 03:24
Medlem
Wronskianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallomi
Du sa att max kändes mer riktiga? wtf menas med det.

Men har alltid undrat 1 sak. Är det någon som vet hur det går till i max och bks resturanger? Nej de är så hemlighetsfulla med sina microvågsugnar osv. Men däremot visar ju donken allt de gör man får till och med gå in i resturangen och kolla. Tycker det väger in stort i mitt val när jag äter. Vill jag äta en burgare med orginalsås och ica köpta kött gör jag det själv

Har praoat på max, och de var hårda med att man skulle tvätta händerna flera gånger i timmen, och att mössan täckte håret ordentligt för att kunderna ska slippa hår i maten.
Det var rent och fräscht överallt i köket där jag var.

Det är en hamburgerrestaurang, vad de sysslar med i köket kan du väl föreställda dig? Annars kan du kika bakom kassan för att se hur det hela går till, syns klart och tydligt på alla MAX jag varit på. Det är inte direkt något superhemligt de sysslar med där inne.
Senast redigerad av Wronskianen 2012-06-25 kl. 03:27.
Citera
2012-06-25, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wronskianen
Har praoat på max, och de var hårda med att man skulle tvätta händerna flera gånger i timmen, och att mössan täckte håret ordentligt för att kunderna ska slippa hår i maten.
Det var rent och fräscht överallt i köket där jag var.

Det är en hamburgerrestaurang, vad de sysslar med i köket kan du väl föreställda dig? Annars kan du kika bakom kassan för att se hur det hela går till, syns klart och tydligt på alla MAX jag varit på. Det är inte direkt något superhemligt de sysslar med där inne.

Hygien och sånt vet jag såklart att de håller. Och jag menar inte att de "smyger" med nått. Menar bara att det är lite konstigt att tex BK microar sina burgare och ingen verkar tycka det är nått speciellt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in