2013-07-17, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snigelparasiten
Word!
Bekräftelse verkar vara beroendet #1 för dessa tjejer. På andra plats? Sprit och pengar.

Glöm inte uppmärksamhet... Och behovet att "chockera" och "gå sin egen väg"...
Citera
2013-07-17, 16:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Glöm inte uppmärksamhet... Och behovet att "chockera" och "gå sin egen väg"...

Det roliga i detta är väl också att de tror att det de gör är chockerande. Två flator har ju ingen någonsin sett förr.

Citera
2013-07-17, 17:00
Medlem
Hydraheads avatar
Så fort någon "spelar" på att vara gay så är det oftast inte sant.

Bor själv med en kvinna och That´s it liksom?
Varför hålla på att ta "sexiga" foton osv, hångla upp varandra på ett biljardställe (där minst 3-4 karlar glor)...lite vidrigt hela saken.

Lite enbart för att få karlar eggade och kåta.
Jag undrar om dom ens älskar varandra/ är kära i varandra, eller om dom bara "tror det".
Ibland känns det som att människor leker lite med det ordet.

Tror inte det är äkta någonstans.
Citera
2013-07-17, 21:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Så fort någon "spelar" på att vara gay så är det oftast inte sant.

Bor själv med en kvinna och That´s it liksom?
Varför hålla på att ta "sexiga" foton osv, hångla upp varandra på ett biljardställe (där minst 3-4 karlar glor)...lite vidrigt hela saken.

Lite enbart för att få karlar eggade och kåta.
Jag undrar om dom ens älskar varandra/ är kära i varandra, eller om dom bara "tror det".
Ibland känns det som att människor leker lite med det ordet.

Tror inte det är äkta någonstans.

De framstår som så fruktansvärt osäkra. I motsats till vad de tror så klingar deras "uppenbara" sexualitet falskt. Som ett skådespel snarare än som det faktiskt ligger till.
Citera
2013-07-18, 00:22
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
De framstår som så fruktansvärt osäkra. I motsats till vad de tror så klingar deras "uppenbara" sexualitet falskt. Som ett skådespel snarare än som det faktiskt ligger till.

Men alltså ja, helt så!

Det är lite "som att det ska vara så", en brud ibland så hålls intresset igång.
Ingen av dom har haft ett långvarigt förhållande med en kvinna, kanske ren och skär
tillfällighet , men jag tror snarare det enbart handlar om sex och "provokation/eller så"

Blir som sagt aningen äcklad av hela grejjen.
Citera
2013-07-18, 03:58
Medlem
Jag är framförallt intresserad av boken och rättsprocessen och Theus men även en aning nyfiken på om RR-projektet skulle leda någon vart.

Berny, om du läser här, har du släppt allt??
Citera
2013-07-18, 15:45
Medlem
herregud, det verkar som om att gå och handla på coop är alltför ansträngande för berny. varför gå dit och handla själv när man bara kan leva som en jäkla prinsessa och få matkassen direkt levererad till dörren? mycket löjligt.
Citera
2013-07-18, 22:19
Medlem
Denosynliges avatar
Hon skriver i senaste inlägget att hon känner sig sjuk och trött också. Jag vet inte vad ni tror men jag tycker att det låter som att dom festar och super mer än vad dom sover och äter och då är det ju kanske inte så konstigt att man blir trött/hängig och känner sig sjuk. (Slarvar man med sin medicinering kan man också börja känna sig sjuk, t.ex om jag slarvar eller glömmer doser så får jag utsättningssymptom och känner mig sjuk och svag bland annat) Nu börjas det igen, hon tar inte hand om sig själv ordentligt. Men hon uttrycker även att dom försöker hitta en balans och det är väl lite framsteg kanske?

Men det säger ju sig självt egentligen att man blir sliten av att festa och vara igång flera gånger i veckan och sova för lite så jag tycker väl inte att det kommer oväntat direkt.
Citera
2013-07-19, 04:53
Medlem
johanjosefssons avatar
Jag tycker hon borde testa Efedrin! Då jävlar kommer hon bli en prinsessa, det lovar jag!
Citera
2013-07-19, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Jag tycker hon borde testa Efedrin! Då jävlar kommer hon bli en prinsessa, det lovar jag!

Ehhh... va?
Citera
2013-07-19, 13:26
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson

Hahaha ja men ärlig talat så föredrar jag nog en Berny på tjack som håller rent i lägenheten och kan handla sina egna fucking cigg, än trötta bakis-Berny som får sin mat hemkörd. Hon hade nog helst legat i en kuvös om hon fått välja med sond i näsan och kateter i snippan så hon slipper lyfta ett finger. Kanske respirator också så slipper hon även andas själv.
Citera
2013-07-19, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
!!!Hahaha ja men ärlig talat så föredrar jag nog en Berny på tjack som håller rent i lägenheten och kan handla sina egna fucking cigg, än trötta bakis-Berny som får sin mat hemkörd.!!! Hon hade nog helst legat i en kuvös om hon fått välja med sond i näsan och kateter i snippan så hon slipper lyfta ett finger. Kanske respirator också så slipper hon även andas själv.

HAHAHA sant,, berny kan inte du glida in i ett koksrace eller ngt, å dokumetera. underhåll oss cmon:/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in