2013-07-17, 09:44
Medlem
Brukar hålla min mot väggen i badrummet och knulla den. Nån som har net mer bra tips? I sängen blir väl lite krångligt va? Man måste ju sas kila fast den så den inte glider i väg
Citera
2013-07-17, 12:53
Medlem
Skullknights avatar
Har aldrig testat en lösfitta förr, men jag köpte en nu.
"Fleshlight Original - Stamina"
http://box2you.se/index.php?route=product/product&product_id=836&search=stamina

Vad tror ni om den?

Jag vet inte vilket glidemedel som är bäst, detta köpte jag.
"Silk Touch Glidmedel", vattenbaserat.
http://box2you.se/index.php?route=product/product&path=47&product_id=818&sort=p.price&order= ASC.
Citera
2013-07-17, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skullknight
Har aldrig testat en lösfitta förr, men jag köpte en nu.
"Fleshlight Original - Stamina"
http://box2you.se/index.php?route=product/product&product_id=836&search=stamina

Vad tror ni om den?

Jag vet inte vilket glidemedel som är bäst, detta köpte jag.
"Silk Touch Glidmedel", vattenbaserat.
http://box2you.se/index.php?route=product/product&path=47&product_id=818&sort=p.price&order= ASC.

Scrolla tillbaka några sidor så har du alla svar
Citera
2013-07-18, 10:55
Medlem
Så här gör jag för att få min insats så varm det bara går och ge min upplevelse mer pirr:

Har du badkar? om inte, kanske en badbalja? iaf.. ta din insats. Trä änden på insatsen (inte slidöppningen) över kranen och spola den rakt igenom med det hetaste vattnet kranen kan erbjuda i en minut. Tappa sedan upp vatten i badkaret, lägg din insats där och låt den ligga där i 30 min. Häll även i en kastrull med kokande vatten för att få vattnet extra varmt, rör om. Spola med duschmunstycket över insatsen, lägg i glidmedlet i vattnet så även det blir varmt tills du ska använda det.

Går även att ställa plastbehållaren i badkaret, fyll den med vatten och lägg glidmedelstuben i den och stäng locket på plastbehållaren. Iofs så läcker vattnet ut efter en stund. Men jag har provat olika metoder och denna är bäst.

På så vis får man en varm fleshlight som håller sig hela runksessionen
Citera
2013-07-18, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashspy
Så här gör jag för att få min insats så varm det bara går och ge min upplevelse mer pirr:

Har du badkar? om inte, kanske en badbalja? iaf.. ta din insats. Trä änden på insatsen (inte slidöppningen) över kranen och spola den rakt igenom med det hetaste vattnet kranen kan erbjuda i en minut. Tappa sedan upp vatten i badkaret, lägg din insats där och låt den ligga där i 30 min. Häll även i en kastrull med kokande vatten för att få vattnet extra varmt, rör om. Spola med duschmunstycket över insatsen, lägg i glidmedlet i vattnet så även det blir varmt tills du ska använda det.

Går även att ställa plastbehållaren i badkaret, fyll den med vatten och lägg glidmedelstuben i den och stäng locket på plastbehållaren. Iofs så läcker vattnet ut efter en stund. Men jag har provat olika metoder och denna är bäst.

På så vis får man en varm fleshlight som håller sig hela runksessionen

Sedär nån som har vågat exprimentera lite. Värmer min sleave i handfatet med hett vatten, lägger en vikt på sleaven så den ligger på botten och inte flyter, glidmedel flaskan surrar jag in i en värmefilt. Har beställt en ny stor värmefilt med flera lägen på som jag ska värme min sleave med
Citera
2013-07-19, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MultiOrgasmic
Sedär nån som har vågat exprimentera lite. Värmer min sleave i handfatet med hett vatten, lägger en vikt på sleaven så den ligger på botten och inte flyter, glidmedel flaskan surrar jag in i en värmefilt. Har beställt en ny stor värmefilt med flera lägen på som jag ska värme min sleave med

Har också tänkt dränka min sleeve, men har som aldrig haft något att lägga över den. Blir glidmedlet så pass varmt av filten då? har själv en värmefilt och den ger inte mer än 45 grader.
Citera
2013-07-19, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashspy
Har också tänkt dränka min sleeve, men har som aldrig haft något att lägga över den. Blir glidmedlet så pass varmt av filten då? har själv en värmefilt och den ger inte mer än 45 grader.

Bara att ta en hammare eller nåt att lägga över den
Glidmedelet blir ljummet vilket räcker för mig
Citera
2013-07-20, 00:25
Medlem
Overminds avatar
En till rapport till er mina Flashback Herrar.

Bankade på jäveln idag igen. Tänkte "vad fan!" och öppnade det där locket längst ner (där alla sperma samlas) och öppnade den så den nästan åkte av, hade kuken inuti fleshlighten, stängde locket fullt. Tar ut kuken och fleshlighten gör prutt ljud och det blir ett förbannad jävla sug när jag hugger in kuken där.

Fantastiskt skönt och blev riktigt förvånad. Blev som sagt ett sjujävla sug och tryck därinne. Tror det är min favorit grej just nu. Enda tråkiga är att glidmedel kommer på golvet/bordet... Det är lite synd men men... Ingenting lite papper efteråt kan ta hand om.

Rekommenderas om ni icke testat det ännu.
Citera
2013-07-20, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
En till rapport till er mina Flashback Herrar.

Bankade på jäveln idag igen. Tänkte "vad fan!" och öppnade det där locket längst ner (där alla sperma samlas) och öppnade den så den nästan åkte av, hade kuken inuti fleshlighten, stängde locket fullt. Tar ut kuken och fleshlighten gör prutt ljud och det blir ett förbannad jävla sug när jag hugger in kuken där.

Fantastiskt skönt och blev riktigt förvånad. Blev som sagt ett sjujävla sug och tryck därinne. Tror det är min favorit grej just nu. Enda tråkiga är att glidmedel kommer på golvet/bordet... Det är lite synd men men... Ingenting lite papper efteråt kan ta hand om.

Rekommenderas om ni icke testat det ännu.

Ju mer locket är avskruvat ju mer känsla blir det, jag kör med locket halft avskruvat känns bäst då
Citera
2013-07-20, 12:20
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MultiOrgasmic
Ju mer locket är avskruvat ju mer känsla blir det, jag kör med locket halft avskruvat känns bäst då

Okej! Men hur gör du med allt glidmedel som rinner ut då? Skjuter du i den också så det kommer sperma på golvet? Du håller mest till i badrummet?

Kör du in kuken först, sen skruvar upp locket?
Citera
2013-07-20, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Okej! Men hur gör du med allt glidmedel som rinner ut då? Skjuter du i den också så det kommer sperma på golvet? Du håller mest till i badrummet?

Kör du in kuken först, sen skruvar upp locket?

Har alltid locket halft avskruvat, lägger in glidmedel när den står upprätt på bordet sen trär jag på den över kuken och kör på, när sen glidmedelet börjar torka så drar jag ut den igen och ställer den på bordet sen använder jag en sprayflaska med vatten och sprutar in i fleshlighten så glidmedeltet aktiveras igen, blir skönare så än att hälla i mer glidmedel.
Ja det skvätter ut glidmedel av trycket över hållaren så den blir hal men jag har tejpat hela hållaren med klibb-tejp typ sånt man har på tennisrackets så den sitterlimmad i näven även fast dewt kommer massa vatten och glidmedel.
Sitter mest i min fotölj framför min 50tums tv hela fotöljen inredd med handdukar så det inte slaskas nåt på lädret.
Citera
2013-07-20, 19:04
Medlem
Använder ni talk på er insats? själv gör jag inte detta och min har blivit jätte klippig då den är torr. Trycker jag den mot ett skåp så fastnar blygdläpparna... även när glidmedlet börjar torka så klibbar den fast mot huden runt roten...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in