2013-07-20, 20:07
Medlem
Skullknights avatar
Provade en fleshlight idag. Testade två gånger, men båda gångerna hade jag svårt att få den varm i vatten, den kyldes ner ganska snabbt och det kändes som att knulla en halvkall fitta. Har ni några tips på hur man ska behålla värmen?
Citera
2013-07-20, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashspy
Använder ni talk på er insats? själv gör jag inte detta och min har blivit jätte klippig då den är torr. Trycker jag den mot ett skåp så fastnar blygdläpparna... även när glidmedlet börjar torka så klibbar den fast mot huden runt roten...

Yepp, varenda gång jag rengör dom
Citera
2013-07-20, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skullknight
Provade en fleshlight idag. Testade två gånger, men båda gångerna hade jag svårt att få den varm i vatten, den kyldes ner ganska snabbt och det kändes som att knulla en halvkall fitta. Har ni några tips på hur man ska behålla värmen?

Vatten värmer inte så bra när det gäller att hålla värmen, finns värmefiltar i olika former gäller bara att hitta en som passar bra
Citera
2013-07-20, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skullknight

Läs mitt tips 1-2 sidor bak. Håller värmen på en behaglig nivå upp till 20 minuter, vilket borde räcka långt.
Citera
2013-07-21, 02:25
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Använder ni talk på er insats?
Ska inte använda talk, maizenamjöl eller inget alls.
Citera
2013-07-21, 11:42
Medlem
Hej!
Funderar på att köpa en själv, men har lite funderingar.
1. Vilken ska man köpa om man vill ha en sådan verklighetstrogen upplevelse som möjligt? Jag har precis gjort slut med min tjej och pallar inte sitta och dra ensamseglare med handen längre..
2. Min pillesnopp är ganska tjock och jag har ofta problem med t.ex. kondomer för att de är för tighta för mig. Kan detta bli ett problem med fleshlighten? Har tidigare haft problem med olika tjejer att de är för trånga, och pallar inte direkt spendera 900 spänn på något som jag ej kan använda :/
3. Är det värt att köpa till en shower mount?

Mvh!
Citera
2013-07-21, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FonLidl
Hej!
Funderar på att köpa en själv, men har lite funderingar.
1. Vilken ska man köpa om man vill ha en sådan verklighetstrogen upplevelse som möjligt? Jag har precis gjort slut med min tjej och pallar inte sitta och dra ensamseglare med handen längre..
2. Min pillesnopp är ganska tjock och jag har ofta problem med t.ex. kondomer för att de är för tighta för mig. Kan detta bli ett problem med fleshlighten? Har tidigare haft problem med olika tjejer att de är för trånga, och pallar inte direkt spendera 900 spänn på något som jag ej kan använda :/
3. Är det värt att köpa till en shower mount?

Mvh!

upp till 16 cm i omkrets så kan du vara lugn.
Citera
2013-07-21, 12:17
Medlem
Citat:
upp till 16 cm i omkrets så kan du vara lugn.

Okej! Är väl på gränsen :/ men får väl chansa och beställa antar jag.

En fråga till, jag som bor tillsammans med kompisar, hur diskret kan man vara? Jag menar, hur lång tid och hur mycket jobb är det att värma upp den, för att sedan lägga den på tork? Behöver den liksom ligga först i badkaret i 30 min för att sedan torka i 40 min på köksbordet?
Citera
2013-07-21, 14:50
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FonLidl
En fråga till, jag som bor tillsammans med kompisar, hur diskret kan man vara? Jag menar, hur lång tid och hur mycket jobb är det att värma upp den, för att sedan lägga den på tork? Behöver den liksom ligga först i badkaret i 30 min för att sedan torka i 40 min på köksbordet?
Köp en värmefilt, kostar typ 100kr och uppåt, lägger hela härligheten med plasthölje på värmefilten och en kudde över så blir de varmt och fint efter en stund utan att hela världen kan se att du knullar plastfitta.
Citera
2013-07-22, 06:35
Medlem
superflash2s avatar
Nu har jag beställt en Riley Steele Nipple alley
Citera
2013-07-22, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superflash2
Nu har jag beställt en Riley Steele Nipple alley
Skriv gärna sen vad du tycker om den.
Citera
2013-07-25, 01:26
Medlem
Mukklers avatar
Nu på Onsdagskvällen körde jag min andra gång med Fleshlight STU

Först körde jag flickvännen i cirka 10 min tills hon inte orkade mer (då hon var lite trött), blev iaf missionären och bakifrån på henne.

Sedan drog jag fram fleshlighten och värmde upp den i hett vatten ett par minuter. På med glidmedel och så.
Körde på sedan till Brazzers och skönt var det.
Efter en cirka 10 minuter började den kallna och jag hade nästan ingen känsla i kuken riktigt.
Tog ett par minuters paus medans jag körde ner fleshlighten i hett vatten igen för att göra den varm igen. På med lite glidmedel och sedan forsätta.
Var ungefär lika skönt nu igen som det var första gången jag började, tog nog 5-10 minuter till och sedan sprutade jag äntligen innuti den

Nästa gång, blir det att testa min andra slida Lia19
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in