2013-07-16, 20:06
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjeyyy
Nån annans client som laggar sönder idag med:S?

Verkar vara serverproblem atm, jag får "searching for the dota 2 network" just nu.
Citera
2013-07-16, 20:12
Medlem
Inzaits avatar
Fixa dota2 servrarna, steam!
Citera
2013-07-16, 20:18
Medlem
Sane?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerkZ
Alliance spelar just nu!
http://www.joindota.com/en/live/jDRed
9 rares, 7 commons, tack alla som trodde alliance hade över 80% vinstchans
Citera
2013-07-16, 21:26
Medlem
rehyptols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sane?
9 rares, 7 commons, tack alla som trodde alliance hade över 80% vinstchans

Hur fungerar det där med bets? Det är väl från dota2lounge.com, eller har jag fel? Jag har reggat mig på sidan och gått in på en match nu (mousesports vs teamliquid) är det bara att placea dom items man har i sin inventory eller?
Citera
2013-07-16, 21:26
Medlem
pulverhonungs avatar
Satan i helvete vad Sven är obalanserad.

treads morbid bkb daedalus ac heart är helt ostoppbart.

rehyptol, vart klickar du för att lägga in items? jag kommer bara in på matchen men hittar inte vart jag lägger mina bets.
Citera
2013-07-16, 21:28
Medlem
VonFanderblads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung

En carry med 6 slots äger, who would had known?
Citera
2013-07-16, 21:29
Medlem
rehyptols avatar
Citat:

rehyptol, vart klickar du för att lägga in items? jag kommer bara in på matchen men hittar inte vart jag lägger mina bets.

Vafan, knappen fanns för 5 minuter sedan, sen uppdatera och nu är den borta, hepp blir väl inget för mig då.
Citera
2013-07-16, 21:31
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonFanderblad
En carry med 6 slots äger, who would had known?

nu tänkte jag uppenbarligen på att sven är extra stark, fast det kanske var lite för svårt att förstå även fast jag skrev "satan i helvete vad sven är op"

rehyptol, antar att det är för sent att lägga bets nu, står ju på dota2lounge att matchen ska börja 21.30 så dem kanske stänger ner bets lite innan.
Citera
2013-07-16, 21:33
Medlem
rehyptols avatar
Citat:
nu tänkte jag uppenbarligen på att sven är extra stark, fast det kanske var lite för svårt att förstå även fast jag skrev "satan i helvete vad sven är op"

rehyptol, antar att det är för sent att lägga bets nu, står ju på dota2lounge att matchen ska börja 21.30 så dem kanske stänger ner bets lite innan.

Yus, verkar mest logiskt.
Citera
2013-07-16, 21:34
Medlem
VonFanderblads avatar
Citat:
Du har fel iaf. Sven har aldrig varit op i vare sig hon eller dota och han är betydligt lättare att kontrollera än andra fullt farmade carries.
Citera
2013-07-16, 21:56
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonFanderblad
Du har fel iaf. Sven har aldrig varit op i vare sig hon eller dota och han är betydligt lättare att kontrollera än andra fullt farmade carries.

Nej, jag har inte fel. Sven är en så jävla stomp hero så det är inte sant, tillslut så tar han nästan hela laget med sin W passiva om dem är för nära, iallafall får ner dem till 20%. Samtidigt som det krävs 3-4 slag för att sitt target ska dö, kan du nämna en annan carry som gör likadant? Förresten så mötte jag en AM innan, båda lagen hade likvärdig setup och AM slutade med ca 100 cs mer än mig men en mindre kill, jag dödade honom med cleavepassiven samtidigt som han dödade våran enigma på cirka 2 sekunder.

Kan du förklara hur han är så lättare att kontrollera än andra carries i lategame, och vilka carries som är svårare att kontrollera?
Senast redigerad av pulverhonung 2013-07-16 kl. 21:58.
Citera
2013-07-16, 22:03
Medlem
rehyptols avatar
Citat:
Nej, jag har inte fel. Sven är en så jävla stomp hero så det är inte sant, tillslut så tar han nästan hela laget med sin W passiva om dem är för nära, iallafall får ner dem till 20%. Samtidigt som det krävs 3-4 slag för att sitt target ska dö, kan du nämna en annan carry som gör likadant? Förresten så mötte jag en AM innan, båda lagen hade likvärdig setup och AM slutade med ca 100 cs mer än mig men en mindre kill, jag dödade honom med cleavepassiven samtidigt som han dödade våran enigma på cirka 2 sekunder.

Kan du förklara hur han är så lättare att kontrollera än andra carries i lategame, och vilka carries som är svårare att kontrollera?

Herregud det här måste vara det dummaste jag nånsin har läst i den här tråden.

Du jämför 2 olika carries på olika grunder, så fungerar det inte när det kommer till heroes, varje hero har sina egna unika abilities och säga att Svens passiva är för stark är bara dumt, du får anpassa din hero efter varje situation.

Vill du att jag ska sjunka ner till din nivå när det kommer till Dota2 så säger jag såhär, en farmad Medusa tar en farmad Sven, capische?

Hade du och dina teammates inte varit lika dumma så hade ni inte stått tillsammans och vips så är Sven helt värdelös enligt dina argument. Sluta tro att någon hero är bra efter att du sett en motståndare våldta er eftersom ni inte kan spela, Sven är en av de bästa balanserade heroesen det är därför han inte fått någon större ändring på sig på flera år endast några smärre ändringar på sina abilities och inte en omgjord hero.
Senast redigerad av rehyptol 2013-07-16 kl. 22:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in