Citat:
Ursprungligen postat av
pulverhonung
Nej, jag har inte fel. Sven är en så jävla stomp hero så det är inte sant, tillslut så tar han nästan hela laget med sin W passiva om dem är för nära, iallafall får ner dem till 20%. Samtidigt som det krävs 3-4 slag för att sitt target ska dö, kan du nämna en annan carry som gör likadant? Förresten så mötte jag en AM innan, båda lagen hade likvärdig setup och AM slutade med ca 100 cs mer än mig men en mindre kill, jag dödade honom med cleavepassiven samtidigt som han dödade våran enigma på cirka 2 sekunder.
Kan du förklara hur han är så lättare att kontrollera än andra carries i lategame, och vilka carries som är svårare att kontrollera?
Herregud det här måste vara det dummaste jag nånsin har läst i den här tråden.
Du jämför 2 olika carries på olika grunder, så fungerar det inte när det kommer till heroes, varje hero har sina egna unika abilities och säga att Svens passiva är för stark är bara dumt, du får anpassa din hero efter varje situation.
Vill du att jag ska sjunka ner till din nivå när det kommer till Dota2 så säger jag såhär, en farmad Medusa tar en farmad Sven, capische?
Hade du och dina teammates inte varit lika dumma så hade ni inte stått tillsammans och vips så är Sven helt värdelös enligt dina argument. Sluta tro att någon hero är bra efter att du sett en motståndare våldta er eftersom ni inte kan spela, Sven är en av de bästa balanserade heroesen det är därför han inte fått någon större ändring på sig på flera år endast några smärre ändringar på sina abilities och inte en omgjord hero.