2013-07-16, 22:10
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rehyptol
Herregud det här måste vara det dummaste jag nånsin har läst i den här tråden.

Du jämför 2 olika carries på olika grunder, så fungerar det inte när det kommer till heroes, varje hero har sina egna unika abilities och säga att Svens passiva är för stark är bara dumt, du får anpassa din hero efter varje situation.

Vill du att jag ska sjunka ner till din nivå när det kommer till Dota2 så säger jag såhär, en farmad Medusa tar en farmad Sven, capische?

Hade du och dina teammates inte varit lika dumma så hade ni inte stått tillsammans och vips så är Sven helt värdelös enligt dina argument. Sluta tro att någon hero är bra efter att du sett en motståndare våldta er eftersom ni inte kan spela, Sven är en av de bästa balanserade heroesen det är därför han inte fått någon större ändring på sig på flera år endast några smärre ändringar på sina abilities och inte en omgjord hero.

Har du några kompisar som är hyffsade som kan spela nu? Jag har 4 online och tar gärna en match där jag spelar sven och du medusa så får vi se vem som gör mest nytta lategame. Har heller inte mött en sven utan det är jag som spelar honom.
Senast redigerad av pulverhonung 2013-07-16 kl. 22:12.
Citera
2013-07-16, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Du får gärna adda mig så tar vi en 1v1 tills vi båda får sex items så får vi se vem som vinner fighten? alt. om du har några hyffsade polare så kan vi köra en 5v5. Det är heller inte någon som mött mig som spelra sven, jag spelar honom själv.

Medusa vs Sven...?

Det finns inte en chans i världen att Sven vinner den striden.. Tänk dig skadi mot vilken melee som helst, sedan linkens som blockar Svens stun... Hur hade du tänkt dig vinna, var snäll och förklara dig!
Citera
2013-07-16, 22:19
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FearisaMotion
Medusa vs Sven...?

Det finns inte en chans i världen att Sven vinner den striden.. Tänk dig skadi mot vilken melee som helst, sedan linkens som blockar Svens stun... Hur hade du tänkt dig vinna, var snäll och förklara dig!

Bygger du Skadi och Sphere så lackar du redan för mycket damage för att döda mig innan jag är framme och där dör du på 5-6 slag, så, vunnet. Sen bad jag om en 5v5 med, kom på att en 1v1 inte visar ett skit då man inte bygger som man gör i ett vanligt game.
Citera
2013-07-16, 22:20
Medlem
Citat:
Har du några kompisar som är hyffsade som kan spela nu? Jag har 4 online och tar gärna en match där jag spelar sven och du medusa så får vi se vem som gör mest nytta lategame. Har heller inte mött en sven utan det är jag som spelar honom.

Av alla heroes du valde att kalla obalanserade så valde du... Sven?
Citera
2013-07-16, 22:25
Medlem
pulverhonungs avatar
skickar replay till alla er naabs som tvivlar sen!
Citera
2013-07-16, 22:27
Medlem
Citat:
Bygger du Skadi och Sphere så lackar du redan för mycket damage för att döda mig innan jag är framme och där dör du på 5-6 slag, så, vunnet. Sen bad jag om en 5v5 med, kom på att en 1v1 inte visar ett skit då man inte bygger som man gör i ett vanligt game.

Haha... ^^ Ja, men Medusa skulle utan tvekan vinna 1v1. Vem som helst kan vinna om det är 5v5 då lagkompositionen spelar en väldigt stor roll. Nu tror jag du inte har spelat Dota särskilt länge som klagar på Sven och dessutom hävdar att Sven skulle vinna över en Medusa. Tror du att den som lirar Medusa ska stå stilla? Äsch, dotakunskaper kommer med tiden förhoppningsvis tänker du över detta och ändrar din felaktiga åsikt.

Länka din dotabuff och låt mig se huruvida du kan spela eller inte.

Tack och hej!
Citera
2013-07-16, 22:30
Medlem
Citat:
skickar replay till alla er naabs som tvivlar sen!

Ja gärna, har brist på underhållning!
Citera
2013-07-16, 22:48
Medlem
rehyptols avatar
Ganska svårt och få tag i människor nu en tisdagskväll men kan fråga i randomkanal efter folk så kan vi sätta igång.
Citera
2013-07-16, 23:11
Medlem
hej. fungerar dota 2 till mac?
Citera
2013-07-16, 23:17
Medlem
asdfarns avatar
Är ni 12 år grabbar? Klart Sven kan vara bra men jag tvivlar på att han är OP.

Edit: Han är ju shit-tier i comp av en anledning.
Citera
2013-07-16, 23:30
Medlem
Hodurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfarn
Är ni 12 år grabbar? Klart Sven kan vara bra men jag tvivlar på att han är OP.

Edit: Han är ju shit-tier i comp av en anledning.

För att Spectre dödar han och alla andra.
Citera
2013-07-16, 23:39
Medlem
Sven är inte alls OP. Det är väl ungefär som Riki i ett noob game.
Folk tänker inte på vad det gör, köper dåliga items osv.

Om du vill ha en OP hero så har du Troll Warlord
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in