2013-07-14, 22:27
Medlem
EttNypons avatar
Nu granskas kommentarerna på bloggen innan de godkänns, har det alltid varit så?
Citera
2013-07-15, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Alltså. Jag hade tänkt sluta läsa/skriva i den här tråden, eftersom Berny börjat kännas mer och mer som en parodi på sig själv (och det är inte lika roande), men nu måste jag kommentera. Det var för bara en stund sedan ett jävla liv utanför Östra Promenaden 23 (där Berny bor) då en motorcykel utan ljuddämpare stod och varvade så mycket att alla gick ut på sina balkonger eller öppnade fönstren. Givetvis var det Berny och Striperella som var ute och provkörde med någon snubbe mitt på en gångbana/grusgång. Coincidence?

http://bernyblue.se/2013/july/motorcyklar-javlar-knogskydd-och-naket.html

Håller för övrigt med dig om att hon börjar kännas som en parodi på sig själv.
Jag börjar tröttna på att himla med ögonen åt henne. Hon vill helt enkelt inte växa upp och det blir bara mer och mer pinsamt att följa.
Citera
2013-07-15, 18:31
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av transparent113
http://bernyblue.se/2013/july/motorcyklar-javlar-knogskydd-och-naket.html

Håller för övrigt med dig om att hon börjar kännas som en parodi på sig själv.
Jag börjar tröttna på att himla med ögonen åt henne. Hon vill helt enkelt inte växa upp och det blir bara mer och mer pinsamt att följa.

Nej, det är inte kul längre. Hon kommer aldrig att finna en ro i sig själv eller någon slags vuxen kontroll över sin tillvaro, det är ju så sorgligt uppenbart att hon inte ens vet hur man gör.

Hon skrev för ett tag sedan att vi kunde tycka vad vi ville om henne, men vi skulle respektera den lilla flickan i henne som utsattes för övergrepp. Jag har aldrig tvivlat en sekund på att hon haft en helt sinnessjuk uppväxt, men jag har alltid undrat varför hon själv inte respekterar den lilla flickan. Upprättelse är det sista hon ger henne, tycker jag.
Citera
2013-07-15, 18:41
Medlem
med alla broar som denna människa bränt är det svårt att förstå hur vissa vänner fortfarande är kvar, eller vänner som kommit tillbaka. t.ex. candy hon skriver att hon ska träffa igen.
Citera
2013-07-15, 18:53
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatever83
med alla broar som denna människa bränt är det svårt att förstå hur vissa vänner fortfarande är kvar, eller vänner som kommit tillbaka. t.ex. candy hon skriver att hon ska träffa igen.

Det är min uppfattning att många av dem (som Candy, Lisa och Nea t.ex.) är genuint snälla människor som tycker lite synd om Berny. De dömer henne inte vilken skit hon än gjort och de tackar inte nej till en träff trots att de inte setts på sex-sju år (vilket de inte har). Queen B har ju en tendens att överdriva sina vänskapsrelationer också.
Citera
2013-07-15, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Det är min uppfattning att många av dem (som Candy, Lisa och Nea t.ex.) är genuint snälla människor som tycker lite synd om Berny. De dömer henne inte vilken skit hon än gjort och de tackar inte nej till en träff trots att de inte setts på sex-sju år (vilket de inte har). Queen B har ju en tendens att överdriva sina vänskapsrelationer också.

ja men absolut, lite därför man kan undra varför de låter henne komma dom inpå livet igen när det behövt ha ett break från henne när hon knarkade stenhårt och behandlade folk illa. iofs.. som du sa, hon överdriver relationerna så förmodligen känner dom sig nog inte lika exalterade över att träffa henne som hon är över att träffa dom.
Citera
2013-07-16, 13:35
Medlem
vad är det som får berny och hennes brud att tro att dom är "teasers"? ett evigt tjat från bådas håll om allt "sexigt" dom gör.
Citera
2013-07-16, 18:00
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatever83
vad är det som får berny och hennes brud att tro att dom är "teasers"? ett evigt tjat från bådas håll om allt "sexigt" dom gör.

För att "lesbiska" brudar med ett extremt självhävdelse behov inte gör det för sig själva utan för männen.
Genuint homosexuella har inget behov av att visa upp sig för det motsatta könet, förvirrade kvinnor (inte lika stor del män) däremot som precis skaffat tjej lever i någon slags villfarelse att ALLA män tänder på sexuell förvirring.
Bara för att det finns fyra bröst ich två f**tor så är inte det lika med sex. Man brukar oftast komma underfund med det i tonåren någon gång...
Citera
2013-07-16, 19:20
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Littlepaw13
För att "lesbiska" brudar med ett extremt självhävdelse behov inte gör det för sig själva utan för männen.
Genuint homosexuella har inget behov av att visa upp sig för det motsatta könet, förvirrade kvinnor (inte lika stor del män) däremot som precis skaffat tjej lever i någon slags villfarelse att ALLA män tänder på sexuell förvirring.
Bara för att det finns fyra bröst ich två f**tor så är inte det lika med sex. Man brukar oftast komma underfund med det i tonåren någon gång...

Couldn't ageee more! Tror också, särskilt med Emma som fortf är ung och med tanke på hennes "yrke", att i princip allt hon gör är för att hetsa upp det motsatta könet och få någon slags bekräftelse.
Citera
2013-07-16, 22:36
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:

Klockren text.
Citera
2013-07-17, 11:03
Medlem
Citat:

hobbyflator är rätt ord för berny och emmas förhållande. jag känner inte en enda gaytjej som beter sig som dom.
Citera
2013-07-17, 12:59
Medlem
Word!
Bekräftelse verkar vara beroendet #1 för dessa tjejer. På andra plats? Sprit och pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in