2013-07-15, 22:35
Medlem
Egentligen jävligt ointressant vilken drog det gäller. Dom gör ju 17 sådana här artiklar för varje ny RC. 350 artiklar om året. Det är en generisk återvinningsartikel med skrämselfaktor, som TBC-fästingar, supermygg, och dödshelger på vägarna.

Aldrig tar de upp lösningsidén att man kanske borde legalisera de relativt säkra och välbeprövade klassiska drogerna, istället för att tvinga nyfikna russugna kids att agera kemiska försökskaniner för att slippa riskera få livet förstört av rättsväsendet.
Citera
2013-07-15, 22:49
Medlem
Kan ju inte finnas en jävel som kallar den "kristalldrogen" iallfall.
Citera
2013-07-16, 01:50
Medlem
redbullzs avatar
Samma drog som kvinnan tagit som föll ut från balkongen på Drottninggatan i Norrköping förra månaden och dog.

Dom skrev att hon var påverkad av den "nya nätdrogen badsalt". Sen om dom menar MDPV eller 3mmc kan man ju aldrig vara säker på. Hatar dom här löjliga smeknamn på droger. Kan dom inte bara skriva rakt ut vad det handlar om, MDPV eller 3mmc eller 4mec.

Badsalt är ju en lös beteckning på alla CS RCs numera. Men det enda riktiga badsaltet är vad jag förstått MDPV.
Senast redigerad av redbullz 2013-07-16 kl. 01:53.
Citera
2013-07-16, 01:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jaghar10fingrar
Är du säker på att den inte är klassad ännu? Vet att det såldes mycket av det här rävgiftet på rcshoppen.com år 2011.. Alldeles fruktansvärt smutsig substans som förstör både näsan, magen och svalget. Rekommenderar folk att köra vanligt MDMA istället, det är värt det högre priset.

Att få tag i riktigt mdma är inte det enklaste nuförtiden tyvärr.
Citera
2013-07-16, 02:40
Medlem
Så jävla trött på dessa sjuka psykos RC droger. Vad fan hände med hederlig Kokain, Amfetamin, LSD och riktig Ecstacy!?
Citera
2013-07-16, 02:44
Medlem
Ganska läskigt
Citera
2013-07-16, 02:56
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redbullz
Samma drog som kvinnan tagit som föll ut från balkongen på Drottninggatan i Norrköping förra månaden och dog.

Dom skrev att hon var påverkad av den "nya nätdrogen badsalt". Sen om dom menar MDPV eller 3mmc kan man ju aldrig vara säker på. Hatar dom här löjliga smeknamn på droger. Kan dom inte bara skriva rakt ut vad det handlar om, MDPV eller 3mmc eller 4mec.

Badsalt är ju en lös beteckning på alla CS RCs numera. Men det enda riktiga badsaltet är vad jag förstått MDPV.

För att det är lättare att demonisera om man inte är informativ, och ett samligs-skällsord har mer slagkraft än kryptiska substans-förkortningar.

Citat:
Ursprungligen postat av Kingofevil
Att få tag i riktigt mdma är inte det enklaste nuförtiden tyvärr.

Jaså, tvärtom tycker jag (iaf i sthlm).. Dyker upp MDMA till höger och vänster.
Senast redigerad av BenAsslick 2013-07-16 kl. 03:01.
Citera
2013-07-16, 03:44
Medlem
Är jag ute och cyklar nu men innehåller inte de flesta E tabletter Mdma + lite amfetamin?
Citera
2013-07-16, 05:27
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Glöm inte methylone, bästa rc:n ever.
Möjligtvis bästa RC-stimulanten. 2cB och 5-MeO-DiPT är ljusår roligare.
Citera
2013-07-16, 05:28
Medlem
TequilaBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Alla dessa jävla pykos-droger blir fan äcklad !
Du äcklar mig.

Till ämnet. Jävla svenska polisen och fan vad jag hatar media och deras cp-artiklar. Är för övrigt sugen på panna av denna "hemska nya nätdrogen" rakt in i blodomloppet.
Citera
2013-07-16, 07:40
Medlem
Hamstrutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaama
Det finns faktiskt hardcore missbrukare där ute som leker med droger...droger är deras liv. Dvs, drogerna är av mer värde än deras liv.

Annat ord kan också vara "misslyckade köttskallar som har tagit fel väg i livet för att dom var köttskallar"

Jag kan inte lista ut T.ex. hur man kan vara ett sådant kötthuvud så man blir beroende av droger som Meth, Heroin, Kokain etc. Finns rika ungar med älskande föräldrar som har fastnat, jag blir bara

Visst testa en gång, det har tom jag gjort.
Men sedan så inser man att detta är fel att fortsätta med? behöver jag utveckla mer liksom?

Sen om man väljer att fortsätta för att man har haft ett dåligt och misslyckat liv kan jag inte kalla för köttskallar då jag inte direkt vet hur det är att vara ett föräldralöst barn som aldrig borde ha kommit till moder jord. OCh om en person skulle säga T.ex. "mitt liv är skit, så jag bryr mig inte" Visst, fortsätt då, kan till och med tycka synd om personen då han aldrig har haft mycket vägledning.
Vem vet, mitt nästa liv kanske består av en lina tjack på fredagen för att sedan skjuta lite H på lördagskvällen, för att sedan fortsätta tills nästa fredag med lite andra "roligheter"

Lite OT dock...

Skrev från mobilen och formulerade mig lite dåligt..

Men det jag syftade på var tex svenska ungdomar som hellre sitter och beställer den här dyngan istället för att fixa äkta vara, riskerna med rc's är ju så mycket värre än lite böter om man tänker på hur dessa framställare bara kastar ihop olika kemikalier för att tjäna snabba pengar.

En person som mår dåligt och skiter i vilket var inte kategorin av människor jag syftade på.
Citera
2013-07-16, 16:07
Medlem
polissilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartwhite
Är ganska säker på att det är 3,4DMMC som det handlar om. Blivit erbjuden detta 3-4 gånger på bara några dagar från folk som bor i Norrköping.
Dom kallar detta badsalt, om jag inte minns fel kallades MDPV Badsalt (?)

Förstår inte hur dessa, precis som 3-mmc, 4-mec, 3-mec osv kan bli så kända, jämför man 4-mec med bra amfetamin t.ex får man ju lika mycket rus av att dricka en coca cola so man får av 4-mec enligt mig.

Den enda RC-stimulanten som faktiskt varit riktigt bra har ju varit Mephedrone, men den säljs ändå inte längre
Tror det handlar mycket om den låga åldern, senast igår var det en liten pojke som trodde jag menade chrystal-meth för jag snackade om MEPH.
Ja, men ska ha vetskap om vad man stoppar i sig men när man är 16årsåldern så spelar det nog ingen roll just då.

Tragiskt, ja jag vet

Kan det inte vara 3,4 ctmp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in