2013-07-14, 02:35
Medlem
Om jag verifierar min status, kommer det synas nått på Facebook då? vill inte att folk ska veta att jag har Badoo. Någon som vet?
Citera
2013-07-14, 02:45
Medlem
OvanligtSuspekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monnz
Om jag verifierar min status, kommer det synas nått på Facebook då? vill inte att folk ska veta att jag har Badoo. Någon som vet?

Nej det syns inte.
Citera
2013-07-14, 11:25
Medlem
Nån mer som får noll respons på badoo? Det står inte ens att personen har läst mitt meddelande. Och då har jag skrivit till många. Får inga besökare överhuvudtaget. Det var precis samma när jag provade badoo för några månader sen. Var även medlem i höstas en period och då fick jag svar från de flesta och nya besökare varje dag. Verkar skumt. Testat från två olika datorer också. Det är synd för jag gillar verkligen sidan, men nu verkar det som det är nåt fel.
Citera
2013-07-14, 17:43
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristerGusta
Nån mer som får noll respons på badoo? Det står inte ens att personen har läst mitt meddelande. Och då har jag skrivit till många. Får inga besökare överhuvudtaget. Det var precis samma när jag provade badoo för några månader sen. Var även medlem i höstas en period och då fick jag svar från de flesta och nya besökare varje dag. Verkar skumt. Testat från två olika datorer också. Det är synd för jag gillar verkligen sidan, men nu verkar det som det är nåt fel.

Du måste bomba med meddelanden. Varje gång jag letar efter tjejer att skriva till så skriver jag alltid till minst 10st. 7 av dem läser men svarar inte och ungefär 3st svarar. Har inte träffat någon än då jag inte är hemma men har 3-4 som jag har fixat träff med. Så vi får se hur det går, kan meddela om jag får doppa guldfisken.
Citera
2013-07-14, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Du måste bomba med meddelanden. Varje gång jag letar efter tjejer att skriva till så skriver jag alltid till minst 10st. 7 av dem läser men svarar inte och ungefär 3st svarar. Har inte träffat någon än då jag inte är hemma men har 3-4 som jag har fixat träff med. Så vi får se hur det går, kan meddela om jag får doppa guldfisken.

Jag har skrivit till säkert 30 st och INGEN av dem har ens läst mitt meddelande. Känns som det är nåt fel. Testade att göra en fejkprofil med en snygg tjej för att se om man fick någon respons. Skrev till 10 killar. Ingen hade läst mitt meddelande och ingen hade besökt min profil efter en timme. Måste vara nåt fel?
Citera
2013-07-14, 19:29
Medlem
Citat:
Testade att göra en fejkprofil med en snygg tjej för att se om man fick någon respons. Skrev till 10 killar. Ingen hade läst mitt meddelande och ingen hade besökt min profil efter en timme. Måste vara nåt fel?
Mja, loggade nyligen in på min fejkprofil.. och det var tydligen 32 olästa meddelanden från kåta killar.
Citera
2013-07-14, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocosoft
Mja, loggade nyligen in på min fejkprofil.. och det var tydligen 32 olästa meddelanden från kåta killar.

Verkar bara vara för mig det inte funkar då. Jag har provat kontakta kundsupporten också men inte fått nåt svar där heller. Provade att lägga upp mig överst på sidan också, men dök inte upp där fast jag betalat.

Gillade verkligen Badoo förut för det var så lätt att få kontakt där. Så jag blir jävligt less på detta. Ingen som har någon idé vad det kan vara?
Citera
2013-07-14, 19:58
Medlem
Fenjal888s avatar
Badoo är ett skämt. Va uttråkad och körde lite "encounters" och fick 5st "matches" efter några minuter. Alla va reggade på knullsajter som kostade pengar.
Citera
2013-07-14, 22:28
Medlem
Citat:
Verkar bara vara för mig det inte funkar då. Jag har provat kontakta kundsupporten också men inte fått nåt svar där heller. Provade att lägga upp mig överst på sidan också, men dök inte upp där fast jag betalat.
Ja det låter onekligen suspekt att det inte fungerar... Har du kollat ifall någon av de 30st som du skrev till har åtminstone kollat på ditt meddelande, då vet du iallafall att meddelandet har kommit fram.

Citat:
Gillade verkligen Badoo förut för det var så lätt att få kontakt där. Så jag blir jävligt less på detta. Ingen som har någon idé vad det kan vara?
Va? Har alltid tyckt att det är rätt svårt att få någon mer kontakt än vanligt kallprat...
Citera
2013-07-14, 22:47
Medlem
Knivenmotkuken.s avatar
Funderar på att skaffa ett konto där men vet inte riktigt. Litar inte på sådana sidor då dom kryllar av troll. Vissa kan man ju se direkt att dom är troll men andra är rätt bra på det. Mer intresserad av vad för respons man får.
Citera
2013-07-14, 22:56
Medlem
Citat:
Ja det låter onekligen suspekt att det inte fungerar... Har du kollat ifall någon av de 30st som du skrev till har åtminstone kollat på ditt meddelande, då vet du iallafall att meddelandet har kommit fram.

Ja, ingen av de jag skickat till har ens läst mina meddelanden.

Citat:
Va? Har alltid tyckt att det är rätt svårt att få någon mer kontakt än vanligt kallprat...

Jag fick till rätt många dejter där för något år sen när jag var med. Tycker det är mycket smidigare med chattfunktionen än att skicka mail fram och tillbaka som på många andra sidor. Dessutom är utbudet av tjejer i min stad mycket större på badoo än andra sidor jag provat.
Citera
2013-07-14, 23:14
Medlem
detlillaludrets avatar
Citat:
Jag fick till rätt många dejter där för något år sen när jag var med. Tycker det är mycket smidigare med chattfunktionen än att skicka mail fram och tillbaka som på många andra sidor. Dessutom är utbudet av tjejer i min stad mycket större på badoo än andra sidor jag provat.
Jag tycker ändå att centrala Stockholm borde vara relativt bra, men bevisligen är det inte så då det känns mycket lättare när jag vissa gånger besöker Eskilstuna.

Men ja chattfunktionen är helt klart bra och Badoo är ljusår framför andra dejtingsidor jag sett, eftersom de faktiskt har funktioner som är roliga att använda. Tyvärr hjälper inte detta då enkel chattfunktion gör det också enkelt för män att spamma, mer än det som redan sker då på andra sidor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in