Citat:
Ursprungligen postat av
GrungyDude
Vad beror det på? Jag tror inte att de märker att jag bor i Sverige, det står inget om det när man blir ratead. Texten betyder inte ett skit heller.
Edit: Kan man fixa gratis credit på något sätt eller få det donerat till en?
För det är så det svenska samhället är när det kommer till nätdejting.
Finns flertal trådar som går djupare detalj på detta, de kommer upp nästan dagligen, något är fel det märker alla. Men ni (inkl. mig) som har det svårare på nätdejting - Skit i det då, andra lyckas få till det där, men vi som har det svårt, sluta försök så jävla hårt, du kommer i slutändan se desperat ut och din självinsikt kommer sjunka så lågt att tillslut sitter du och lägger upp pessimistiska trådar på Flashback om hur nätdejting är skit.
Fungerar inte nätdejting för dig så acceptera det och rör dig från Badoo, tänk efter nu hur löjligt det är. Vi män sätter och på datorn och tänker "fitta?! Nätet?" Loggar in, försöker sjunka till den låga nivå som mestadels av tjejerna ligger på badoo för att skriva fjanterier som "söt du är/ :* /" mm. för att få träffa dem i verkligheten och doppa din åderpåle i något fuktigt, för att sedan antagligen inte träffa henne igen.
Gratulerar, du fick en kvinna, men bedömer du dig själv efter antalet kvinnor man får så är man otroligt trångsynt. Skärp er nu, bara för att du inte lyckas på nätdejting så betyder det inte att världen går under, du är bara sur för att du ser ut som du gör och vad i helvete kan du göra åt det? Inget.
Sedan är det en konst att kunna skriva till en tjej, krävs lite träningen.
Kort sagt: Nätdejting fungerar, men för de som märker att det inte fungerar för en, logga ut och logga aldrig in igen. Det slutar ofta med att man loggar in då och då även om man aldrig får till det, du går ner i ett självhat tillslut.