Ni vet när man röker fenta så kan man röka i en glödlampa?
tror ni det skulle funka å bygga en av folie? :P menar man klistar på skiten så man vet vart det sitter sen äre bara å elda.. borde väll bli samma sak?
e rätt påverkad nu så sorry om jag e helt ute å cyklar.. eller ni kanske har några andra bra knep än att bara klippa å klistra på folie å röka :P
Ni vet när man röker fenta så kan man röka i en glödlampa?
tror ni det skulle funka å bygga en av folie? :P menar man klistar på skiten så man vet vart det sitter sen äre bara å elda.. borde väll bli samma sak?
e rätt påverkad nu så sorry om jag e helt ute å cyklar.. eller ni kanske har några andra bra knep än att bara klippa å klistra på folie å röka :P
mvh
Ingen aning om det där med folie, varför inte bara köra med glödlampan då du vet att det funkar?
Fentany verkar vara en drog för mig. Skulle vilja få tag på ett fentanylplåster och sedan röka det. Ska man röka det som man röker heroin eller ska man röka det som när man tar crack?
Att hitta Fentanyl är sjukt svårt o när man hittar så är de ofta sjuka över priser!!
Sålde 50mcg plåster för några år sen för 150-200kr st och de man ser oftast nu är 500-750 för ett 100mcg plåster...
Hade aldrig tagit Fentanyl innan så jag testade att lösa upp plåstret (25 microgram) i 6ml skållhett vatten och lät det stå och dra under natten.
Tog upp plåstret under dagen igår och rökte upp det.
Det slog på rätt bra och successivt.
Testade vattenlösningen under kvällen rektalt och det slog faktist på bättre än vad rökning
av plåstret gjorde.
Då många i tråden inte verkar förstå mängden i ett plåster fortfarande så utsöndrar plåstren den mängd de har per TIMME.
Alltså 100mcg plåster utsöndrar 100mcg/timme i 72h/3dygn = 7200mcg, 7,2mg.
Tänk på det ni som ska testa, var aktsamma mot er själva.
Ska man stilla abstinens av opiater o annan skit så funkar det bra att använda motsvarande 5mcg del av ett plåster, alltså 1/20 del av ett 100mcg plåster.
För att må lite gott så kan man tugga motsvarande 10mcg dl av plåstret, 1/10 del av ett 100mcg plåster.
Självklart beror doser på hur tolerant man är etc., men det är en bra fingervisning till er som vill prova er fram.
Käka ALDRIG 25mcg och högre om ni inte vet vad ni sysslar med eller använt fentanyl tidigare. Gärna inte lver motsvarande 15mcg del av plåstret.
Har 4 års erfarenhet av att tugga plåstren, aldrig rökt.
Hur många plåster kan man ha på kroppen om man väger cirka 70 kilo innan det börjar bli en fara för livet? Undrar detsamma när det kommer till rökning. Eller kvittar det hur mycket man väger?
Hur många plåster kan man ha på kroppen om man väger cirka 70 kilo innan det börjar bli en fara för livet? Undrar detsamma när det kommer till rökning. Eller kvittar det hur mycket man väger?
Det beror ju helt på om du har tolerans för opiater och hur starka plåstren är?