2013-05-22, 21:25
Medlem
Siempra1337s avatar
Käkat fenta många gånger i mitt liv.
men undrar nu, varit ren 4 månader.

skadar ett 25: direkt i munnen då? E de farligt igen, kunde gå på 125 innan, men inte nu.

Hur länge sitter en 25/mcg I kroppen, om man tar de 2 dagar innan man pissar, e man körd?,
Tar torsda förmiddag, pissar lörda kväll
Citera
2013-05-23, 05:00
Medlem
Ni vet när man röker fenta så kan man röka i en glödlampa?

tror ni det skulle funka å bygga en av folie? :P menar man klistar på skiten så man vet vart det sitter sen äre bara å elda.. borde väll bli samma sak?

e rätt påverkad nu så sorry om jag e helt ute å cyklar.. eller ni kanske har några andra bra knep än att bara klippa å klistra på folie å röka :P

mvh
Citera
2013-05-23, 05:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jonte9
Ni vet när man röker fenta så kan man röka i en glödlampa?

tror ni det skulle funka å bygga en av folie? :P menar man klistar på skiten så man vet vart det sitter sen äre bara å elda.. borde väll bli samma sak?

e rätt påverkad nu så sorry om jag e helt ute å cyklar.. eller ni kanske har några andra bra knep än att bara klippa å klistra på folie å röka :P

mvh

Ingen aning om det där med folie, varför inte bara köra med glödlampan då du vet att det funkar?
Citera
2013-05-23, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smetOklet
Ingen aning om det där med folie, varför inte bara köra med glödlampan då du vet att det funkar?

För jag har hade ingen glödlampa som jag kunde ta igår
Citera
2013-06-22, 04:39
Avslutad
Fentany verkar vara en drog för mig. Skulle vilja få tag på ett fentanylplåster och sedan röka det. Ska man röka det som man röker heroin eller ska man röka det som när man tar crack?
Citera
2013-07-02, 20:03
Medlem
Cealooths avatar
Att hitta Fentanyl är sjukt svårt o när man hittar så är de ofta sjuka över priser!!
Sålde 50mcg plåster för några år sen för 150-200kr st och de man ser oftast nu är 500-750 för ett 100mcg plåster...
Citera
2013-07-08, 15:14
Medlem
Akratess avatar
Hade aldrig tagit Fentanyl innan så jag testade att lösa upp plåstret (25 microgram) i 6ml skållhett vatten och lät det stå och dra under natten.
Tog upp plåstret under dagen igår och rökte upp det.
Det slog på rätt bra och successivt.
Testade vattenlösningen under kvällen rektalt och det slog faktist på bättre än vad rökning
av plåstret gjorde.
Citera
2013-07-09, 12:39
Medlem
VIKTIGT!!!

Då många i tråden inte verkar förstå mängden i ett plåster fortfarande så utsöndrar plåstren den mängd de har per TIMME.

Alltså 100mcg plåster utsöndrar 100mcg/timme i 72h/3dygn = 7200mcg, 7,2mg.
Tänk på det ni som ska testa, var aktsamma mot er själva.

Ska man stilla abstinens av opiater o annan skit så funkar det bra att använda motsvarande 5mcg del av ett plåster, alltså 1/20 del av ett 100mcg plåster.
För att må lite gott så kan man tugga motsvarande 10mcg dl av plåstret, 1/10 del av ett 100mcg plåster.

Självklart beror doser på hur tolerant man är etc., men det är en bra fingervisning till er som vill prova er fram.

Käka ALDRIG 25mcg och högre om ni inte vet vad ni sysslar med eller använt fentanyl tidigare. Gärna inte lver motsvarande 15mcg del av plåstret.

Har 4 års erfarenhet av att tugga plåstren, aldrig rökt.

Var rädda om er själva!
Citera
2013-07-11, 22:27
Bannlyst
Hur många plåster kan man ha på kroppen om man väger cirka 70 kilo innan det börjar bli en fara för livet? Undrar detsamma när det kommer till rökning. Eller kvittar det hur mycket man väger?
Citera
2013-07-13, 11:08
Bannlyst
Kan nån svara på min fråga?
Citera
2013-07-14, 02:01
Medlem
sandra92s avatar
Vet inte om detta är rätt ställe att fråga (var god att dlytta isf) . hört talats om dessa fentanylanaloger, vart går dom att få tag i?
Citera
2013-07-14, 17:41
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larmsignal
Hur många plåster kan man ha på kroppen om man väger cirka 70 kilo innan det börjar bli en fara för livet? Undrar detsamma när det kommer till rökning. Eller kvittar det hur mycket man väger?

Det beror ju helt på om du har tolerans för opiater och hur starka plåstren är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in