Citat:
Ursprungligen postat av
Graver
Är inte valve's fel att du är dålig.
Visst är det ett par games där det är som du beskriver, men att det skulle vara majoriteten är felaktigt, så länge man har bättre rating än "normal".
Sån jävla efterblivet "hej jag har IQ fiskmås och klarar inte dra ett riktigt argument" , jag påstår att MM systemet är sämst av dom MOBA jag spelat och du ska då flamea det med random skit om att min skillnivå som spelare och att jar kör i normal är orsaken till det dåliga MM systemet. Verkligen en skarp kniv år du. Då speciellt när jag inte kör i normal, och även om jag gjorde det så hade det varit skitsamma, det ska inte ha något att säga vilken nivå man ligger på i ett bra MM system. Eftersom då ska man bli matchad med spelare lika dåliga och inte med/mot spelare som är mycket bättre på spelet.
Jag spelar majoriteten av mina games i high och några games ibland i very high, så det har inget med att jag är dålig att göra eller att jag spelar i normal. Men nu ska du väl skräddarsy ditt försvar och ändra din åsikt baserat på det jag svarat som standard FB utan hjärna?
Och jo, majoriteten av alla games är spel mot ett mål eftersom det är sån jävla spridning i skillnivån på spelare som blir matchade med/mot varandra.
Jag har ganska många LoL games spelade och 1.000tals HoN games. Och dota2 har det sämsta MM systemet av dessa. På tok för stor spridning i skillnivån på spelare som hamnar i samma game.