Citat:
Ursprungligen postat av
Mouchino
Igår, 22:32 #8983
mypenisatrap
Medlem
mypenisatraps avatar
Reg: Jan 2013
Citat:
Ursprungligen postat av pobeda1945
Exakt denna väg är jag åxå inne på! Dessutom har han kompisar i frambo.
Du behöver inte köra genom Grästorp- stäng vid tengene plan!
Vi borde få dit Mp !
Ja den där dammen är för bra för att vara sann, djup & med kräftor.
Kräftor äter allt, tom. varandra om det kniper...
Det där är tydligen en kräftdamm som är ganska djup.
Den uppfyller kriterierna:
- ingen insyn
- ligger inte vid bilbrännarplatsen
- MGM känner väl till den (hundpromenader)
- kräftor di äter allt (har inga problem med ens att äta varandra)
- ligger mycket nära småvägarna mellan Thn & bilbrännarplatsen
MPS och polisen borde få sig ett tips.
Jag vet inte om någon varit vid "kräftdammen" ännu, men jag har i alla fall varit där. Och det är en ganska avlång historia ca 100 meter lång och formad som lite som en banan. I mitten på det smalaste stället gå det en spång rakt över. Man KAN köra bil fram till spången, plocka ut en kropp och promenera ut på spången. Sedan släpper man ner kroppen. Som dumpningsställe (förutsatt att de hittat dit) är detta idealiskt skulle jag vilja säga.
Har tagit bilder med min Iphone, men är för värdelös med hur man publicerar dem osv...
Quarells "blå väg", som ledde ut till 44/47 funkade också. Man kommer ut strax norr om rondellen som leder till Flo/Vänersborg. Således behöver man inte köra förbi kåkarna (en del ligger ute vid vägen) en gång till... (förutsatt att man känt till vägen naturligtvis - jag gjorde det inte). Att bilar kör ut dit på nätterna är nog dessutom inte så konstigt. Det finns uppbyggda vindskydd för övernattning och min unge var där innan skolorna slutade. Således kan all nattrafik tolkas som föräldrar som ska hämta en hemlängtande unge...