2013-07-13, 23:05
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felix52
Det fanns något tidigare i tråden att AJ:s morsa körde honom.
Att hojen fanns där var en tanke efter det som hänt idag.

haha ja och att hon inte skulle skjutsa honom om det gällde att röja bevis eller vad det nu var i det inlägget? jag tolkade det som ett dåligt skämt.
Citera
2013-07-13, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kekfakee
Nej skojar inte. Den körde heller inte på den vanliga cykelvägen mot tennishallen, utan på en stig som gick emellan buskarna, lite svårt att förklara. Den skulle inte haft nummerplåt, han hade i så fall hjälm och hade vänt sig och tittat på dom. Runt kl 14 samma dag som akut skallgångne

Det var det här inlägget jag fastnade för när jag gick genom eld och vatten för att regga mig här
Citera
2013-07-13, 23:06
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Längst ner på sidan 6, den 24e juni:

"Ibland ska man ha tur ... Det blev jag påmind om när jag precis höll på att smälla med en bil... Asfaltskänningen var total men förutom ett repat avgasrör, repor i hjälmen och ett blinkersglas så kunde jag resa mig, borsta av gruset och åka vidare oskadd. NU är det jag som tar en whiskey med grannen och är lite extra ödmjuk resten utav kvällen. ÄNGLAVAKT"

http://img196.imageshack.us/img196/5089/ra1.pdf

Betyget för campingen rasar. AJ sköter inte om dassen som han ska. Bättre TS ser sig om efter annan arbetskraft, än en pellejöns som låtsas att han har en "trädgård" att sköta.

http://www.campingkartan.se/051491/Jönköping_SweCamp_Rosenlund
Citera
2013-07-13, 23:07
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felix52
Det fanns något tidigare i tråden att AJ:s morsa körde honom.
Att hojen fanns där var en tanke efter det som hänt idag.

Hos AJ:s morsa då alltså?
Citera
2013-07-13, 23:08
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Var är denna skjutbana? Jag försökte följa upp detta igår, men hittade ingen skjutbana.

Det står skjutbana på en skylt på höger sida vägen, när man åker mot badplatsen(från trollhättan).
Är inte tekniskt nog att lägga upp en karta
Citera
2013-07-13, 23:08
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Var är denna skjutbana? Jag försökte följa upp detta igår, men hittade ingen skjutbana.
https://maps.google.se/maps?q=jaktskyttebana+trollh%C3%A4ttan&ie=UTF-8&hq=&hnear=0x46453d9c83f4cfd5:0xa5ffd6cb9b34b426, JAKTSKYTTEBANA,+HULTET,+461+91+Trollh%C3%A4ttan&gl =se&ei=Z8HhUdClCoLm4QTM8YHoCg&ved=0CIEBELYD

Här ligger den. Om du ska åka dit så ta inte cykeln om du inte har bra mjölksyretålighet
Citera
2013-07-13, 23:09
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Inte om han tar sig ur bakvägen till vättersnäs, då går det åt flera bilar för att bevaka honom, bara på den sidan alltså.

Aa frågan om det finns resurser för det och lättare att köra snitslad bana med hoj också
Citera
2013-07-13, 23:09
Medlem
storbondens avatar
Okej, har varit vid dammen nu och man ser i princip inget. Den var helt svart och fullt med ogräs och växter på ytan.
Citera
2013-07-13, 23:11
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
haha ja och att hon inte skulle skjutsa honom om det gällde att röja bevis eller vad det nu var i det inlägget? jag tolkade det som ett dåligt skämt.
Det var när han släpptes vid häktningsförhandlingen.
Citera
2013-07-13, 23:11
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storbonden
Okej, har varit vid dammen nu och man ser i princip inget. Den var helt svart och fullt med ogräs och växter på ytan.
Kräftdammen?

Har polisen varit där och kollat något? Såg att det var ett hett tips igår kväll.
Citera
2013-07-13, 23:12
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giove
Den blå. Den röda är velanda centrum.

Edit: Följ Velandavägen söderut på kartan, Aktiv hund stod med halvvägs ungefär. Du ser var en skogsväg korsar en järnväg, där är ravinen. Finns bropelare kvar från en gammal järnvägsbro på platsen.
Bra så? http://goo.gl/maps/FZfij
Citera
2013-07-13, 23:12
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Jaktskyttebanan?

AJ och DB har väl knappast sina vapen legalt?

Vet inte hur det ser ut där ute men någon som hör skott reagerar väl knappast, tänkte dem tog sig till ett sådant ställe för att testa lite.

Och självklart har dem inte vapen legalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in