2013-07-12, 09:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat
Jag har mått kanonbra hela natten och mår fortfarande bra. Blev 5mg Xanor och 8mg Iktorivil under natten också.
Längesedan jag mådde så här bra.

Första gången jag provade Subutex för övrigt.

sub/oxy/(heroin) + ikto var en av mina favoriter

bättre kombo vet jag inte, som är någorlunda kontrollerad iaf
men farligt

tyvärr tar euforin slut rätt fort efter bara några veckor, och sen måste man göra det för att få mer "tyngd" bara
Citera
2013-07-12, 10:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jungleboy2
sub/oxy/(heroin) + ikto var en av mina favoriter

bättre kombo vet jag inte, som är någorlunda kontrollerad iaf
men farligt

tyvärr tar euforin slut rätt fort efter bara några veckor, och sen måste man göra det för att få mer "tyngd" bara
Ja jag håller med om det man kan inte hålla på med sub så länge innan man kliver upp stadigt i doserna och bara blir frisk av det. Alternativt måste lägga till lite benso för att uppnå dit man vill ...Synd det
Citera
2013-07-12, 12:39
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
du som bor runt e20'an
det e ju samma färg som ormen långe-viadukten över e20 in i g*g, viadukten
eller har de bytt färg?

suboxone - apelsinerna var orange

var länge som jag höll på med bup, orkar inte kolla fass

subuxone var orange innan men nu är dom vita och actavis är ljusorange. Thats it!!!
Citera
2013-07-12, 14:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
subuxone var orange innan men nu är dom vita och actavis är ljusorange. Thats it!!!

Jag är helt säker på att de var terrakotta-färgade fram till nyår. Men jag kan ha fel så klart. Never mind. Har ingen lust att börja med dem igen. Hur går det förresten var du inte på väg att försöka kicka subben?

btw: du kanske förstår varför jag känner till dig, du var en konkurrent...
lokalt

men sånt får man väl inte skriva...men det skiter jag i
Senast redigerad av jungleboy2 2013-07-12 kl. 14:16.
Citera
2013-07-12, 14:50
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat
Jag har mått kanonbra hela natten och mår fortfarande bra. Blev 5mg Xanor och 8mg Iktorivil under natten också.
Längesedan jag mådde så här bra.

Första gången jag provade Subutex för övrigt.
Skönt! Många får en ordentlig spy-session efter sub första gången. Men min poäng var ju såklart, börja inte köra opiater, hur bra du än mår för stunden aå kommer dom äta din själ och spotta ut ett tomt skal som är brutalt tungt att fylla igen.

//SyNatt
Citera
2013-07-12, 18:49
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Jag är helt säker på att de var terrakotta-färgade fram till nyår. Men jag kan ha fel så klart. Never mind. Har ingen lust att börja med dem igen. Hur går det förresten var du inte på väg att försöka kicka subben?

btw: du kanske förstår varför jag känner till dig, du var en konkurrent...
lokalt

men sånt får man väl inte skriva...men det skiter jag i

hehe ok det visste jag inte, jag blev utkastad ur programmet men har kommit in igen så några planer på att sluta just nu har jag inte.
Citera
2013-07-13, 06:42
Bannlyst
Citat:
hehe ok det visste jag inte, jag blev utkastad ur programmet men har kommit in igen så några planer på att sluta just nu har jag inte.

blev också utkastad, försökte komma in bara för avgiftning igen, men missade enligt dem att ringa en måndag i kön - vilket jag gjorde, utkastad från kön denna gången! då fick jag nog med dem på östra!

jo, vi hade ju gemensamma "klienter"...hehe (de berättade - klienterna alltså)

trappade ner, detoxade själv
mitt råd till folk som har heroin och submissbruk bakom sig är oxy och gå ner på dem på depåeffekt (inte normen utan continen), sen får man fortsätta med lägre substanser

är nu "bara på" lite benso 10mg stess + imo
bästa morgonen idag på iaf 5 år, så otroligt att jag knappt vågar tro det själv
jag vågar inte göra en smiley ens...
Senast redigerad av jungleboy2 2013-07-13 kl. 06:45.
Citera
2013-07-13, 11:08
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
blev också utkastad, försökte komma in bara för avgiftning igen, men missade enligt dem att ringa en måndag i kön - vilket jag gjorde, utkastad från kön denna gången! då fick jag nog med dem på östra!

jo, vi hade ju gemensamma "klienter"...hehe (de berättade - klienterna alltså)

trappade ner, detoxade själv
mitt råd till folk som har heroin och submissbruk bakom sig är oxy och gå ner på dem på depåeffekt (inte normen utan continen), sen får man fortsätta med lägre substanser

är nu "bara på" lite benso 10mg stess + imo
bästa morgonen idag på iaf 5 år, så otroligt att jag knappt vågar tro det själv
jag vågar inte göra en smiley ens...

ok, men det är ju bra att du klarar hålla dig ifrån opiaterna iaf sen är ju inte benso det bästa heller men klarar du dig på så låg dos är det inte så farligt.
Citera
2013-07-13, 11:46
Bannlyst
Citat:
ok, men det är ju bra att du klarar hålla dig ifrån opiaterna iaf sen är ju inte benso det bästa heller men klarar du dig på så låg dos är det inte så farligt.

jo, jag vet...
men att bom stopp sluta med opiater var omöjligt för mig

vad och varför gick du tillbaka till programmet?
för du gjorde väl ett försök att vara clean?
var du 100% clean från allt då eller?
Citera
2013-07-13, 12:17
Medlem
Tr0bles avatar
Om man är ganska van vid subutex och brukar ta det i 1-2 veckorsperioder och sedan pausa några dagar och sen fortsätta. Dock med en veckas uppehåll just nu. Kommer det att räcka att sätta ett 10mg plåster på för att kunna få effekt? Tar 1mg av suben vanligtvis. Kommer jag att känna mig subbad i en hel vecka?

Hur kan jag annars få mest effekt av plåstret? Kan jag på något sätt få 10mg snortbart material av det? Tyvärr så är plåster det enda SR har inrikes just nu...
Citera
2013-07-13, 21:43
Medlem
Ni som går på programmet - har ni tänkt vara med där livet ut eller hur tänker ni kring det.

Jag ska på inställning i augusti. Alltså... jag kommer nog spara över 4000 riksdaler i månaden på det. Plus att det inte nödvändigtvis måste ramla ner saker i mina fickor så fort jag går in i en affär.

En sån jävla lättnad.
Citera
2013-07-14, 16:57
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
jo, jag vet...
men att bom stopp sluta med opiater var omöjligt för mig

vad och varför gick du tillbaka till programmet?
för du gjorde väl ett försök att vara clean?
var du 100% clean från allt då eller?

Jag försökte verkligen hålla mig ren och jag klarade det ett tag eller benso åt jag hela tiden nästan men efter 3-4 veckor så trilla jag tillbaka på heroinet, jag lyckades sluta med heroinet själv men med subutex och efter det så kände jag att jag inte klarade av det så jag sökte in igen och kom in ganska snabbt. 5 månader var jag bara ute ur programmet så det var tur att jag kom in så snabbt igen, du har tänk klara dig utan hjälp nu då och hålla dig helt clean från opiaterna eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in