2013-03-08, 22:29
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Det slår på inom några minuter bara, en skön känsla är det, slår på hårdare också.
Fan vad härligt. Hoppas min första lösning går bra nu då. Har endast testat Diazepam rektalt tidigare, behövde dock ej använda pump eftersom den var tubförpackad och "redo att köra".
Minns att den slog på något oerhört bra.
Citera
2013-03-09, 07:39
Medlem
snusaren92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
lyrica är ju jävligt bra mot opiat abstinens också om du kan få tag i det.
Ja det fungera ass bra mot AT! på trad dock inte jätte lika bra på sub men visst fungera det har varit utan Sub nu i fe dagar går sjukt bra bättre än jag trott då, Då jag faktist ätit Lyrica under tiden.
Dock tog jag trad i går käka 20 st fungera inte ens någorlunda :/ Men ska hålla mig borta från Opiater ett bra tag nu villa kroppen lite och kanske köra max en gång i veckan
Citera
2013-03-09, 08:43
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusaren92
Ja det fungera ass bra mot AT! på trad dock inte jätte lika bra på sub men visst fungera det har varit utan Sub nu i fe dagar går sjukt bra bättre än jag trott då, Då jag faktist ätit Lyrica under tiden.
Dock tog jag trad i går käka 20 st fungera inte ens någorlunda :/ Men ska hålla mig borta från Opiater ett bra tag nu villa kroppen lite och kanske köra max en gång i veckan

tramadol tycker jag är helst värdelöst att använda mot at, jag mår inte ett skit bättre av det men det kanske beror på mig jag vet inte.
Citera
2013-03-09, 13:37
Medlem
är det stor skillnad på tramadol och sub,är bra sugen på att testa sub
men det finns ju ingenstans att beställa
Citera
2013-03-09, 14:29
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efffan

ja tram och sub är stor skillnad på iaf rusmässigt, sub ger ett mycket kraftigare rus, tror du kan beställa sub på sr om du använt det tidigare.
Citera
2013-03-09, 16:51
Medlem
Det jag tycker är bra med sub är att man känner sig tillfreds med ganska låg dos. Blir inte som när jag går på morfin, då sitter jag och pillar i mig mer och mer. Det gör jag inte på sub.
Citera
2013-03-10, 12:28
Medlem
Prövade sub för första gången för en vecka sen. Nu är det ca 2 dagar sen jag senast tog och jag kan fortfarande inte skita, vilket jag gärna vill göra innan jag kör på igen. Hur länge håller det sig egentligen. Vill helst inte behöva ta laxerande medel varje gång då det inte är bra för tarmarna i längden.
Någon som har/haft liknande problem?
Citera
2013-03-10, 12:47
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quadrasonic
Prövade sub för första gången för en vecka sen. Nu är det ca 2 dagar sen jag senast tog och jag kan fortfarande inte skita, vilket jag gärna vill göra innan jag kör på igen. Hur länge håller det sig egentligen. Vill helst inte behöva ta laxerande medel varje gång då det inte är bra för tarmarna i längden.

Efter 3, max 4 dagar så kommer skiten ut
Citera
2013-03-10, 13:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eufori9
Det jag tycker är bra med sub är att man känner sig tillfreds med ganska låg dos. Blir inte som när jag går på morfin, då sitter jag och pillar i mig mer och mer. Det gör jag inte på sub.

Morfin är ju mycket starkare än sub. Morfin har ingen högre gräns. Men det är ju så besvärlig att få in i systemet, har ingen lust att skjuta dolc-gegga in i handen... Men sub e j-t lömsk eftersom du/man sitter fast i ett av hörnen i tunga-opiater-triangeln - och alla är utbytbara med varandra. De andra hörnen är morfin och heroin. Morfin är mer straight. Det är vad det är och visar korten, och heroin är öppet en killer. Men den verkliga killern tror jag är subb faktiskt. Nya studier visar att runt 50% av de som dör har subb i blodbanan, tvåa är amfetamin. Först på tredje plats kom heroin om jag inte minns fel. Det är dramatiska förändringar som har skett de senaste 1-2 åren.
Citera
2013-03-10, 15:04
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efffan

Grov generell liknelse:
Tramadol = Sativa
Sub = Indica

Varierar från tillfälle till tillfälle samt person... Men för att ge nån slags hint...
Citera
2013-03-10, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quadrasonic
Finns laxermedel som man kan ta livet ut, beror helt på vilken sort.

Vill du använda ett icke-beroendeframkallande som ändå är relativt snabbverkande, köp Laktulos och ta en rejäl sup innan, under och efter ruset. Fungerar utmärkt!

Bajset blir väldigt roligt om man överdoserar (vilket man ska, annars har det dålig effekt) under ett opirus, typ som brunt vatten med stenhårda klumpar i.

För en förstoppning som redan skett behöver du däremot andra grejer.
Senast redigerad av tjackroffe 2013-03-10 kl. 15:16.
Citera
2013-03-10, 17:03
Medlem
Dexter007s avatar
Hur lång är rustiden på sub? Kan man återdosera osv med lyckade resultat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in