2013-07-12, 19:53
Medlem
Blundettos avatar
Det är lustigt med videoklipp som startar mitt i ett förlopp. Troligen hade hon bett honom lägga sig ner eller sätta sig ner på ett lugnt sätt innan klippet började spelas in. Summasumarum, man ska göra som polisen säger.
Citera
2013-07-12, 19:54
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Det finns ett sätt. Ett enda sätt att undvika dylik situation, att inte han skulle åkt på smisk av den enda som verkar ha koll på läget, polisen. Att i n t e käfta emot. Det är inte polisen i fråga som valt fel yrke, det är drägget som käftar som valt fel konflikt. Det är så lätt att förstå att ingen över 16 skulle argumentera mot mig.

Case closed.
Det finns yttligare ett då.
Människan skulle aldrig ha blivit polis.
Citera
Medlem
Märkligt att hon inte drar pistolen och skjuter ihjäl den försvarslöse mannen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Goat
Jag har aldrig sett, hört eller läst om någon extremvänsterist som inte också är både anti-vit och feminist.

Men självklart finns det alltid undantag som bekräftar regeln, men har du något exempel att bju på?

Att du erkänner att du är okunnig är väll knappast bevis på att du har rätt?

Jag känner massor, hur "bevisar jag det"?
Citera
2013-07-12, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trollig
Ja är man lågbegåvad så är det lätt att tro att så mycket våld som möjligt alltid är den bästa lösningen.

Men i ett civiliserat samhälle låter vi inte människor bete sig så.

Han har inte misshandlat något.
Han är full och har krossat en ruta.

Finns inget som motiverar att slå någon med batong eller bussa en hund på någon.

Om man inte tillhör den lite mer primitiva skaran

Han är anmäld för flera fall av misshandel.

Citat:
SVD Enligt polisen försattes mannen på fri fot senare på fredagsmorgonen. Han är nu misstänkt för misshandel, skadegörelse, skadegörelse mot hund, och narkotikabrott.

Ett sådant hot elimineras självklart med det våld som är nödvändigt.
Citera
2013-07-12, 19:55
Medlem
Mr.Goats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollig
Att du erkänner att du är okunnig är väll knappast bevis på att du har rätt?

Jag frågade efter ett enda exempel.. Skulle du inte kunna langa ett sådant istället för att dryga?
Citera
2013-07-12, 19:56
Medlem
2_Thumbs_Ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaMoon
så hon skulle ha väntat med ingripandet,men tänk om det var sant, tänk om han faktiskt hade placerat ut dessa bomber ,och om han med hennes väntande på förstärkning tagit upp sin mobil och detonerat dessa bomber
Tänk om du har en bomb hemma just nu. Förtjänar du att bli misshandlad bara för att du kan ha en bomb?

En polis måste kunna bedöma sannolikheten av att någonting är sant, och sannolikheten för att en berusad person som talar osammanhängande i den här situationen skulle vara mitt i ett planerat terrordåd är ungefär lika sannolikt som att du skulle bygga en bomb just nu.

Jag tänkte atombomba Stockholm i morgon. Tänk om det är sant?

Är du autistisk?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Goat
Jag frågade efter ett enda exempel.. Skulle du inte kunna langa ett sådant istället för att dryga?

Jag känner massor. Hur ger jag "exempel" på det?

Ska jag ge dig namn och telefonnummer?
Citera
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVKKK
Så polisen ska inte få kontroll över brottslingen?

Självklart räcker det inte och komma och dutta med 5-6 batongslag när mannen som misshandlat flera personer, begått ödeläggande skadegörelse och hotat om terrorbrott inte ger sig. Det är först efter 11 slag som han ligger ned på marken och efter ytterligare 3 slag ger han upp och släpper hunden. Att då påstå att man inte ska slå mer än 5-6 gånger är absurt. Vad ska hon hitta på istället?

Läs igenom denna tråden ordentligt, och läs några sidor från "polistråden", så får du en uppsjö av andra alternativ om vad hon "ska hitta på istället"
Citera
2013-07-12, 19:57
Medlem
Är filmen klippt? Finns det en längre variant?

Litar fan inte på varken polisen eller media idag, fyllot kunde lika gärna gjort något mot hon innan med tanke på så pissed hunden var.
Citera
Medlem
MannenBakomDigs avatar
Vilken värdelös polis. Jag är inte ens förvånad. Jag är bara trött på alla dessa idioter som har lagen vid sin sida. Sen så har jag inget personligt emot en kvinnlig polis, såvida det inte är en bra polis. En dålig polis är en polis som inte kan ta kontroll över situationen. Det kunde inte hon. Hon gjorde bort sig totalt. En berusad man som inte utgör något hot, borde inte åka på så mycket stryk. Övervåld.

Tyvärr så tvekar jag på att något kommer att hända, eftersom hela landet är byggt på könskvotering.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Det finns ett sätt. Ett enda sätt att undvika dylik situation, att inte han skulle åkt på smisk av den enda som verkar ha koll på läget, polisen. Att i n t e käfta emot. Det är inte polisen i fråga som valt fel yrke, det är drägget som käftar som valt fel konflikt. Det är så lätt att förstå att ingen över 16 skulle argumentera mot mig.

Case closed.

Han mår inte mentalt bra, han har en snefylla har du aldrig haft det? jag tycker inte ens han käftar emot. Han står och pratar, sen börjar hon gapa han blir CHOCKAD och förstår inte varför han ska lägga sig ned eller något, sen plötsligt får han en hund på sig som försöker bita han. Alla ni som varit berusade vet att saker går mycket fortare oftast och han hann nog inte få in i sin hjärna att han skulle lägga sig ned utan såg bara denna hora som stod och gapa emot han likt den PMS-kärring hon faktiskt är.

Vad hände med det fina svenska samhället där man ville hjälpa sina medborgare istället för att bara skada?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in