Citat:
Ursprungligen postat av
FistOfFury
Jadu highfive, då är frågan hur denna transport av en ostyckad VB har gått till och varför han sedan styckat henne samt flyttat kroppsdelarna från mordplatsen till fyndplatserna?
Har han varit psykotisk en längre tid så borde detta väckt uppmärksamhet hos hans omgivning- vilket vi iofs inte vet något om.
KJs beteende efter mordet tycker jag inte dock tyder på ett psykotiskt beteende, t.e.x detta med hans fejja- att han hade sinnesnärvaro att stänga av den o.s.v. Han har även gjort sig av med bevisning och gjort allt för att undgå att väcka misstankar, t.ex. varit med i eftersöken efter henne o.s.v.
Det är rätt vanligt att den som debuterar som psykotisk isolerar sig med sina egna tankar. Ska det ha väckt uppmärksamhet så kanske någon noterat att han var mer för sig själv än vanligt.
Håller med dig om att strax efter mordet verkar psykosen klinga av. OM nu M*rtin N*got är ett konto av KJ så visar det på att han mådde dåligt åtminstone mellan 28/4-3/5. Sen den 11/5 skriver denna person helt adekvata saker på MPS sida på Fejjan. Vilket sammanträffande.
Tillägg: Det som stör mig med kontot, om det är KJs konto, är att den personen skriver "dem" hela tiden i stället för de eller dom. Detta måste jag erkänna att jag inte minns från KJs skriverier.