2013-06-24, 17:13
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raddforasbest
http://www.benzodocs.com/converter.php?act=convert
Hittade den här.. mycket bra verktyg
Väldigt krånglig, finns enklare..

http://www.benzo.org.uk/bzequiv.htm
Citera
2013-06-26, 16:00
Medlem
Det här med att köpa benzo är ju en bra ide. Men har läst igenom tråden nu och det kom in en kritisk röst i form av någon "Mr.C" eller något. Han påpekade att det enda som krävs är en stämpelmaskin och så har man roche 2mg..

Skulle själv kunnat ge en del för en genuin burk med ikto, men en påse med roche stämplade tabletter känns lite osafe?
Är väl mer rädd för vad de kan innehålla än om de innehåller 2mg eller 1.5mg.

Men seriöst hur svårt känns det för någon att sälja sockerpiller stämplade roche 2mg i påse på nätet?
Citera
2013-07-01, 09:13
Medlem
Pixalots avatar
Sorligt tyst i min favvo tråd.
Citera
2013-07-03, 20:53
Bannlyst
Skrev fel men Ikto 2mg FANNS det knappt innan och dom e sköna

Ha det Pm.
Senast redigerad av Rhtm80 2013-07-03 kl. 21:38.
Citera
2013-07-10, 20:56
Medlem
Det gäller att ha rätt suppliers för att få bra produkter vad det än är, kan tala om att det finns Ikto/Rivo som är exakt lika bra som om du hämtat dom på Apoteket samma dag, det handlar ju om hur noga de som handhaft dom förvarat dom på "rätt" sätt. Alltså dessa som jag vet av får kommentarer som att de är bättre än svenska apoteksvaror och att de aldrig prövat så starka Ikto/Rivo, det stämmer inte förstås för de är lika bra som de på apoteket, av den anledningen att det är samma tillverkare som tillverkat dom. Det är inte ens omöjligt att de tillverkats av Hoffman La Roche på samma fabrik då de har ett antal här i Europa, tre-fyra st... En Ikto/Rivo är svår att tillverka som kopia utan att en van användare märker det, de har en speciell hårdhet, det märks direkt på smaken och hårdheten om de är färska, är de färska får du en relativt stark mintliknande smak i halsen och det känns då du andas. Kopior är ofta så torra att om du tuggar på en så kommer en rökpuff ur munnen samt att det skiljer i smak och tryckningen på kopiorna är otydliga o ytan är skrovlig medan på de äkta blank.. Vill absolut inte framstå som nån besserwisser för det är jag inte, men jag har haft mycket med denna medicin att göra och tycker ingen ska behöva köpa en värdelös kopia av något när de tror att de köper något som de ska må riktigt fint av!! Allt gott till alla!!!
Citera
2013-07-11, 16:42
Medlem
0,25mg ikto som startdos?. Bör man ta mer för att få någon effekt på det?
Citera
2013-07-11, 16:59
Medlem
Redlinezs avatar
Flytande iktorivil är schysst faktiskt.
Citera
2013-07-11, 17:00
Medlem
cnbizzzs avatar
Ju mer ångest du har ju bättre rus men 0,5 tror jag är en bra nybörjar dos..
Citera
2013-07-11, 21:57
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cnbizzz
Tycker inte mna kan få ett rus öht av benso om man inte har kraftig social-fobi eller ångest... en grav panikångestattack (brukar oftast vara på morgonen då jag vaknar för mig) och sen valfri benso man gillar på det, det är eufori...
Citera
2013-07-11, 22:11
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cnbizzz
1.5 mg - 2mg tycker jag. Klonazepam är inte så knockande men med skön muskelrelax. Dospotent därtill.
Citera
2013-07-12, 15:33
Medlem
Slängde i mig två st 2mg iktrovil för en lien stund sen, om jag är missnöjd efter nån timme är det värt då att poppa två till? Har också hört lösa rykten om att grapefrukt ska hjälpa effekten av benz. Kan det verkligen stämma?
Tack på förhand
Citera
2013-07-12, 16:26
Medlem
cnbizzzs avatar
Hört att grapen ska förlänga men tror det är en myt dom flesta proppar i sig fler ist för att dricka grape juice , har provar kände inget speciellt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in