Citat:
Ursprungligen postat av
Liiiten
Att hitta I*a är ju givetvis det absolut bästa för att kunna få till en dom mot AJ genom olika dna ledtrådar hon har på kroppen, hudavskrap, hårstrån etc, om BO har detta på sig när hon hittas är GM riktigt körd..har väldigt svårt att se att hon inte skulle ha någon form av bevisning på kroppen som kan leda direkt till GM.
Om hon inte hittas kommer det bli otroligt svårt att få till en dom mot honom, men givetvis inte omöjligt.
Kan garantera att polisen tagit dna prover på AJ, DB och andra ev. inblandade. Kan finnas mycket polisen har på dessa som vi inte vet men i nuläget måste vi nog hitta I*a fort som f-n.
Något som retat mig sedan jag läste det är att larmet om blodet kom 12 på dagen och polisen inte var där förrän 15...3 timmar?? va polisen och tog en fika i uppsala eller nåt?
Ska bli riktigt intressant att se vad polisen har för förklaring till det.

Vet bara att ett flertal civila polis bilar (typ SUV) typ insatsstyrkan har åkte E20 norr om Alingsås.
Vet med att kungen och son har varit i Gbg på STCC som dom kan har varit skydd åt dom.
Men var Trollhättans polis var är en gåta kanske jag troll för det finns det många