2013-07-11, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Tror att du fixar det, men det blir en rysare som heter duga med tanke på att din poäng var vad den sist antagna hade förra året.

Mm men poängen går väl upp varje år? Kanske ligger på 19.80 nu. Kollade också på LUs egen statistik och där stod det 19.66 förra året (?!)

Aja.. hoppas
Citera
2013-07-11, 19:27
Medlem
Sitkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thingol
Jo det är sant! Men är riktigt taggad på att börja plugga nu så man vill ju att det ska komma igång så fort som möjligt.
Håller tummarna för dig
Jag är iofs inte så himla nervös, har bara sökt programmeringskurser, men jag vet vad ni går igenom Jag var själv ganska nervös för snart ett år sedan
Citera
2013-07-11, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bacheelor
Exakt din anmälan kommer endast att behandlas om det blir lediga platser över, sena anmälningar SA är den sämsta urvalsgruppen man kan hamna i.

Men kolla på statistik.vhs.se och kolla hur många ur SA gruppen som har blivit antagna genom åren. Ha inte höga förhoppningar till urval 1 är mitt tips.

Tack, hade helt glömt bort att kolla det.
1-2 personer i urval 1/2 skönt att det åtminstone finns en liten chans
Citera
2013-07-11, 19:37
Medlem
Thingols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sitkin
Håller tummarna för dig
Jag är iofs inte så himla nervös, har bara sökt programmeringskurser, men jag vet vad ni går igenom Jag var själv ganska nervös för snart ett år sedan

Tack! Jaså, vad sökte du förra året då?
Citera
2013-07-11, 19:53
Medlem
Det verkar som att KTH minskat antalet platser på mitt första- respektive andrahandsval, vilket jag upptäckte nyss. Hoppet är det sista som lämnar människan och min sista strima av hopp börjar nu sakta men säkert lämna mig. Blir troligtvis bioteknik för min del. Helvete också. Vet i alla fall vad jag kommer göra i natt: gråta och revidera min plan B. Helgen kommer ägnas åt förtäring av alkohol. Troligtvis den närmaste framtiden också. Ska gå och gräva ner mig ner nu.... Eller kanske köra ett varv runt kvarteret för att lugna ner mig. Eller sova. Inte riktigt bestämt mig än.
Citera
2013-07-11, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heartsamess
Det verkar som att KTH minskat antalet platser på mitt första- respektive andrahandsval, vilket jag upptäckte nyss. Hoppet är det sista som lämnar människan och min sista strima av hopp börjar nu sakta men säkert lämna mig. Blir troligtvis bioteknik för min del. Helvete också. Vet i alla fall vad jag kommer göra i natt: gråta och revidera min plan B. Helgen kommer ägnas åt förtäring av alkohol. Troligtvis den närmaste framtiden också. Ska gå och gräva ner mig ner nu.... Eller kanske köra ett varv runt kvarteret för att lugna ner mig. Eller sova. Inte riktigt bestämt mig än.

Kan ha missuppfattat saker och ting Så... min lilla strima av hopp lever för tilfället vidare!

EDIT: Haha är så nervös så jag råkade göra ett nytt inlägg istället för att editera mitt gamla. Ber om ursäkt för detta.
Citera
2013-07-11, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heartsamess

Slappna av för fan!
Citera
2013-07-11, 20:12
Medlem
ME077s avatar
Undrar vad man har för diagnos när man loggar in på sin antagningssida en gång i timmen bara för att kolla om resultatet råkat komma in en dag för tidigt.
Citera
2013-07-11, 20:13
Medlem
ValleVattenskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ME077
Undrar vad man har för diagnos när man loggar in på sin antagningssida en gång i timmen bara för att kolla om resultatet råkat komma in en dag för tidigt.

Vad har du sökt?
Citera
Medlem
Zhaktahs avatar
Verkar som att jag kommer gå Industriell ekonomi på LiU de närmaste fem åren! bekräftelse kommer imorgon.
Citera
Medlem
ValleVattenskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zhaktah
Verkar som att jag kommer gå Industriell ekonomi på LiU de närmaste fem åren! bekräftelse kommer imorgon.

Ropa inte hej - du kanske hoppar av.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ME077

Vad det än är så har jag det också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in