2013-07-11, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EG
Alla år jag har sökt har mitt personliga resultat alltid kommit 13.05-13.15 ca (ht-12 minns jag dock också att de kom rätt sent). De vill ju inte säga en exakt tid för om alla går in exakt samtidigt så...ja.
Grym förhandsinfo. Borde ju då vara strax efter 13
Citera
2013-07-11, 15:36
Medlem
ME077s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mark.knopfler
Grym förhandsinfo. Borde ju då vara strax efter 13

Själv fick jag resultaten en gång 12.56, minns det mycket väl. (Obs! Klockan gick helt rätt!)
Citera
2013-07-11, 15:45
Medlem
Har sökt väg o vatten på LTH med BI 19.60.

Känns inte så bra väldigt osäkert :S
Citera
2013-07-11, 15:49
Medlem
Legolasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EG
Det ser du ju själv på antagning.se (finns det en "Lägg till"-knapp?).
Det står "tillfälligt stängd för anmälan", och det är därför jag undrar om någon vet hur det brukar se ut med sena anmälningar. Får bara autosvar på institutionen om att de har semester. Jag lär väl få veta rätt snart men undrade bara om nån visste.
Citera
2013-07-11, 15:51
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitroz
Har sökt väg o vatten på LTH med BI 19.60.

Känns inte så bra väldigt osäkert :S
Tror att du fixar det, men det blir en rysare som heter duga med tanke på att din poäng var vad den sist antagna hade förra året.
Citera
2013-07-11, 16:40
Medlem
Jag läser redan ett program på distans inom datateknik/programmering. Har sökt kandidatprogrammet i datavetenskap Uppsala, jag kommer garanterat in. Vet dock inte om jag vill plugga detta, utan sökte bara som alternativ. Kanske läser båda
Citera
2013-07-11, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommando
Har sökt läkar- och tandläkarprogrammet i hela Sverige. Vad tror ni chansen är med 22,2+1,4 i B2 för läkarprogrammet på ÖrU eller Lkpg?

Nej du kommer inte in på läkarlinjen men tandläkarprogrammet har du en chans på, 22,2 borde räcka

Men tänk också på att du kan passa på att läsa upp till MVG i det du behöver, en kurs kostar väll runt 4000 kr, men det är ju ingenting i längden. Sök till våren istället och läs in.
Senast redigerad av PG-k 2013-07-11 kl. 16:51.
Citera
2013-07-11, 16:51
Medlem
milanista22s avatar
Jag har en fråga det är så om jag kommer in på min förstahandsval och tackar nej till det, kan jag då välja och komma in på andrahandsvalet?

Hur blir det då? Står jag längst back i kön eller kommer jag stå som reserv?

Hoppas ni förstår vad jag menar..
Citera
2013-07-11, 16:52
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milanista22
Jag har en fråga det är så om jag kommer in på min förstahandsval och tackar nej till det, kan jag då välja och komma in på andrahandsvalet?

Det går inte. Blir du intagen på ditt förstaval så stryks alla andra.
Citera
2013-07-11, 16:56
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milanista22

Du kan välja att hoppa av din första och får då söka igen till andra urvalet om jag minns rätt.
Citera
2013-07-11, 17:23
Medlem
EvilEddies avatar
Börjar få lite lätt panik nu. Jag borde sitta ganska säkert när det gäller juristutbildningen i Lund men ju närmare beskedet man kommer, ju nervösare blir man naturligtvis. Ska försöka lugna ner mig lite nu innan jag börjar be till gudar jag inte tror på i hopp om en plats på programmet
Citera
2013-07-11, 17:35
Medlem
ValleVattenskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilEddie
Börjar få lite lätt panik nu. Jag borde sitta ganska säkert när det gäller juristutbildningen i Lund men ju närmare beskedet man kommer, ju nervösare blir man naturligtvis. Ska försöka lugna ner mig lite nu innan jag börjar be till gudar jag inte tror på i hopp om en plats på programmet

Betyg eller HP?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in