2013-07-11, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Jag hittade facebookinlägget som handlade om misshandeln som kunde kopplas till i*a:
https://m.facebook.com/fre*rik.a*lman.7?v=timeline&refid=17
(d,h)

Du får ju printa!!! Du kan ju inte länka sådär, ta en print på skiten och lägg upp.

1. Ifall det skulle tas bort.
2. Ifall man som jag inte kan nå materialet för att jag inte har personen som vän.
Citera
2013-07-11, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Den ene häktade, FH, är sambo med ST, som i sin tur är arbetskamrat med den andre häktade DB som jobbar på Tre Älgar.

Är det någon som vet vilka andra relationer ST har med de inblandade?
Är hon ex-partner eller har barn ihop med exempelvis DB, AJ, PT eller PH?
Är hon bara sambo, är det kanske mindre intressant. Har hon relationer med de andra blir det genast mer intressant.
Citera
2013-07-11, 03:02
Medlem
Asch, jag kan inte hålla käften efter att ha följt tråden.

Har erfarenhet av såna här fall, psykologiskt sett, och har nån slags teori. Behöver inte alls stämma men min känsla om GM är:
Antagligen sitter han (hon) och njuter då han tror han kommer undan med detta. (Vilket han inte kommer kunna hålla käften om i slutändan ändå.)
Eller, så väntar han med spänning på att allt ska uppdagas så att han får en "status".
Eller, jag vet inte men det kan vara så, att han har/har haft en slags sexuell läggning åt det hållet (behöver väl inte förklara närmre?) och har äntligen fått sin fantasi uppfylld.
Räknas det sista som planerat mord då?

Jag vet inte, men jag känner olust över hela det här fallet. Det känns som att det sitter nån där ute och hånler åt allt, och det gör mig äcklad....
Citera
2013-07-11, 03:13
Medlem
T-E-Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Lusen är från Ale står det, så tveksam till den.

Nej det är inte FH's garaget sida.
den finner du här: http://www.garaget.org/ThePunisher
Citera
2013-07-11, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Symph
Asch, jag kan inte hålla käften efter att ha följt tråden.

Har erfarenhet av såna här fall, psykologiskt sett, och har nån slags teori. Behöver inte alls stämma men min känsla om GM är:
Antagligen sitter han (hon) och njuter då han tror han kommer undan med detta. (Vilket han inte kommer kunna hålla käften om i slutändan ändå.)
Eller, så väntar han med spänning på att allt ska uppdagas så att han får en "status".
Eller, jag vet inte men det kan vara så, att han har/har haft en slags sexuell läggning åt det hållet (behöver väl inte förklara närmre?) och har äntligen fått sin fantasi uppfylld.
Räknas det sista som planerat mord då?

Jag vet inte, men jag känner olust över hela det här fallet. Det känns som att det sitter nån där ute och hånler åt allt, och det gör mig äcklad....

Detta rör sig om en utav de sämsta mordet utfört någonsin. Även om man inte lyckats hitta kroppen ännu, tyder det bara på att man har lojala kompisar som ställer upp och kör iväg med kroppen och dumpar den någonstans bort åt helvete, förmodligen inte ens i närheten utav Trollhättan. Jag tycker synd om hennes familj, som tvingas leva i ovisshet. Det måste vara det värsta som finns, att inte veta.

Hoppas verkligen att de två som sitter anhållna misstänkta för medhjälp bryter ihop och berättar allting. Hur kan man "hjälpa" en polare med att forsla bort en död kvinnas kropp, som dessutom är tvåbarnsmor? Helt sjukt om ni frågar mig. Men såklart, män som mördar kvinnor (Uppenbarligen har han försökt tidigare denne A.J som det tidigare florerat i tråden) behöver ju verkligen hjälp. Hoppas han åker fast, och får rehab och någon gång blir frisk så att hans dotter kan känna sig stolt över sin pappa.

Hela den här historian är ett stycke sorgset fiasko utav polisen.. men iomed att den misstänkta varit där på middag, kan man ju inte finkamma efter avtryck i lägenheten... Klurligt fall, hoppas Trollhättans lokala Kling och Klang kan lösa detta. För familjens skull.
Citera
2013-07-11, 03:18
Medlem
T-E-Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
[/b]Kanske dags för ett sk sociogram?
Börjar bli rörigt nu.

Hmm. nekar han till att han känner sin bästa vän? eller har polisen hämtat in nån som ingen vet vem det är?
Citera
2013-07-11, 03:20
Medlem
Det är precis det jag menar! Jag har samma tänk men jag har så sjukt svårt att se en klar gärningsmannaprofil i detta fall. Men jag är ganska övertygad av att någon av mina tre teorier stämmer. Vilken det är spelar egentligen ingen roll, för det är så tragiskt vilket som.
Håller med dig om att det är en stor tragedi, både för BOs familj/anhöriga och för GMs...

Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Detta rör sig om en utav de sämsta mordet utfört någonsin. Även om man inte lyckats hitta kroppen ännu, tyder det bara på att man har lojala kompisar som ställer upp och kör iväg med kroppen och dumpar den någonstans bort åt helvete, förmodligen inte ens i närheten utav Trollhättan. Jag tycker synd om hennes familj, som tvingas leva i ovisshet. Det måste vara det värsta som finns, att inte veta.

Hoppas verkligen att de två som sitter anhållna misstänkta för medhjälp bryter ihop och berättar allting. Hur kan man "hjälpa" en polare med att forsla bort en död kvinnas kropp, som dessutom är tvåbarnsmor? Helt sjukt om ni frågar mig. Men såklart, män som mördar kvinnor (Uppenbarligen har han försökt tidigare denne A.J som det tidigare florerat i tråden) behöver ju verkligen hjälp. Hoppas han åker fast, och får rehab och någon gång blir frisk så att hans dotter kan känna sig stolt över sin pappa.

Hela den här historian är ett stycke sorgset fiasko utav polisen.. men iomed att den misstänkta varit där på middag, kan man ju inte finkamma efter avtryck i lägenheten... Klurligt fall, hoppas Trollhättans lokala Kling och Klang kan lösa detta. För familjens skull.
Citera
2013-07-11, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Mm fast personligen tror jag inte uppretade nassar skulle ta risken och spöa SB lite försiktigt mtp att han är lite aktuell och kanske t.o.m har span på sig. Nej, de som gjorde det har större skäl än så, de vill påminna honom om att hålla käft.
Varför skulle han ha span på sig?? Dumheter.

Jag tror du glömmer att samtliga nämnda i denna tråd lever i en värld där det snackas skit till höger och vänster, det ska hämnas och hämnas igen osv. Det är "politiska" motsättningar, någon har slagit någon annan tidigare osv osv osv. Det är inte ovanligt bland dessa människor att det blir våldsamt. Det enda ovanliga här vore väl att gärningsmännen är maskerade, men det behöver ju knappast betyda att det skulle vara ett beställningsjobb som har med AJ's fall att göra.

Avskriv det här nu, det har inte med denna tråd att göra.
Citera
2013-07-11, 03:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GJJ
Varför skulle han ha span på sig?? Dumheter.

Jag tror du glömmer att samtliga nämnda i denna tråd lever i en värld där det snackas skit till höger och vänster, det ska hämnas och hämnas igen osv. Det är "politiska" motsättningar, någon har slagit någon annan tidigare osv osv osv. Det är inte ovanligt bland dessa människor att det blir våldsamt. Det enda ovanliga här vore väl att gärningsmännen är maskerade, men det behöver ju knappast betyda att det skulle vara ett beställningsjobb som har med AJ's fall att göra.

Avskriv det här nu, det har inte med denna tråd att göra.

Klart det har ifall det finns spekulationer om sb medverkan eller inte då är ju detta högst intressant??..
Citera
2013-07-11, 04:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felix52
Finns det någon verifiering på att denne SB, som åkte på däng ikväll, skulle varit i eller omkring BO:s lägenhet när AJ var där. Det skulle kunna ändra hela scenariot i så fall.
Nej, det var någon i början av tråden som sa att en kille med ett visst signalement setts springa från platsen. Tror det var samma person som la till att det signalementet stämde in på SB (som jag har förstått det så stämmer den uppgiften på halva umgängeskretsen dessutom, om inte hela). Det är den enda uppgiften som finns överhuvudtaget om att någon skulle ha setts springa från platsen.

Önskar att alla kunde släppa SB nu, han är inte intressant. Vare sig den falska uppgiften om att han setts i närheten av Id*s lägenhet eller det faktumet att han fått stryk. Det är helt ointressant och kläggar bara ner tråden med ovidkommande inlägg.
Citera
2013-07-11, 04:40
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GJJ
Nej, det var någon i början av tråden som sa att en kille med ett visst signalement setts springa från platsen. Tror det var samma person som la till att det signalementet stämde in på SB (som jag har förstått det så stämmer den uppgiften på halva umgängeskretsen dessutom, om inte hela). Det är den enda uppgiften som finns överhuvudtaget om att någon skulle ha setts springa från platsen.

Önskar att alla kunde släppa SB nu, han är inte intressant. Vare sig den falska uppgiften om att han setts i närheten av Id*s lägenhet eller det faktumet att han fått stryk. Det är helt ointressant och kläggar bara ner tråden med ovidkommande inlägg.
Ja håller med. Annars är det bara en tidsfråga att PH gör comeback i tråden som GM till misshandeln
Citera
2013-07-11, 06:12
Medlem
Tror att FH kommer bruta ihop... Han är nog den största tönt jag nån gång stött på! Han kommer att bryta ihop. Tror han kommer ljuga sig blå för de gör han i allt. Srn kommer han snurra in sig i lögnerna och knäcka sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in