Citat:
Ursprungligen postat av
Symph
Asch, jag kan inte hålla käften efter att ha följt tråden.
Har erfarenhet av såna här fall, psykologiskt sett, och har nån slags teori. Behöver inte alls stämma men min känsla om GM är:
Antagligen sitter han (hon) och njuter då han tror han kommer undan med detta. (Vilket han inte kommer kunna hålla käften om i slutändan ändå.)
Eller, så väntar han med spänning på att allt ska uppdagas så att han får en "status".
Eller, jag vet inte men det kan vara så, att han har/har haft en slags sexuell läggning åt det hållet (behöver väl inte förklara närmre?) och har äntligen fått sin fantasi uppfylld.
Räknas det sista som planerat mord då?
Jag vet inte, men jag känner olust över hela det här fallet. Det känns som att det sitter nån där ute och hånler åt allt, och det gör mig äcklad....
Detta rör sig om en utav de sämsta mordet utfört någonsin. Även om man inte lyckats hitta kroppen ännu, tyder det bara på att man har lojala kompisar som ställer upp och kör iväg med kroppen och dumpar den någonstans bort åt helvete, förmodligen inte ens i närheten utav Trollhättan. Jag tycker synd om hennes familj, som tvingas leva i ovisshet. Det måste vara det värsta som finns, att inte veta.
Hoppas verkligen att de två som sitter anhållna misstänkta för medhjälp bryter ihop och berättar allting. Hur kan man "hjälpa" en polare med att forsla bort en död kvinnas kropp, som dessutom är tvåbarnsmor? Helt sjukt om ni frågar mig. Men såklart, män som mördar kvinnor (Uppenbarligen har han försökt tidigare denne A.J som det tidigare florerat i tråden) behöver ju verkligen hjälp. Hoppas han åker fast, och får rehab och någon gång blir frisk så att hans dotter kan känna sig stolt över sin pappa.
Hela den här historian är ett stycke sorgset fiasko utav polisen.. men iomed att den misstänkta varit där på middag, kan man ju inte finkamma efter avtryck i lägenheten... Klurligt fall, hoppas Trollhättans lokala Kling och Klang kan lösa detta. För familjens skull.