2013-07-11, 01:31
Medlem
Peaceans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Jag skrattar så gott varje gång jag läser en mening som denna. Hotad? Av vem??

Om det nu är SB

Låt säga att SB vet vem som är GM och han blir hotad av GMs kompisar. 4 stycken? Nu börjar det bli många inblandade. Har AJ så många lojala kompisar på fri fot? Kanske är någon helt annan som är GM som var en av dom 4:a som hotade SB? Eller så försöker någon ta reda på vad SB vet för att hitta GM. Misshandeln avbröts för att SB uppgav vem som är GM...
Citera
Medlem
Den ene häktade, FH, är sambo med ST, som i sin tur är arbetskamrat med den andre häktade DB som jobbar på Tre Älgar.

Är det någon som vet vilka andra relationer ST har med de inblandade?
Är hon ex-partner eller har barn ihop med exempelvis DB, AJ, PT eller PH?
Senast redigerad av nantes 2013-07-11 kl. 01:35.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Då kan du ju inte leverera, det som ett påstående, att de trodde det handlade om Ida* försvinnande, utan fakta eller källa.

Alltså S.B berättade vad som hände till sin bästa vän. Och hans bästa vän lade upp en status på fb där det stod att det handlade om Id*s försvinnande. Maskerade männen har alltså pratat med S.B.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
ok Tack för svar :-)
testa
T*ePunisher
Citera
2013-07-11, 01:32
Medlem
svenyngves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolk
Aldrig hört att Cliff skulle ha några kopplingar till HA.
Det kan dock finnas andra personer i I*a's närhet som har kopplingar. Men om dom personerna finns så är det kanske bättre att låta dom jobba ostört.

Jobba på Polisen har bättre saker för sig, det finns ju en kropp som måste hittas
Citera
2013-07-11, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pejori
Så han tänker inte "inget barn ska behöva bli utan en förälder som mina barnbarn blivit" menar du...
Han kan med andra ord, utsätta AJ:S barn för samma sak.???

Edit. Nu är jag trött ser jag.
Han ska naturligtvis inte döda AJ bara smiska rumpa lite.

nej varför skulle han röra AJ ungar för?, jag menar de är inget som skulle göra ont i AJ om hans ungar far illa! han bryr sig helt enkelt inte.
ATT BLI PAPPA ÄR LÄTT MEN ATT VARA EN ÄR DESS VÄRRE SVÅRARE!!

Hur cli*f löser de hela är svårt att säga, men att han låter AJ gå fri, och helt oberörd, medan hans dotter har har förlorat sitt liv på de mest bestialiska sätta ? njaa de finns inte..
Sedan kanske man aldrig hittar kroppen, vilket kommer gnaga i Clif* ännu mer...
Citera
2013-07-11, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Åh herregud........

Hur kan du vara så säker på att det har med Id*s försvinnande att göra? Tror du verkligen 4 stycken upprörda och förbannade människor skulle slå en kille som har med ett försvinnande alt. mord att göra utan att killen behöver åka med till sjukan?

Det låter som ett gäng småblattar som vill slå ner någon. Han såg ut som ett lätt offer och så var det med den saken.

Ett gäng små blattar hade slagit honom mer än ett litet sår vid ögonbrynet..förövrigt hade inte småblattar bemödat sig med luvor..inte en chans...får man så lite smäll så man nästan inte kan kalla det misshandel av maskerat folk då är det helt klart en varning ..och om det har med hennes försvinnande och göra kan ingen säga förutom att det återigen kommer en sån här konstig sak lite väl lägligt.
Citera
2013-07-11, 01:35
Medlem
roffeochjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seeyainhell
Jag gillar teorierna. En del verkar helt logiska. Men om man ska bli lite negativ här. Kan det helt enkelt inte vara så att det kan vara något med S.B:s brokiga förflutna att göra? Kan tänka mig en hel del människor har ett ont öga till den där snubben. Så det behöver inte alls ha något med det förmodade mordet att göra. Känns som att om det nu är A.J som "beställt" detta att han är väldigt väldigt korkad. Polisen lär plocka in han för minsta förseelse. Jag tror inte han är så dum att han utsätter sig för det.
Jag är inne på samma spår. Kan vara en drogskuld eller vad fan som helst som ligger bakom misshandeln.
Citera
2013-07-11, 01:35
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boewgleif
Alltså S.B berättade vad som hände till sin bästa vän. Och hans bästa vän lade upp en status på fb där det stod att det handlade om Id*s försvinnande. Maskerade männen har alltså pratat med S.B.
Oki..., då ser jag kopplingen, med hjälp med lite faktabakgrund
Tackar!
Citera
2013-07-11, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lqpg
nej varför skulle han röra AJ ungar för?, jag menar de är inget som skulle göra ont i AJ om hans ungar far illa! han bryr sig helt enkelt inte.
ATT BLI PAPPA ÄR LÄTT MEN ATT VARA EN ÄR DESS VÄRRE SVÅRARE!!

Hur cli*f löser de hela är svårt att säga, men att han låter AJ gå fri, och helt oberörd, medan hans dotter har har förlorat sitt liv på de mest bestialiska sätta ? njaa de finns inte..
Sedan kanske man aldrig hittar kroppen, vilket kommer gnaga i Clif* ännu mer...

Tror tyvärr inte att c*iff kommer bli den som blir först...fallet har blivit så stort i media att många tunga gubbar troligtvis blivit berörda..även vanligt folk som Ingemar ett smack rädda för aj..många tränade killar på boxningshallar och brottningshalla som hade viljat leka med honom nu kan jag tro
Citera
2013-07-11, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Oki..., då ser jag kopplingen, med hjälp med lite faktabakgrund
Tackar!
Jo jag ser oxå ett scenario här.
Dom har pratat med han försökt pressa han, han svarar har inte en aning vad som hänt och får en lavett. Faktiskt godkännt logiskt för mig iaf
Citera
2013-07-11, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Ett gäng små blattar hade slagit honom mer än ett litet sår vid ögonbrynet..förövrigt hade inte småblattar bemödat sig med luvor..inte en chans...får man så lite smäll så man nästan inte kan kalla det misshandel av maskerat folk då är det helt klart en varning ..och om det har med hennes försvinnande och göra kan ingen säga förutom att det återigen kommer en sån här konstig sak lite väl lägligt.

007trestad va du där o såg allt eller ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in