Citat:
Ursprungligen postat av
panzertax
Vilket tidningsbud?
Vi har redan fått kontrainfo om att det inte fanns något tidningsbud, så två olika källor påstår var sin sak.
Är du snäll och visar mig den info, att det inte fanns nåt tidningsbud alltså. Jag har letat och letat, men hittar inget annat än de som ifrågasatte min källa.
För du räknar väl inte alla obekräftade uppgifter och ifrågasättanden i tråden som kontrainfo, isf blir det inte mycket kvar att bolla med.
Tillägg: Efter idogt letande så hittade jag inlägget, det inlägg som jag tror du avser med "kontrainfo".
https://www.flashback.org/sp44251032
Jag förstår inte riktigt varför det är mer trovärdigt, men jag utgår ifrån att du ifrågasätter Chuck-Finleys fjäderfä lika starkt som du ifrågasätter min uppgiftslämnare.
Jag kan säga så mycket som att min uppgiftslämnare inte har fjädrar och inte kvittrar h*n heller.
Det är en seriös person som jag tror på, annars skulle jag inte stå på mig beträffande budet och klockslagen.
Om jag kunde så skulle jag radera alla inlägg innehållandes ordet "tidningsbud", men det är ju en omöjlighet.
Så bortse från buduppgiften och utgå från att GM hade hela natten på sig, ända från det att IF pratade med pappsen i telefon.