2013-07-11, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fliiiickan
Finns en hake tyvärr som måste redas ut. Du sa småblattar, är det ett fördomsfullt antagande eller vet du något?
Denna frågan måste ställas

Har du nånsin läst om ett invandrargäng i tonåren som, maskerade, lätt misshandlat men inte rånat sitt offer?

Den som tror att denna misshandel inte har att göra med Id*´s försvinnande att göra, oavsett om det är det är personer som vill veta vad som hänt henne eller personer som vill att S.B ska knipa om det han ev. vet, bör ifrågasätta sitt logiska tänkande.
Citera
2013-07-11, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lqpg
tycker inte att de är onödigt att nita honom nu, han är trots allt en kvinnomisshandlare? han har inte fått igen för de andra han har slagit.

Jodå han har fått för dom andra..var så säker...men det är inte vad denna tråden handlar om så det är ovesäntligt just här...
Citera
2013-07-11, 01:52
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
[/b]Kanske dags för ett sk sociogram?
Börjar bli rörigt nu.
Jag är mer inne på att banta tråden på inblandade
Citera
2013-07-11, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Jag är mer inne på att banta tråden på inblandade

Men så jävla rörigt är det väl inte...var ju värre igår
Citera
2013-07-11, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Den frågan borde du faktiskt själv ha ett svar på om du följ tråden noga??..

Jag svara ju på ett inlägg där personen skrev småblattar..förövrigt tror jag han skrev det i samband med kronogården och endast var ett antagande...gå tillbaka och läs själv ..det måste göras!
Japp fann den kommentaren och du har rätt.
Citera
2013-07-11, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Om det inte varit för...
http://www.expressen.se/gt/polisen-i-trollhattan-utsatt-for-stenkastning/
"På onsdagskvällen började en grupp ungdomar kasta sten på en parkerad bil vid Kronogårdstorget i Trollhättan. Bilen fick bland annat en ruta krossad och en polispatrull kallades till platsen.

– Patrullen åkte på en bil som blivit utsatt för skadegörelse. Och när de kom dit blev de också utsatta för stenkastning, säger Fredrik Sätterman, inre befäl vid Trollhättepolisen."

Vad är det för jävla ligister som inte fattar att Polisen inte har tid med sån skit nu...
Ja, Kronogården/Lextorp och halva Sylte är Trollhättans ghetto så det är ju inte svårt att räkna ut. Så fort det varit upplopp i något av Sveriges större ghetton så nog fan hakar dom på.

Var rätt illa för några år sedan vill jag minnas men detta är OT.
Citera
2013-07-11, 01:59
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Men så jävla rörigt är det väl inte...var ju värre igår
Troligen, då det enda jag minns är att jag satt här hela dagen och halva natten, men inget från tråden. Ungefär som de tidigare dagarna och nätterna.
Ber mod om ursäkt för chat-tendensen och OT

Men allvarligt... Ska vi se det som bekräftat att misshandeln av SB är direkt knuten till IF's försvinnande utan att ha sett någon form av bevis?
Kan man få en maskad kopia på statusen upplagd?
Senast redigerad av Tomato 2013-07-11 kl. 02:08.
Citera
2013-07-11, 02:04
Medlem
Jag tror som sagt inte överfallet har ett dyft med försvinnandet att göra. Visar det sig att jag har fel så tar jag det.
Senast redigerad av stros 2013-07-11 kl. 02:15.
Citera
2013-07-11, 02:04
Medlem
titta på ..
T*ePunisher

Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Frågar igen, kan detta vara FH? http://www.garaget.org/Lusen

Denna vet jag med säkerhet är DB http://www.garaget.org/Misfits138
Citera
2013-07-11, 02:07
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Vilket tidningsbud?
Vi har redan fått kontrainfo om att det inte fanns något tidningsbud, så två olika källor påstår var sin sak.
Är du snäll och visar mig den info, att det inte fanns nåt tidningsbud alltså. Jag har letat och letat, men hittar inget annat än de som ifrågasatte min källa.

För du räknar väl inte alla obekräftade uppgifter och ifrågasättanden i tråden som kontrainfo, isf blir det inte mycket kvar att bolla med.

Tillägg: Efter idogt letande så hittade jag inlägget, det inlägg som jag tror du avser med "kontrainfo".
https://www.flashback.org/sp44251032
Jag förstår inte riktigt varför det är mer trovärdigt, men jag utgår ifrån att du ifrågasätter Chuck-Finleys fjäderfä lika starkt som du ifrågasätter min uppgiftslämnare.
Jag kan säga så mycket som att min uppgiftslämnare inte har fjädrar och inte kvittrar h*n heller.
Det är en seriös person som jag tror på, annars skulle jag inte stå på mig beträffande budet och klockslagen.

Om jag kunde så skulle jag radera alla inlägg innehållandes ordet "tidningsbud", men det är ju en omöjlighet.

Så bortse från buduppgiften och utgå från att GM hade hela natten på sig, ända från det att IF pratade med pappsen i telefon.
Senast redigerad av Ull-Strumpa 2013-07-11 kl. 02:56.
Citera
2013-07-11, 02:24
Medlem
Tomatos avatar
Jag hittade en facebookstatus som handlade om misshandeln som kunde kopplas till i*a
Är det den, ger jag inte mycket för den...
Senast redigerad av Tomato 2013-07-11 kl. 02:41.
Citera
2013-07-11, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Dannebacken sas det väl i ett tidigt stadium. Där är mest villor och radhus. Så har man talat om en lägenhet i Dannebacken så blir det väl bara några gator att välja på...

Citat:
Ursprungligen postat av fliiiickan
På den här gården har husen flera olika gatunamn.
Två. Vallmovägen och Östra Margaretavägen. TB frågade inte om numret på huset, bara gatans namn. Det är faktiskt inte särskilt långsökt att tänka sig att hon känt till att IF bodde där och därför ville dubbelkolla sin misstanke om att det hänt hos henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in