2013-07-10, 12:36
Medlem
Andickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
http://www.youtube.com/watch?Killarfrånsplitmanglarsöndernågramotståndare .com

Länken är lite diffus Svampis
Citera
2013-07-10, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skinheadways
kolla bara några av filmerna från sammandrabbningar som finns på youtube , det är knappt en jävel som gör nåt mer avancerat än rallarsving och sparkar och ett knä här och där.
Håller inte med, tycker man ser väldigt tydligt vilka som har kampsports erfarenhet och vilka som inte har det. Stance, guard, rörelsemönstret och slagen avslöjar. Men självklart blir det inte lika cleant som i ringen, det är ju en helt annan arena om man skulle kalla det så.

Sen betyder det inte heller att kampsportarna preserar bättre, de kan lika fly hals över huvud först medan den mentale jäveln står kvar trots ett hav av knogar.
Citera
2013-07-10, 13:11
Medlem
Andickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Håller inte med, tycker man ser väldigt tydligt vilka som har kampsports erfarenhet och vilka som inte har det.

Det beror ju ganska mycket på vilken gren av kampsport som man har utövat också.
Jiujutsu har ju inte mycket att säga till om medan kanske en K-1, muay thai, taek wondo har en mer klinisk standup.
Citera
2013-07-10, 13:11
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andicky
Länken är lite diffus Svampis

Ahha kollade inte efter att jag postade

På länken stod det typ så här:

wwv.youtube.com/Splithooligansdestroystheiropponets.com

Det jag menade att var att menlösa klipp som dessa kan man lägg upp/diskutera osv här:

Stora tråden om misshandel/slagsmål

https://www.flashback.org/t1450635
Citera
2013-07-10, 23:35
Medlem
johannadoriss avatar
Tror ni det har blivit någon EM-stök ikväll? HE-HE
Citera
2013-07-10, 23:50
Medlem
enochpowells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannadoris
Tror ni det har blivit någon EM-stök ikväll? HE-HE
troligvis mycket lapande men vad har det med denna tråd att göra???
Citera
2013-07-11, 13:45
Bannlyst
Rapport från HIF IFK?
Citera
2013-07-11, 15:03
Medlem
Fel
Senast redigerad av westmars 2013-07-11 kl. 15:13. Anledning: vill
Citera
2013-07-11, 15:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av westmars
Gu/wm körde över hbg/danskarna på 2 ronder. Blåvitt van rätt fort. Finns inte så mycket mer att säga.

pubstorming va? lite småkomiskt att gu som är yngre kör över fl/cc. bra jobbat gubbar!
Citera
2013-07-11, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bustusgbg
pubstorming va? lite småkomiskt att gu som är yngre kör över fl/cc. bra jobbat gubbar!

Haha min text ändrade sig när ja skulle ändra ett annat inlägg

Nope de var efter matchen tror jag.
Citera
2013-07-12, 01:10
Medlem
Ditt lilla avskräde till DFG:are, här följer ett par råd:
1. Lär dig läsa människor på _riktigt_ innan du börjar bjäfsa, att man bär kostym innebär INTE att man är fritt villebråd för små tjackmongon från förorten.
2. Att dra kniv utan att kunna använda den är vanligtvis självmord. Tacka min godhet och vittnen för att det slutade med bruten arm och hål i handen.
3. Straffet för att du tvingade mig lösa en konflikt med våld för första gången på mycket länge blir att du numer inte är välkommen på flertalet klubbar när du läkt färdigt.
Det gäller oavsett om någon från din blöjfirma står i dörren BTW.
Citera
2013-07-12, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Ditt lilla avskräde till DFG:are, här följer ett par råd:
1. Lär dig läsa människor på _riktigt_ innan du börjar bjäfsa, att man bär kostym innebär INTE att man är fritt villebråd för små tjackmongon från förorten.
2. Att dra kniv utan att kunna använda den är vanligtvis självmord. Tacka min godhet och vittnen för att det slutade med bruten arm och hål i handen.
3. Straffet för att du tvingade mig lösa en konflikt med våld för första gången på mycket länge blir att du numer inte är välkommen på flertalet klubbar när du läkt färdigt.
Det gäller oavsett om någon från din blöjfirma står i dörren BTW.
Har Pistolero varit i farten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in