2013-07-09, 17:11
Medlem
Fan, det som var så jävla mycket helsingborgare och danskar här för ett par dagar sedan och skrev, men idag är det visst tyst
Citera
2013-07-09, 17:21
Medlem
Andickys avatar
Jag är fortf kvar, dock inte blivit uppdaterad angående gårdagens händelser..
Citera
2013-07-09, 17:27
Medlem
fel -.-
Senast redigerad av westmars 2013-07-09 kl. 17:28. Anledning: vill
Citera
2013-07-09, 17:27
Medlem
fel
Citera
2013-07-09, 18:59
Medlem
TjackKnapriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dowhatisay
Fan, det som var så jävla mycket helsingborgare och danskar här för ett par dagar sedan och skrev, men idag är det visst tyst

Kan det va så att det inte ligger en ytvideo samt inte stått nått i media om det?
Så involverade är folk som skriver här...
Citera
2013-07-09, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackKnapris
Kan det va så att det inte ligger en ytvideo samt inte stått nått i media om det?
Så involverade är folk som skriver här...
Pubattack mot hbg som verkar ha varit utan sina danska vänner. Enligt vad jag hört tog sig gbg in på puben och smiskade på hbg.
Citera
2013-07-09, 20:18
Medlem
Racooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medicineraren
Har inte du läst tidningar eller eller varit levande de senaste åren? Folk får besöksförbud korsan och tvärsan.

De som får besöksförbud "korsan och tvärsan" har inte fått det för att bråkat i grushålor eller på byvägar. De har fått det för att de stökat i samband med match på eller nära arenan.
Ta din medicin.
Citera
2013-07-09, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Racooon
De som får besöksförbud "korsan och tvärsan" har inte fått det för att bråkat i grushålor eller på byvägar. De har fått det för att de stökat i samband med match på eller nära arenan.
Ta din medicin.
Du har fel. Men eftersom du inte är s.k. aktiv (antar jag) eller har vänner som är det så tror jag du kommer ha svårt att inse.

Förresten, mina Oxycontin tog nyss slut. Så om jag ska ta medicin får du skicka fler.
Citera
2013-07-09, 21:32
Medlem
Deatheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wink
Pubattack mot hbg som verkar ha varit utan sina danska vänner. Enligt vad jag hört tog sig gbg in på puben och smiskade på hbg.

Kan nog stämma då folk låg fänglade på mage utanför pizzeria/pub utanför olympia
Citera
2013-07-09, 22:52
Bannlyst
Rysk firma slaktar en tysk firma. Undrar när vi får se ett sådant övervåld på den svenska scenen.

http://www.youtube.com/watch?v=fQINPZvqpmg
Senast redigerad av bustusgbg 2013-07-09 kl. 23:16.
Citera
2013-07-09, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bustusgbg
Rysk firma slaktar en tysk firma. Undrar när vi får se ett sådant övervåld på den svenska scenen.

sånt kommer förmodligen inte inträffa på mååånga år , man ska inte jämföra svenska firmor med utländska , speciellt inte ryska, polska etc . men en mildare form av "övervåld " existerar redan , om man med det menar slag mot folk som ligger ner, tjyvsmällar osv . alla som tror att sånt absolut inte förekommer i såna fighter har runkat för mycket till diverse huligan filmer och man kan undra ifall dessa personer ens slagits nån gång .

och sen det här med att träna kampsport ... du har inte sån stor användning av det utanför ringen, adrenalinet , rädslan osv är så mycket större ute på gatan att det är nästan omöjligt att hålla koncentrationen . har möt flertalet kickers som tränade karate och lekte allan med sina sparkar men inte fan slogs dom så mycket bättre när det väl gällde för det. kolla bara några av filmerna från sammandrabbningar som finns på youtube , det är knappt en jävel som gör nåt mer avancerat än rallarsving och sparkar och ett knä här och där.
Citera
2013-07-10, 04:55
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bustusgbg

Detta har inget med fotbollsfirmor i Sverige att göra. Eller ska vi leta länkar och göra Vs diskussioner.

Wisemen vinner inte över dessa gossar.

http://www.youtube.com/watch?Killarfrånsplitmanglarsöndernågramotståndare .com
Senast redigerad av EnLitenSvamp 2013-07-10 kl. 04:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in