Ditt lilla avskräde till DFG:are, här följer ett par råd:
1. Lär dig läsa människor på _riktigt_ innan du börjar bjäfsa, att man bär kostym innebär INTE att man är fritt villebråd för små tjackmongon från förorten.
2. Att dra kniv utan att kunna använda den är vanligtvis självmord. Tacka min godhet och vittnen för att det slutade med bruten arm och hål i handen.
3. Straffet för att du tvingade mig lösa en konflikt med våld för första gången på mycket länge blir att du numer inte är välkommen på flertalet klubbar när du läkt färdigt.
Det gäller oavsett om någon från din blöjfirma står i dörren BTW.
Samma kille från DFG som drog fram en kniv vid ett box intill Globen för nåt år sedan?
Samma kille från DFG som drog fram en kniv vid ett box intill Globen för nåt år sedan?
Klargjordes det inte ganska klart och tydligt att någon kniv aldrig åkte upp i/under boxet utan att han snarare visade upp den innan boxet skedde? Eller är jag helt lost?
Klargjordes det inte ganska klart och tydligt att någon kniv aldrig åkte upp i/under boxet utan att han snarare visade upp den innan boxet skedde? Eller är jag helt lost?
Vad fan var det för pajas som glider runt med kniv (kring en fotbolls match?) Till ett box iafall och "visar upp den" haha flasha inte cutten om du inte tänker hugga
Vad fan var det för pajas som glider runt med kniv (kring en fotbolls match?) Till ett box iafall och "visar upp den" haha flasha inte cutten om du inte tänker hugga
Hur vida han är en fjant eller inte var inte det jag frågade.