Citat:
Källor på det?
Det senaste spelet jag känner till som blev en enorm succé över hela världen är The Last of Us som släpptes 14 Juni 2013, så din teori om att "alla" spel idag floppar kan du ju ta och torka dig i arslet med
Citat:
Vad bra! Gått och tänkt ganska mycket på vad fan som händer när man kraschar en bil man köpt och lagt ner jätte mycket pengar på och ifall den bara blir förstörd och oanvändbar som i GTA IV.
Samtidigt är jag fortfarande lite kritisk till hela "byta mellan karaktärer"-grejen. Kan man byta karaktär ifall man dragit på sig massa stjärnor? Vad händer ifall man tex byter till Trevor och han dragit på sig massa stjärnor? Kan karaktärerna dö eller bli gripna när man inte använder dem? Hur blir det när man själv dör? Kommer dem bara dyka upp utanför ett fängelse eller sjukhus då som i GTA IV eller kommer det bli mer invecklat? Kommer det vara samma med ifall karaktärerna dör när man inte använder dem? Vad händer ifall man tex byter till Franklin samtidigt som han är och spelar tennis med sin fru? Kan man bara dra därifrån om man inte vill spela mera? Kan man helt plötsligt bara lacka ur och börja skjuta folk när man spelar tennis med frun? Hur kommer hon reagera?
Samtidigt är jag fortfarande lite kritisk till hela "byta mellan karaktärer"-grejen. Kan man byta karaktär ifall man dragit på sig massa stjärnor? Vad händer ifall man tex byter till Trevor och han dragit på sig massa stjärnor? Kan karaktärerna dö eller bli gripna när man inte använder dem? Hur blir det när man själv dör? Kommer dem bara dyka upp utanför ett fängelse eller sjukhus då som i GTA IV eller kommer det bli mer invecklat? Kommer det vara samma med ifall karaktärerna dör när man inte använder dem? Vad händer ifall man tex byter till Franklin samtidigt som han är och spelar tennis med sin fru? Kan man bara dra därifrån om man inte vill spela mera? Kan man helt plötsligt bara lacka ur och börja skjuta folk när man spelar tennis med frun? Hur kommer hon reagera?
Enligt en artikel som släpptes för nån månad sen så kommer man inte att kunna byta karaktär om denne är efterlyst eller mitt i ett fallskärmshopp osv, karaktären måste vara i "neutralt" läge för att kunna bytas, detta sagt av en anställd hos Rockstar.
I och med det så gissar jag personligen på att karaktärerna inte kommer att kunna dö medan man inte spelar som dom, gripna kanske men inte dö.
Dör du så hamnar man på sjukhus där tiden spolas fram någon dag precis som i Gta IV om jag förstod saken rätt i Rockstars Q/A som lades upp häromveckan.
Spelar du ett minigame med tex Franklin så antar jag att man kommer att kunna byta karaktär rakt av då det inte är något som hotar karaktären i fråga, sen möjligheten att kunna skjuta och röja runt är väl självklart att det finns kvar, hur folk/familj reagerar på det är ej sagt så vitt jag vet
Senast redigerad av Reggaeman 2013-07-10 kl. 20:27.
Senast redigerad av Reggaeman 2013-07-10 kl. 20:27.