Citat:
Ursprungligen postat av
CommonKnowledge
You took the words out of my mouth(mind? hehe). Hade varit kul och varierande med lite feminin touch i historien och uppdragen. Perfekt med 2 manliga och 1 kvinnlig karaktär.
Stamina borde gå att förbättra via tillexempel cykel-racet man såg i gårdagens trailer.
I samma trailer ser man också att plaggbytet görs direkt(!) när Franklin är i en klädbutik, utan några pauser mellan. Likaså bilmodifikationerna.
Stamina finns ju med i listan av egenskaper man kan förbättra (sett 2:09 i nya trailern) så¨det borde ju gå att träna upp det på gym om man så vill, jag tror att man kommer att gymma helt klart.
Citat:
Ursprungligen postat av
nygard
Jag förhandsbokade mitt på CDON. Min erfarenhet sen tidigare är att dom är pålitliga. Har dock aldrig förhandsbokat där förut, men när jag köpt hem andra spel därifrån så har det t.o.m blivit så att jag fått det i brevlådan redan nästa dag... Så, snabba är dom absolut.
Jag har förvisso bara förhandsbokat ett spel på CDON (Max Mayne 3) men det fick jag direkt på releasedagen utan några problem, bokar man spel innan kl 15 typ så får man spelet i brevlådan nästa dag
Jag hade förövrigt några rabatter på CDON så fick Gta V relativt billigt
Citat:
Ursprungligen postat av
Joonthee
Hade tänkt att vänta tills ps4 släpps och köpa gta då eftersom jag inte har någon tredje generations konsol och känns lite onödigt att köpa ett ps3 nu. Men kom och tänka på att är det någon som vet om ens gta kommer släppas på ps4 vid release?
Kanske inte spelar så stor roll för kan nog antagligen inte hålla mig till dess ändå och får ta och köpa ett ps3

"Grand Theft Auto V kommer enbart till Playstation 3 och Xbox 360 tills Rockstar säger annorlunda."
Läs vad som står ovanför rutan när du postar eller på förstasidan ELLER gå in på Rockstars officiella hemsida så har du svaret inom en minut, ska det vara så jävla svårt?