Citat:
Ursprungligen postat av
PUSClFER
Jag vill minnas att Rockstar har konstaterat att renderingsproblemet inte kommer vara åtgärdat till Grand Theft Auto V. (D.v.s. att om en bilmodell har renderats kommer spelet välja att rendera fler bilar av samma modell i förstahand)
Jag har dock inget emot det eftersom jag alltid har föredragit att köra runt i de vanligare bilarna i föregående spel i serien.
Favoriterna från Grand Theft Auto IV;
-
Schafter
-
Admiral
-
Intruder
-
Oracle
-
Sultan
-
Washington
Eftersom bilarna ser vardagliga ut och jag har ett väldigt dåligt öga för detalj märker jag inte direkt av att andra bilar av samma modell syns till i min närhet.

Jag har inget emot "renderingsproblemet", visst det kan vara smått irriterande ibland när man efter långt tid har hittat en speciell bil som man vill ha för att sedan märka att det dyker upp tre stycken på samma ställe men i längden är det bara en struntsak, så irriterande är det faktiskt inte imo
Citat:
Ursprungligen postat av
fearreaper
Intressant
Schysst att minikartan ändras beroende på om man är på marken, i luften eller inne i byggnader.
Det där med vindindikator lär nog enbart vara när man jagar så som de säger i trailern, känns som något som hör till ett minigame